Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
nee. mijn vader stemt ook vvd of lpf, m´n moeder pvda. ikzelf zou groenlinks stemmen, vee linkser dan mijn ouders dus, en we zijn niet arm. Maar ik stem niet alleen op een partij omdat het het beste voor mijn financiële situatie is, maar waar ik me het beste bij voel en ook omdat ik het goed vind dat er wat gedaan wordt voor mensen die het minder goed vinden. En ik vind geld niet het belangrijkste ter wereld.
|
![]() |
|
sorry ik stem niet graag op de partijen (PvdA) die de schuldigen zijn van het binnen halen van de gastarbeiders, die nu voor een groot deel voor problemen zorgen.
voor de domme mensen hier, ik zeg een groot deel, niet allemaal.
|
sommige mensen zien nou eenmaal dat er meer in het leven is dan geld. Dat het ook belangrijk is dat iedereen gelijke kansen krijgt (wat ook goed is voor de ec van een land als NL)
|
Wil je nou serieus antwoord of wil je puur de linkse stemmers afkraken? Daar lijkt het namelijk een beetje op...
Wij hebben het thuis behoorlijk goed, mijn ouders stemmen ook allebei rechts, maar ik zou links hebben gestemd als ik het mocht, en mijn broer heeft dat ook gedaan. 'T is idd een afweging tussen heel veel punten met 'wat weeg je zwaarder mee de andere punten' en daarnaast kijken naar de ideologie van de partij. En ja, dan kom ik op een linkse partij uit... Niks met arm zijn te maken dus.
||
Citaat:
en nou niet zeiken over 8 jaar paars, schuld van de pvda blabla.. want vvd was net zo goed aanwezig in die mooie coalitie ik krijg het idee dat je je ouders napraat, correct me if im wrong |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
en het binnen halen van gastarbeiders was voor paars hoor ow en ik heb het over criminaliteit onder allochtonen (is velen malen hoger dan bij autochton, voor de dorpskinder hier die nog nooit een criminele allochtoon hebben gezien) en werkloosheid ligt ook veel hoger bij allochtonen, niet te spreken over het kinderbijslag trekken voor kinderen die niet eens in NL wonen (en vaak nieteens bestaan)
||
Citaat:
|
Mijn vader zit in de hoogste belastingschaal, ik woon in Utrecht en werk in een supermarkt op Kanaleneiland, en ik stem GroenLinks.
Ik wil er zelfg best financieel op achteruitgaan als anderen daar beter van worden. Dat jij nou zo'n trieste egoist bent kunnen wij ook niks aan doen. Hopende daarmee weer een ongelooflijk dom stereotyp beeld uit de weg geruimd te hebben, de groeten.
|
ik dacht dat we een mooie regel hadden bedacht om van stereotiep links/ rechtsgezeik afte komen.
Forumbaas sluiten! En verder, ik dacht toch echt dat onder de lpfstemmers de minderopgeleiden oververtegenwoordigd waren, en minderopgeleiden is over het algemeen armer, terwijl lpf het niet al te best voorheeft met armeren. Net zoals veel armen op de vvd stemmen. blegh stereotiep gezeik belgh slot
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |