Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2002, 19:51
Just Johan
Just Johan is offline
Stel we maken een computerprogramma waar we wat gegevens over de beste voetballers van Nederland inproppen. Het programma wikt en weegt een beetje om vervolgens de beste opstelling te verzinnen voor het Nederlands elftal. Vertrouw jij de computer en kan Dick Advocaat met pensioen? Of zal het wel nooit zo ver komen dat de computer de bondscoach zal vervangen?

Laatst gewijzigd op 02-12-2002 om 19:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2002, 20:04
niemand
niemand is offline
Staat deze maand een artikel over in de Kijk.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 20:13
Just Johan
Just Johan is offline
ja misschien had ik die bron even moeten vermelden
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:56
Verwijderd
ehm, dus in principe dat de computer de bondscoach vervangt. Denk dat dat niet gaat, de computer wordt gemaakt door ons (De mens) de informatie die er in komt te zitten is er door de mens ingekomen. Dan zou je misschien alle informatie van alle bondscoaches in die computer doen. Lijkt mij ook niet samen te gaan aangezien iedere coach wel een andere manier van aanpak heeft.

Ik denk dus niet dat zoiets ooit mogelijk wordt, en als er zoiets wel is zou ik er toch altijd een echte bondscoach er naast houden die dan zelf kan ingrijpen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 15:12
Boogie
Boogie is offline
Ik denk het ook niet, want hoe kan een computersysteem bepaalde dingen waarnemen als vorm van de dag, motivatie, mentaliteit ed?
Oud 21-01-2003, 21:12
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Ik denk het ook niet, want hoe kan een computersysteem bepaalde dingen waarnemen als vorm van de dag, motivatie, mentaliteit ed?
je kan toch het hele hebben en doen van die spelers bij houden? Hoeveel ze trainen, waarop ze trainen. En ze bijvoorbeeld 1 keer per week op verschillende dingen meeten en die ook ingeven. Na een tijd zit daar ook een ritme in. Daarbij kan je met variable werken voor motivatie ed in te geven, en daarvoor is de bondscoach nog nodig dan, om dat waar te nemen
Oud 21-01-2003, 21:34
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
je kan toch het hele hebben en doen van die spelers bij houden? Hoeveel ze trainen, waarop ze trainen. En ze bijvoorbeeld 1 keer per week op verschillende dingen meeten en die ook ingeven. Na een tijd zit daar ook een ritme in. Daarbij kan je met variable werken voor motivatie ed in te geven, en daarvoor is de bondscoach nog nodig dan, om dat waar te nemen
Maar een heel belangrijke factor bij voetbal en sport in het algemeen zit in het hoofd en een computer kan niet in een hoofd kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten