![]() |
|
Xyzal is een goed middel tegen allergie. Je allergie zal nooit over gaan, alleen maar erger worden, een allergie bouw je op.
Je kan het beste toch met ze gaan praten en dan informatie boekjes over allegie meenemen. Bij huisartsen zijn er wel van dat soort boekjes (we hebben ze hier iig) en laat ze dat lezen. Het enigste wat ja kan doen is van die allergie tableten nemen en de dieren ook vermijden (maar je mag ze natuurlijk wel begroetem ect, maar als je er niet dagelijks met die dieren te maken hebr is het toch minder erg en kan het echt wel een keertje). Het is jammer dat je door zoiets niet naar je vader kan, probeer eens van die tabletjes en ik hoop voor je dat het werkt. Gewoon even na de huisarts voor een receptje.
|
Verwijderd
|
Neem idd wat duidelijke foldertjes mee met informatie over die allergie, als ze niet naar jou willen luisteren, laat je ze gewoon die foldertjes lezen zodat ze dat begrijpen...
Over medicijnen weet ik niet echt veel, mijn vriend slikt af en toen medicijnen voor zijn dierenallergieën, maar ik heb geen flauw idee hoe het heet en wat het doet... Misschien wat medicijnen betreft bij je huisarts informeren, maar ja.. Ik heb er geen verstand van, nogmaals.. Veel succes iig!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lastige situatie, maar zoek inderdaad foldertjes en informatie en dergelijke op, misschien kan je haar overtuigen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete genetische manipulatie Lotte | 9 | 22-02-2005 13:15 | |
Lifestyle |
Nieuw Vegetarisme/Veganisme Topic Verwijderd | 374 | 15-02-2004 17:50 |