Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 11:53
David
David is offline
hier is m,n nieuwste fotoserie luitjes
ik hoop dat jullie hem leuk vinden !

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 09:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2003, 12:42
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ja zeer mooie foto's, net of ze uit een reclameblad gehaald zijn, leuk eigen stijltje mooi werk dus
Oud 20-01-2003, 14:24
funest
funest is offline
big pimpin'

hehe nee, gaaf gedaan, ziet er wel professioneel uit
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:20
ekki
ekki is offline
jaaaaaaaaaaa, hier hou ik van!

let wel op dat je niet je eigen arm oid spiegelt (foto 1, 4 en 5 zit een spiegeling die niet echt mooi is). Ik weet dat het heel moeilijk is om geen spiegeling te hebben, maar toch maar proberen!

Verder goed opletten op de achtergrond, of die niet al te storend is. Bij 1 bijvoorbeeld is ie heel goed, maar bij 2 vind ik 'm al te storend.

Maar verder heel top, hartstikke scherp en leuk met diafragma gespeeld (hoewel ik dat bij foto7 weer wat minder vind).

Heel tof!
Oud 20-01-2003, 16:06
Thomas
Thomas is offline
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 17:16
p-chez
p-chez is offline
De laatste is mooi :>
Oud 20-01-2003, 17:51
Type
Type is offline
2 en 4 vind ik toch wel het mooist.

En zou je het erg vinden als ik ze wat op probeer te schonen? De krasjes bijv wat wegwerken enzo. Als je nml semi-reclamefoto's schiet, dan moeten ze ook wel perfect zijn nml he
Oud 20-01-2003, 21:45
Nate
Nate is offline
Ze zijn wel scherp, vast erg goed werk, maar ik loop niet echt warm voor foto's van een horloge, sorry
Oud 21-01-2003, 02:23
Rokas
Rokas is offline
netjes hoor. achtergrond van foto2 is idd niet zo. met name het rechtergedeelte wat nogal storend is imho
Oud 21-01-2003, 08:34
David
David is offline
Citaat:
Nate schreef:
Ze zijn wel scherp, vast erg goed werk, maar ik loop niet echt warm voor foto's van een horloge, sorry
Dit is niet zomaar een horloge he !! ..

en over de krasjes .. tja .. ken moeilijk een nieuwe gaan kopen he .. en om nou met photoshop alles weg te werken dat vind ik de moeite niet ..

het zijn maar amateurfototjes ,, als ik er nou geld mee zou verdienen dan zou ik het wel wegwerken .

verder bedankt voor het commentaar
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 12:17
Type
Type is offline
Citaat:
David schreef:
het zijn maar amateurfototjes ,, als ik er nou geld mee zou verdienen dan zou ik het wel wegwerken .
Ach, wie weet, als je met Breitling mailt/schrijft/weet ik het, en previews van de foto's doorstuurt, misschien kunnen ze dit wel plaatsen als reclame materiaal ergens...

Het zijn heel mooie foto's, en stralen echt wel iets professioneels uit...
Oud 21-01-2003, 15:29
David
David is offline
neeh , vroeger kon dat nog wel .
maar tegenwoordig schakelen ze gewoon een reclamebureau in , dat voor veel meer geld , veel minder soeps afleverd !
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:44
Nate
Nate is offline
Citaat:
David schreef:
neeh , vroeger kon dat nog wel .
maar tegenwoordig schakelen ze gewoon een reclamebureau in , dat voor veel meer geld , veel minder soeps afleverd !
Prove them wrong. Je kunt het altijd proberen
Oud 21-01-2003, 20:43
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Type schreef:
Ach, wie weet, als je met Breitling mailt/schrijft/weet ik het, en previews van de foto's doorstuurt, misschien kunnen ze dit wel plaatsen als reclame materiaal ergens...

Het zijn heel mooie foto's, en stralen echt wel iets professioneels uit...
Denk ik niet.. :>
Ik werk op een bedrijf waar o.a. professioneel fotomateriaal verwerkt wordt, en dat werkt echt wat anders dan die foto's van Dapo :>
Ten 1e zijn die foto's véél scherper, hogere resolutie, dus wel iéts andere camera's dan de Medion (oid) van Dapo. Ten 2e moeten foto's voor reclamedoeleinden perfect overkomen, dus die krasjes zijn in het geval van Breitling natuurlijk not-done. Helemaal niet als je kijkt naar de huisstijl van Breitling.

Citaat:
David schreef:
dat voor veel meer geld , veel minder soeps afleverd !

LoL, tuurlijk
Oud 21-01-2003, 22:08
Type
Type is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Ik werk op een bedrijf waar o.a. professioneel fotomateriaal verwerkt wordt, en dat werkt echt wat anders dan die foto's van Dapo :>
Ten 1e zijn die foto's véél scherper, hogere resolutie, dus wel iéts andere camera's dan de Medion (oid) van Dapo. Ten 2e moeten foto's voor reclamedoeleinden perfect overkomen, dus die krasjes zijn in het geval van Breitling natuurlijk not-done. Helemaal niet als je kijkt naar de huisstijl van Breitling.
ik denk dat Dapo best deze foto's wel op hogere resolutie heeft.
Scherp? Een blur kan ook goed zijn in een reclamefoto. En als hij ze in moet scannen om ze te digitaliseren, dan kan hij ze zo hoog mogelijk inscannen om alsnog scherpe randen te verkrijgen bij het eventueel verkleinen.
En maakt de camera uit, als het resultaat goed is?

