Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ooit eens zo'n pilletjes op van 4 voor 7,50. bij de smartshop. was de eerste keer op school uitgeprobeert en ja, heel veel energie alleen kon niet uiten dus zat ik in de klas met een kloppend hart en te tikken op de tafel. ver was wel geinig.
|
![]() |
het bleek achteraf echt slechte pillen te zijn (nu niet gaan zeiken alle pillen zijn slecht)
een paar van mijn maten gingen hallucineren en 3 dagen later hadden we nog na-effecten misschien nog wel langer want het is nu de 3e dag... we waren heel toevallig met heel het groepje wat zo'n pil gebruikt had vandaag allemaal niet naar school gegaan, omdat we ons allemaal niet zo geweldig voelden (heel moe enzo)
|
![]() |
Macies (trippillen) was geen mdma d8 ook pma leuk voor in de thuis sfeer je ziet de gekste dingen maar je krijg niet veel energy en voelt je altijd de dag erna kut
Batmanetjes (MDMA) naja ze slaan ongelooflijk hard in je bent erg energiek geen kut gevoel dag ernaa dus dit is samen met duifjes TT Halve maantjes Michellintjes etc etc) goeie pillen veel mdma in Capsules 250mg mdma naja je neemt er 1 a 2 en je bent de komende 12 uur wel zoet vol energie geen kut gevoel de dag erna alleen goeie pure mdma cappies zijn jammer genoeg haast niet te krijgen |
![]() |
|
xtc, verschillende: euro, 007, apestaartjes, mitshubitshi
voelt geweldig niet te omschrijven, ze gingen ongeveer na 30 minuten werken... behalve die geve die ik verbrijzeld heb en opgedronke met watrer die werkte na 15 minuten al... als je pille wil probere.. koop nooit zomaar van iemand maar van een betrouwbaar persoon..
|
![]() |
wat voor?
** euro'tjes / blauwe lover wat was het effect? ** Euro: tintelingen...relaxed gevoel...beetje xtra energy / Lover: trance-gevoel --> non-stop dansen en strak naar de dj kijken + heel veel xtra energy wat zat er in? ** al sla je me dood... hoe lang duurde het voordat ie ging werken? * Euro: tussen de 20 minuten en 2 uur!! de ene keer veel korter/langer dan de andere keer. Lover: 45 min. hoe lang werkte ie? Euro/Lover: tussen de 4 a 5 uurtjes had ie ongewenste effecten? Euro: neej..alleen 1x'tje dat ik een leeg gevoel had de volgende dag, voor de rest zijn ze relaxed. Lover: uuh...dipje van een half uurtje maar dat kwam omdat het ook gewoon vet koud was... dat heb ik snel opgelost door ff een warmere ruimte op te zoeken waardoor ik me veel happy'er ging voelen weer ![]() zoals hierboven al werd gezegd: KOOP NOOIT VAN ONBEKENDEN , maar van bekenden..omdat die je (waarschijnlijk..) geen troep (durven te) verkopen!! enne...niet teveel/tevaak nemen. tis slecht voor je geheugen zoals je waarschijnlijk wel zal weten... EnJoY! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wie lezen er hier allemaal weleens een boek? Haubenmeise | 129 | 03-03-2016 02:02 | |
Muziek |
je nickname van een liedje of muzikant Verwijderd | 53 | 11-11-2002 16:49 | |
Muziek |
Wat vind men van Klassieke Muziek? Carpe Diem | 36 | 12-10-2002 18:18 | |
Psychologie |
wie heeft er hier wel eens... Verwijderd | 27 | 14-08-2002 14:55 | |
Drugs & Alcohol |
Wie heeft er nog recepten? ExeCute | 4 | 28-07-2002 10:40 | |
Software & Hardware |
Case Modding FiXato | 19 | 23-03-2001 11:48 |