Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik snap het probleem dus nog steeds niet, als je niet bij dr in de buurt wil zijn, dan maak je het toch uit? Waarom ben je überhaupt bij haar? Je zou het geweldig moeten vinden, zo'n vriendin die ook nog eens vaak blijft slapen. Ik snap jou echt niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ksnap je best
je moet elkaar nie teveel over de vloer hebben, maar er zijn mensen die dat niet begrijpen, leg haar uit dat je je vrijheid ook erg belangrijk vind, maar tis denk wel duidelijk dat zij toch iets meer wil dan jij ![]() maybe met ergheid van verliefdheid te maken? knuff
|
Verwijderd
|
Ik wou dat ik mijn vriend 4 keer per week zou kunnen zien. 4 keer vind ik ook niet eens zo heel veel. Ik zou het ook heerlijk vinden als ik vaker bij hem zou kunnen blijven slapen, of hij bij mij. Ik zie hem nu alleen in het weekend en dat is ook vreselijk moeilijk hoor.
Nu heb ik van jou begrepen, dat je haar zo'n beetje iedere dag ziet en dat ze ook nog eens blijft slapen als ze even de kans krijgt. Dan kan ik wel heel erg goed begrijpen dat je je opgesloten voelt. Omdat je hele leven wordt meegeleefd door haar. Je staat met haar op, gaat met dr naar bed (Letterlijk en Figuurlijk ![]() Vertel haar dit, vanavond ofzow ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
tja, het enige dat je kan doen is praten, praten en nog eens praten. als je d'r niet kwijtwil dan. als je d'r kwijtwil moet je roepen, roepen en nog eens roepen.)
zeg 'r dat je d'r graag ziet, maar dat je ook ANDERE mensen graag ziet en ook daarmee tijd wil doorbrengen. onder andere dus met jezelf. als ik geen tijd voor mezelf zou hebben zo af en toe zou ik me ook verstikt voelen. 'k begrijp hoe je je voelt, dude! sterkte dermee, en ik hoop dat ze je begrijpt... xxx |
![]() |
||
Citaat:
En toch is dat een van de weinige oplossingen en de meest voor de hand liggend! ![]() Als praten niet helpt weet ik het niet. Je kunt wel drastisch gaan doen enzow maar dat is neem ik aan niet gewenst. Kweetnie... . Heel moeilijk...sorry..kweet ook niks zinnigs!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar komt t wel op neer las ik t zo lees |
![]() |
|
![]() |
je klinkt moet ik zeggen zeer negatief over je vriendinnetje en vraag me af of je d´r nog wel leuk vind.
Bovendien snap ik niet wat je vervelend eraan vind, okay als je afspreekt met je vrienden hoeft ze er niet bij te zijn, maar bij bijv. opruimen wel. Ik zelf vind het altijd heerlijk om met iemand die je lief vind in 1 kamer te zijn en ieder je eigen ding te doen. jij stofzuigen zij iets lezen ofzo, daarbij hoeft ook niet veel gesproken te worden. maar goed als ze het aanhankelijke type is, ik kan begrijpen dat het irritant is, hmm praten ![]() Maar goed als ik t zo lees is dat denk ik toch de oplossing die het best is
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik snap het niet xDiamondAim | 2 | 09-02-2017 06:29 | |
Liefde & Relatie |
SNap het niet meer Ikduss19 | 39 | 17-11-2011 20:33 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap het niet. VirginVampiress | 9 | 06-06-2004 15:37 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap t niet meer....ik snap het ECHT niet meer... Sjoukie | 31 | 26-02-2004 13:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik snap het niet Verwijderd | 12 | 11-12-2002 15:54 | |
Psychologie |
ik snap het niet meer.. (sorry voor het gezeur) PiNoW | 12 | 02-06-2002 19:06 |