Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dan zouden er tegenwoordig wel een heleboel mensen niet wijs zijn
||
Citaat:
De presentatie. Je moet alles weten van design, niet alleen websites. De feel. Bedrijven zetten mensen in ipv het te duur uitbesteden. Er wordt gewoon geen geld meer aan uitbesteed. Waar het mis gaat. Dus mits jij ervan wilt leven als tienertje, doe je best. Maar wees niet naief, van ik zet even wat op. Ik ben veels te gaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ook opdrachten zijn er in overvloed, van klein tot groot, je hoeft alleen maar ff een lijstje bij de KvK aan te vragen van startende ondernemers en deze af gaan bellen, moet je zien hoe snel je een x aantal opdrachten.
||
Citaat:
Als je totaal geen ervaring hebt, en geen connecties verder dan de lokala shoarma zaak dan houd het gewoon op! Bedrijven geven er geen duizenden meer aan uit, tenzij jij dus een grote jongen bent en oa de eisen hebt die ik al had gepost. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wil je een 'bedrijfje' beginnen, zou ik me richten op datadriven websites, de techniek (modulair opgebouwd), veel verschillende talen-kennis (ASP (al dan niet .NET), PHP, Perl, etc). Wees uniek (en niet te duur ![]() Het design wordt meestal aangeleverd door de opdrachtgever. Deze zal namelijk allicht een idee hebben hoe het eruit moet gaan zien. |
![]() |
|
![]() |
als je word gepaklt ben je idd aansprakelijk via je ouders aangezien je nog minderjarig bent
daarnaast als je het goed doet zullen er redelijke bedragen over de balk gaan en die moet je van je rekening houden daarnaast moet je het dan van de kleine opdr88 hebben
||
![]() |
Citaat:
Ik maak ook sites voor kleine bedrijfjes...maar ik zie mezelf niet als een webdesign bedrijf ik doe het gewoon voor wat geld erbij.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mocht je advies nodig hebben Dessie dan moet je me ff mailen (doe HEAO) |
![]() |
|
Ik heb een KvK-registratie als eenmansbedrijf, maar die gebruik ik eigenlijk alleen om een domein te kunnen registreren en eventueel een Makro-pas aan te vragen enzo. In principe doe ik al het werk wat ik doe (weinig design, meer web-based applicaties) zwart, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer, en dan ga ik het wit doen. Omdat ik op dit moment als bedrijfje nog niet bekend ben bij de Belastingdienst, kan dit.
Met een eenmansbedrijf loop je overigens wel het risico dat als je bedrijfje geld schuldig is aan iemand anders, jouw persoonlijke kapitaal daarvoor dient te worden aangesproken.
|
![]() |
|
Later als ik wat ouder ben wil ik zelf ook webdesigner worden die richting te minste......
En ik denk als ik nu al begin met kleine projecten etc dat dat alleen maar goed is voor mij om meer ervaring etc op te doen... Dus daarom vraag ik dit ik weet ook dat grote bedrijven meestal niet bij kleine webdesign bedrijfjes info gaan vragen die het zwart doen lijkt mij zelf. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doe het dan onder eigen beheer.. |
![]() |
|
![]() |
altijd dat gezeur over bedrijven.. kword daar beetje moe van..
niemand realiseert zich volgens mij dat JOUW naam er wel aan hangt, en daarom vind ik dat velen te vroeg gaan beginnen met een "bedrijf" een page bouwen is niet zo moeilijk leer html, adobe etc.. jaartje en je kent het MAAR bouw maar eens een goede asp,php etc... ik wil ook wel in die wereld later, ga nu waarschijnlijk wisselen van opleiding--> ict naar multimedia (almelo) maar nog ga ik nimmer de nooit niet een bedrijf beginnen. als kennisen, plaatselijke bakker etc een site willen geen probleem dat spreek zich wel rond, maar echt een bedrijf opzetten vind ik dat ilk de kennen nog niet voor heb.! en ik denk dat vele "webdesigners" zich die vraag eens moeten stellen hoe goed ze daadwerkelijk zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Kép genoeg conacten voor een server die kan ik toch zo krijgen ff vragen en na weekje heb ik er 1 dats het probleem niet echt ik wou alleen weten over de kvk gedoe......
Ik was al eerder bij een webdesign bedrijfje aan werk www.ZambaZ.nl maar daar ben ik weg gegaan want ik had er niks meer te doen en we lagen te ver uit elkaar met wie ik het deed dus ben gestopt..... Nu wil ik dus zlef beginnen dan met een vriend die hier 2 huizen veder woont |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die leraar daarvban had eigen webdesign bedrijf en we kwamen eens aan de praat over de jeugd die dat wil de pr etc is zooo slecht. brieven versturen? bedrijven bezoek? overhalen? presentatties etc kan jeugd niet! ten 2e.. hoe wil jij aan klanten komen..l waarvoor jr websites kan maken? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De PR zal al je opdrachten binnehalen, dan vergt gewoon goede marketing etc En tja..je moet jezelf gewoon op de martk gooien met een goede babbel, dan kom je al een end.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ze daadwerkelijk goed zijn. en de ouders helpen met pr etc... dan hebben ze wel een kans van slage. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is neit van school, hij begon ooit met een html boekie, en wat vrienden van school hielpen hem ermee. Op een gegeven moment kreeg hij (van een bedrijf) het domein bellen.com en zo begon het. Ik vind eht alleen ee ontzettend irritand kereltje. Hij praat zo bekakt :r Maar hij is wel stinkend rijk!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha ken je hem? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||