Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey,
mijn vriend is na vwo6 voor 8 maanden naar Australie gegaan met een vriend en een maand naar Thailand. Hij heeft zich daar prima vermaakt al ging het financieel niet altijd even goed. Persoonlijk denk ik dat je het moet doen als je het echt wil, je leert er veel van, wordt zelfstandiger, volwassener. Het is wel heel handig als je ervoor veel geld opspaart. Wat betreft je studie...tjah...ik denk niet dat je na een jaartje precies weet wat je wel wil gaan doen. En de kans is idd groot dat je daarna helemaal geen zin meer hebt in school. Veel plezier en succes en laat me maar weten wat je hebt besloten ![]() ![]() Liefs, Starley
|
Ken een heleboel mensen die ook nog niet wisten wat ze wouden, of al vrij jong hun diploma hadden, of werden uitgeloot enz enz die ook een jaar weg zijn geweest. De meesten zijn er alleen maar super enthousiast over, maar ken er ook een hoop die zo verknocht zijn geraakt aan het land waar ze heen waren geweest dat ze niet meer aan een studie zijn begonnen en daar zijn gebleven, of verder gingen reizen, o.i.d. Dus je moet wel goed van tevoren met jezelf 'afspreken' dat het echt maar voor een jaartje is... ik zou er zelf geen behoefte aan hebben maar dat komt doordat ik gewoon superveel zin heb om te gaan studeren
![]()
|
Ik ga het ook doen. Er zijn idd wel een paar dingen die je je moet bedenken. Als je weg bent kun je niet naar open dagen, dus dat moet je al eerder doen. Het feit dat je weg gaat wil niet zeggen dat je als je terug komt weet wat je wil doen. Je moet er dus zeker mee bezig blijven. En het plannen van zoiets kost veel tijd, dus je moet er op tijd mee beginnen...
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar het lijkt me echt fantastisch ![]()
||
Citaat:
het is toch geweldig als die mensen daar gelukkig mee zijn en het prima naar hun zin hebben. lijkt me beter dan jezelf te verplichten een studie in nederland te gaan doen met tegenzin ofzo. ken een gast die 8 maanden naar australie is geweest en die heeft ook een geweldige tijd gehad. zelf lijkt het me ook echt fantastisch, studeren heb ik nu (2e jaar na behalen van diploma) nog steeds geen zin in en niks lijkt me verder leuk. reizen wel, alleen om alleen te gaan zie ik niet zitten. helaas heb ik niet zulke avontuurlijke vrienden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
annuleren reis gegarandeerd vertrek zoemzoem | 4 | 18-08-2009 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
De reiziger, de toren. lestat080 | 4 | 29-08-2005 20:49 | |