Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2003, 22:32
lady*jessica
lady*jessica is offline
hey mensuh heb al 1 jaar een vaste relatie en ja we hebben dus vaak sex maar hoor en lees vet vaak dat mensen ondanks dat ze de pil slikken toch zwanger worden en ook zelfs ongesteld dus zijn zwanger zonder het te weten Maar kan je het dan echt niet merken aan bepaalde symptonen ofzo? of is de enige manier gewoon een paar keer per jaar zwangerschap test doen. Doe het namelijk best vaak met mijn vriend

kusssies
Oud 18-03-2003, 00:02
*mystery*
*mystery* is offline
de pil is 99,9% zeker. kleine kans dus dat je zwanger wordt. degenen die -zoals jij het zegt- 'vet vaak' zwanger worden nemen de pil zeer waarschijnlijk niet regelmatig (genoeg) in, of ze gebruiken middelen waardoor de werking van de pil afneemt (zoals nicotine, antibiotica en drugs).
een paar keer per jaar een zwangerschapstest doen lijkt me verspilde moeite. als je zwanger bent wordt je niet meer ongesteld. er zijn maar zeer weinig gevallen geconstateerd waarbij vrouwen bloedden tijdens de zwangerschap en dit leek verreweg niet op menstruatiebloed, maar zeer vloeibaar bloed (menstruatie bloed is dik en slijmerig). verder bloedden ze ook niet regelmatig (eens per maand), maar vaker.
als je zwanger bent heb je gevoelige borsten, kan je last hebben van ochtendmisselijkheid, wordt je buik (na verloop van tijd) dikker, en heb je erg veel trek in ijzerhoudende producten (zoals augurken en rozijnen).
je kan het zo vaak met je vriend doen als je wilt. als je de pil regelmatig (elke dag rond een bepaalde tijd) slikt, en altijd de strip afmaakt, heb je een zeer kleine kans zwanger te worden. wil je toch zekerheid hebben, zorg dan dat je een zwangerschapstest in huis hebt, mocht je een keer twijfelen.
Oud 19-03-2003, 11:02
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
CONDOOMPJUS

tis maar een n idee
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 14:31
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Gewoon die pil goed en regelmatig blijven slikken lijkt mij het beste.

Maar ik hoorde pasgeleden op de radio dat er een vrouw was bevallen zonder dat ze eigenlijk wist dat ze zwanger was, omdat ze gewoon elke maand ongesteld werd en verder geen last ervan had. Een vrouw vertelde later aan de telefoon (op de radio) dat katten wel eens 2 baarmoeders hebben en dat het daar aan kon liggen ofzo. Heel vaag. Maar heeft er verders niet veel mee te maken
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 15:15
cheela
cheela is offline
Citaat:
Ceiridwen schreef op 19-03-2003 @ 15:31:

Maar ik hoorde pasgeleden op de radio dat er een vrouw was bevallen zonder dat ze eigenlijk wist dat ze zwanger was, omdat ze gewoon elke maand ongesteld werd en verder geen last ervan had. Een vrouw vertelde later aan de telefoon (op de radio) dat katten wel eens 2 baarmoeders hebben en dat het daar aan kon liggen ofzo. Heel vaag. Maar heeft er verders niet veel mee te maken
t zal wel zo zijn als jij het hebt gehoord, en ik heb het ook wel eens gehoord dat vrouwen zwanger zijn zonder het te merken, maar ik geloof er niet zo in...... ik bedoel believe me... zwanger zijn merk je echt wel hoor!!! schoppen, moe, maagzuur, draaien, hik enzv enzv.......
Oud 19-03-2003, 16:55
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Citaat:
cheela schreef op 19-03-2003 @ 16:15:
t zal wel zo zijn als jij het hebt gehoord, en ik heb het ook wel eens gehoord dat vrouwen zwanger zijn zonder het te merken, maar ik geloof er niet zo in...... ik bedoel believe me... zwanger zijn merk je echt wel hoor!!! schoppen, moe, maagzuur, draaien, hik enzv enzv.......
Khad t een x in t weekend op 538 gehoord. Kan t zelf ook maar half geloven, bij iedere vrouw zal er tog wel minstens 1 symptoom opspelen? Daar ga ik vanuit, in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 17:21
Steefjuh
Steefjuh is offline
Citaat:
Ceiridwen schreef op 19-03-2003 @ 15:31:

Wat hebben die katten met de baarmoeder van die vrouw te maken??
Of mis ik iets??

Regels voor berichten