Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik aangeschoten ben dan voel ik me altijd heel erg vrolijk, ik praat meer met iedereen en m'n vriendje zegt dat ik dan wat kleffer ben, t zal wel. Maar als ik eenmaal in m'n bed lig dan is het niet zo fijn meer om aangeschoten te zijn want dan gaat alles om me heen draaien.
|
Lekker vrolijker, dan dat ik normaal al ben.
Ik hoef niet te kotsen alleen als je 's nachts dan op bed ligt gaat alles een b-tje draaien, maarjah...dat is normaal dus...ach...het is niet echt speciaal om dronken te zijn...ik ga altijd aangeschoten door het leven ![]()
|
![]() |
Dronken ben ik zelden, aangeschoten des te vaker. Maar dat merk ik pas echt goed als ik thuis kom, het sleutelgat is dan kleiner dan anders, de trap hoger, en mijn bed draait dan wat meer. En 's ochtends...tja...ff eten voor ik me goed voel.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
leukste (dronken) feestjes nigelgein | 12 | 20-08-2013 23:30 | |
Drugs & Alcohol |
Dronken en weten wat je doet... Verwijderd | 34 | 16-05-2004 16:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Opnieuw rijexamen na dronken rijden' Gatara | 39 | 28-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
Dronken vriendje mausi | 21 | 07-04-2002 00:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onderzoekje: Eerste keer dronken(volgende dag kater) Raymond S | 37 | 04-11-2001 11:40 |