![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met je laatste stukje kan ik het echter niet eens zijn, maar dat is meer een juridische kwestie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gemiddelde leeftijd is 17,4 voor jongens en 17,2 voor meisjes, en ik denk dat rond die leeftijd ook wel goed is... maar zoals al gezegd werd, 13 of 23 of wat dan ook is goed... of helemaal niet, als je het klooster in wilt of er geen behoefte aan hebt...
oke, persoonlijk vind ik 13 toch wel erg jong en zo 30 zoiets toch wel erg oud.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een perfecte leeftijd is er niet denk ik. Maar zoals al vaker gezegd (rond de) 18 is wel een mooi leeftijd. Ik denk omdat je dan al redelijk volwassen bent, af en toe behoefte hebt aan seks, en ook wel willen weten hoe het is.
Maar ja de een is de ander niet, dus een perfecte leeftijd is er niet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is er niet echt..
Ik kan zeggen wanneer je er klaar voor bent, maar soms kun je dat niet altijd even goed beoordelen zelf. Ik was zelf 15 toen ik werd ontmaagd, en achteraf gezien was dat toch wel erg vroeg. Er viel nog zoveel meer te ontdekken en alles heb ik in zo'n 3 weken afgewerkt puur uit nieuwschierigheid, en ik was niet eens verliefd op de jongen met wie ik dat deed (hij wel op mij). Zou ik het overdoen zou ik heel andere keuzes maken. Het was totaal neit speciaal (ik kan me niet eens alles meer herinneren) en allesbehalve lekker. Maar goed, spijt heb ik er niet van want wat ik schiet ik daar dan weer mee op... Ik denk dat het inderdaad een goed moment is zo rond je 17e, maar vooral ook wanneer je iemand hebt gevonden met wie dat echt helemaal goed voelt en met wie je vertrouwd genoeg bent.. en waar je verliefd op bent.. Die omstandigheden kunnen eerder of later komen dus daarom denk ik dat leeftijd er neit zo heel goed aan te koppelen is. |
![]() |
|
12 blauw klein
Hallo allemaal, Ik denk dat er niet echt een vaste leeftijs is aan ontmaagding gelukkig maar.. Je moet er echt klaar voor zijn en geen overhaaste beslissingen maken omdat bijv.je vriendje of vriendin het zoo graag wil want dat gaat alleen ten koste van jezelf..! Doegies xx |
![]() |
|
16/17 is een respectable leeftijd je hebt al wat vriendinnen/vrienden waarschijnlijk gehad. en dan mag het wel maarja het ligt aan jouw er zijn er bij die het met de 23 nog niet gedaan heeft om verschillende redenen en niet alleen omdat hij/zij lellijk is
|
Vanaf een jaar of 14/15 tot een jaar of 20. Die periode vind ik ideaal om ontmaagd te worden. Vroeger vind ik te vroeg, later kan natuurlijk wel, als je nog nooit een lange, vaste, serieuze relatie gehad hebt. Dat is namelijk wel de basis van seks vind ik, je moet van elkaar houden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() und ontopic: leeftijd voor ontmaagding is voor iedereen anders, de een is er op zijn/haar 14e er klaar voor, de ander pas als hij/zij 22 is, wat boeit 't. ![]()
|
![]() |
Ik wilde eigenlijk al helemaal niet weer neerzetten dat ik maagd ben, het begint er namelijk ondertussen wel op te lijken dat ik me heel cool en anders voel (10 alto-punten
![]() Maargoed, ik voel me echt gekwetst ijsklontje.
Laatst gewijzigd op 31-12-2002 om 10:34. |
![]() |
|
![]() |
Waarom ben je een zielig personage als je op je 18de nog maagd bent. Ik ben ook pas een week voor ik 19 werd ontmaagd en kan niet zeggen dat ik er eerder behoefte aan heb gehad. Is wel de eerste vriendin die ik heb gehad (misschien vinden sommige van jullie dat zielig) maar ja.
Maar op het ondferwerp terug te komen, ik vind 18 een juiste leeftijd. |
![]() |
|
tja als ik nu ff een slimme opmerking zeg: *het gaat niet om de leeftijd maar om de tijd wanneer de persoon er klaar voor is, en dat kan per persoon versgillend zijn* maar voor de rest vinnik 16 of ouder wel 'normaal'.... ligt er ook aan hoe lang en of je zowiezo wel een relatie met hem/haar heb..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
er is GEEN leeftijd om ontmaagd te worden, als je voelt dat je er helemaal klaar voor bent en die ander ook, dan moet je t gewoon doen, en al helemaal niet w8en tot na t huwelijk, want zeg nou eens eerlijk: ieder mens heeft zin in sex, dus waarom zou je w8en?!en of je nou 12 bent(is wel heel erg jong trouwus
![]() ![]() ![]() ![]() p.s. Weet iemand hoe je zon kleine plaatje neerzet?? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijn bij ontmaagding? trophus | 19 | 06-09-2007 10:13 | |
Seksualiteit |
Is het raar? krisiegirl | 132 | 16-06-2003 11:20 | |
Seksualiteit |
welke leeftijd ben jij ontmaagd? x-->lianne<--x | 78 | 26-04-2003 10:09 | |