Krasjes zijn weg te werken met de computer, en als je me even tijd geeft, zal ik je laten zien dat dat perfect te doen is, zonder dat je zelfs weet dat de krasjes er ooit zaten.
Oud 22-01-2003, 09:39
David
David is offline
Citaat:
p-chez schreef:

LoL, tuurlijk
tuurlijk gaat het anders in z,n werk dan dat ik thuis doe .. maar geloof mij maar dat als ik eenzelfde camera en belichtingsapperatuur gebruik als de reclamebureau mensen , ik ook mooie perfectiefoto's kan maken .

dus tuurlijk ja dat het bij een reclamebureau hartstikke duur is ..
en wel begrijpelijk ook .. maar het wil echt niet altijd zeggen dat een reclamebureau goed werk afleverd hoor .

maar het is ook vanzelfsprekend dat ik met deze foto's nergens aan de bak zou komen ..

maar dat maakt me ook niet uit ,, ik doe het voor de hobby , en ik vind het wel stoer dat ik probeer zo dicht mogelijk tot een profecionele foto te komen met m,n camera van de aldi
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 12:35
ekki
ekki is offline
Citaat:
David schreef:
tuurlijk gaat het anders in z,n werk dan dat ik thuis doe .. maar geloof mij maar dat als ik eenzelfde camera en belichtingsapperatuur gebruik als de reclamebureau mensen , ik ook mooie perfectiefoto's kan maken .
sorry, maar dat geloof ik nu nog niet, je moet nog veel leren en soms goed naar compositie kijken. tuurlijk zou het een stuk schelen, maar je moet ook goed weten hoe je om moet gaan met belichtingsapparatuur en met camera's en ik heb niet het idee dat jij dat nu al helemaal goed weet enzo (niet om je af te kraken, ik kan dat namelijk ook niet, al die belichtingsapparatuur, omdat ik er gewoonweg nog maar heel heel weinig mee heb gewerkt).

Citaat:
dus tuurlijk ja dat het bij een reclamebureau hartstikke duur is ..
en wel begrijpelijk ook .. maar het wil echt niet altijd zeggen dat een reclamebureau goed werk afleverd hoor .
Bij een reclamebureau worden ook heel veel foto's bewerkt. Over het algemeen vind ik de foto's van een reclamebureau best wel goed, hoor. Nouja, het hangt ervan af over welk onderwerp het gaat natuurlijk.

Citaat:
maar het is ook vanzelfsprekend dat ik met deze foto's nergens aan de bak zou komen ..
misschien zou je ergens kunnen solliciteren als fotograaf en krijg je wel apparatuur van waar je solliciteert. als je je huidige foto's meeneemt en laat zien, misschien zijn mensen best wel enthousiast erover (denk ik op zich wel).

Citaat:
maar dat maakt me ook niet uit ,, ik doe het voor de hobby , en ik vind het wel stoer dat ik probeer zo dicht mogelijk tot een profecionele foto te komen met m,n camera van de aldi
de aldi kan ook hele goede dingen verkopen .

noem niet te snel iets professioneel... en dat meen ik echt. echt professioneel is ZOOOOOO MOOOOOOOOOOOOI!!!!
Oud 23-01-2003, 11:13
David
David is offline
Citaat:
ekki schreef:
sorry, maar dat geloof ik nu nog niet, je moet nog veel leren en soms goed naar compositie kijken. tuurlijk zou het een stuk schelen, maar je moet ook goed weten hoe je om moet gaan met belichtingsapparatuur en met camera's en ik heb niet het idee dat jij dat nu al helemaal goed weet enzo (niet om je af te kraken, ik kan dat namelijk ook niet, al die belichtingsapparatuur, omdat ik er gewoonweg nog maar heel heel weinig mee heb gewerkt).
kheb er op school mee gewerkt .. maar ik bedoel ook allemaal maar van , dat het met het goede apperatuur niet zo moeilijk is om een goede foto te maken .. tuurlijk moet je wel de basis weten ect. ect. maar toch .. he ! ?

Citaat:

Bij een reclamebureau worden ook heel veel foto's bewerkt. Over het algemeen vind ik de foto's van een reclamebureau best wel goed, hoor. Nouja, het hangt ervan af over welk onderwerp het gaat natuurlijk.
spreek ik ook echt niet tegen . maar ik doe het ook maar voor hobby

Citaat:

misschien zou je ergens kunnen solliciteren als fotograaf en krijg je wel apparatuur van waar je solliciteert. als je je huidige foto's meeneemt en laat zien, misschien zijn mensen best wel enthousiast erover (denk ik op zich wel).
neeh , kheb een leuke nieuwe baan nu waar ik creatief gezien goed vrij word gelaten

Citaat:

de aldi kan ook hele goede dingen verkopen .

noem niet te snel iets professioneel... en dat meen ik echt. echt professioneel is ZOOOOOO MOOOOOOOOOOOOI!!!!
ik noem mezelf ook echt niet proffecioneel .. maar ik juist de proffoto's als bereikingspunt zeg maar .
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 12:44
ekki
ekki is offline
Citaat:
David schreef:
neeh , kheb een leuke nieuwe baan nu waar ik creatief gezien goed vrij word gelaten
da's tof
had ik dat maar....

Citaat:
ik noem mezelf ook echt niet proffecioneel .. maar ik juist de proffoto's als bereikingspunt zeg maar .
begrijp ik, zou ik ook graag willen

ik denk erover om een prof. foto-opleiding te gaan doen. maarja, eerst maar even hbo afmaken ofzo.
Oud 23-01-2003, 12:58
David
David is offline
ik moet zo ie zo maar eens diploma's gaan halen ofzo

( heeft alleen mavo en een berg onafgeronde opleidingen )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten