Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou stoppen met smsen enzo met die gozer, die is kennelijk nogal vreemd bezig! Als hij zegt dat ie wat voor jou voelt wil ie kennelijk meer van je dan vriendschap! Maar als hij meer om jou gaf dan om zen zn verloofde zou hij niet met haar gaan trouwen toch? Dus blijf maar lekker uit de buurt van die vent..
Trouwens, 23 en 29 is niet zo'n heel groot verschil hoor ![]()
|
Verwijderd
|
(Roos speaking
![]() Errrrrmm hallooo.. Je zus gaat met iemand trouwen die dit soort spelletjes speelt? Denk je niet dat het nogal voor de hand ligt om haar dat te vertellen. Stel je voor dat het jou gebeurde. Ik denk niet dat ze dat tof vindt. En natuurlijk doe je niets met die man. Trieste gozer. Dumpen die hap. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bedankt voor je reactie kuss vetje |
![]() |
|
Laat ik eens een leuk verhaaltje over mijn zus vertellen.
Mijn zus had een highschoolyear gedaan. Halverwege het jaar klikte het niet meer met haar gastgezin en moest ze een nieuw gastgezin. Nou die had ze al snel. Een getrouwd stel met 2 kindertjes. De kindertjes werden als broertje en zusje voor haar en de vrouw was een van haar beste vriendinnen. Op een dag kwam ze erachter dat ze gevoelens had voor de man. En even later bleek dioe man ook gevoelens voor haar te hebben. Nou goed van het een kwam het ander en al snel hadden ze "iets". Einde van het jaar kwam in zicht en ze moest naar huis. Groot drama, ze wou niet zolang zonder hem, want ze zou pas na een half jaar weer terug gaan. Maargoed ze bleven bellen en hielden "iets". Met kerst ging ze terug. Zelfde verhaal, relatie, blabla. En weer moest ze terug. Hij twijfelde ernstig of hij nou van zijn vrouw moest schijden of niet. Maar hij wou mijn zus niet kwijt. Goed een paar weken later belde hij. En ja hoor hij kon zijn vrouw niet verlaten. De moraal van dit verhaal... Begin niks met getrouwde ( of verloofde) mannen ![]()
||
![]() |
Citaat:
zo erg is het nog niej want k sms nu (alleen) nog (maar) met um, maarjah... thnxx voor je reactie.. kuss vetje |
![]() |
|
Helaas het is waar
![]() Maar nouja het is een iets andere situatie. Maar wel het standaard verhaaltje van man heeft affaire en beloofd zijn vrouw te zullen verlaten wat hij uiteraard niet doet. Maarja het was inderdaad behoorlijk pijnlijk voor zowel mijn zus als zijn vrouw. Hoe dan ook begin er niet aan ![]() Laat hem merken dat hij niks van je hoeft te verwachten en als hij niet ophoudt zou ik toch echt zijn verloofde inlichten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spookverhalen! Cocosmeisje | 53 | 02-12-2011 23:46 | |
Seksualiteit |
mastrubeer opties Tessing | 29 | 23-03-2008 21:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De evolutie (verleden, heden en toekomst) Verwijderd | 181 | 19-03-2007 21:39 | |
verdere evolutie van de mens Amy16 | 56 | 14-10-2005 14:14 | |
we stoppen de evolutie Lost_Girl | 55 | 09-04-2005 15:19 | |
Evolueert de mens nog? Lough Nacorra | 53 | 28-01-2005 15:22 |