Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee dat is niet reeel, maar ik vraag me af waar je dit vandaan hebt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
D66 zal niet willen, en als ze met de LPF verder gaan, zal het Binnenhof zwart zien van de protesterende mensen, waaronder ik
|
![]() |
Ik heb PVDA gestemt en als ik de verkiezingsuitslag zie, mag ik daar best trots op zijn! In vrijwel elke grote stad heeft de PVDA gewonnen en met een winst van +19 kun je dat gerust een monsterscore noemen! Ik ben zeer benieuwd naar hoe het nu verder gaat! De VVD denkt al over oppositie en een stelsel van CDA VVD en D66 lijkt onwaarschijnlijk! net als een coalitie met LPF trouwens, blijft er nog maar 1 coalitie over:
CDA - PVDA Mensen dit blijft zeer interresant de komende weken! Oh ja Wouter, ik ben trots op je!! ![]() ![]()
|
![]() |
ik ben redelijk tevreden.
Ook als pvda de grootste was zouden ze waarschijnlijk naar cda neigen, nu komt er (hopelijk) een cda/pvda kabinet met jan peter als premier. Dan mag cohen mooi in Amsterdam blijven. Ik denk dat balkenende wel okay is als premier en dat pvda evenveel zeggenschap zou hebben dan als cohen premier zou worden. Wat ik wel erg jammer vind is dat d66, groenlinks en sp zo laag scoorden, ik had gehoopt dat sp een beetje zou winnen en GL en D66 gelijk zouden blijven. Wat me ook opviel, en waar ik best blij mee ben is dat PvdD och zoveel stemmen heeft gekregen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik vind de uitslag wel prima, alleen ik had graag gezien dat het CDA één of twee zetels achter de PvdA was gekomen. Dan waren er namelijk twee vliegen in één klap geslagen: vlieg 1. Job Cohen zou minister-president geworden zijn (waarschijnlijk), iets waartoe ik hem zeer zeker in staat acht. Bekijk het CV van Cohen maar eens: daar zeg je U tegen. Die man heeft zoveel ervaring in het openbaar bestuur, heeft de rust en de uitstraling om conflicten op te losen (iets waar Balkenende nooit zelfs maar een poging toe gedaan heeft) en is charismatischer. vlieg 2. Balkenende heeft gezegd nooit een ministerspost te willen bekleden onder een PvdA-premier, dus dan zouden we meteen van die Gristen af zijn, want die had dan lekker samen met Donner in de Kamer mogen zitten waar hij gewoon stemvee is (hoewel ik betwijfel of Donner dan z'n belachelijke wetsvoorstellen voor zich zou houden). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkiezingen in Libanon Gatara | 3 | 08-06-2009 10:28 | |
Verhalen & Gedichten |
UITSLAG: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 23 | 20-01-2007 16:24 | |
Lifestyle |
Populairste Lifestyler verkiezing, 1e ronde, poule E.. Teun | 76 | 05-11-2005 00:29 | |
Lifestyle |
Populairste Lifestyler verkiezing, 1e ronde, poule D.. Teun | 93 | 03-11-2005 21:45 | |
De Verkiezingen. Isa | 19 | 22-01-2003 20:53 | |
Verkiezingen opschorten? Verwijderd | 60 | 07-05-2002 16:17 |