Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het zijn heel mooie foto's, en stralen echt wel iets professioneels uit...
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Ik werk op een bedrijf waar o.a. professioneel fotomateriaal verwerkt wordt, en dat werkt echt wat anders dan die foto's van Dapo :> Ten 1e zijn die foto's véél scherper, hogere resolutie, dus wel iéts andere camera's dan de Medion (oid) van Dapo. Ten 2e moeten foto's voor reclamedoeleinden perfect overkomen, dus die krasjes zijn in het geval van Breitling natuurlijk not-done. Helemaal niet als je kijkt naar de huisstijl van Breitling. Citaat:
LoL, tuurlijk ![]()
||
Citaat:
Scherp? Een blur kan ook goed zijn in een reclamefoto. En als hij ze in moet scannen om ze te digitaliseren, dan kan hij ze zo hoog mogelijk inscannen om alsnog scherpe randen te verkrijgen bij het eventueel verkleinen. En maakt de camera uit, als het resultaat goed is? Krasjes zijn weg te werken met de computer, en als je me even tijd geeft, zal ik je laten zien dat dat perfect te doen is, zonder dat je zelfs weet dat de krasjes er ooit zaten.
||
Citaat:
dus tuurlijk ja dat het bij een reclamebureau hartstikke duur is .. en wel begrijpelijk ook .. maar het wil echt niet altijd zeggen dat een reclamebureau goed werk afleverd hoor . maar het is ook vanzelfsprekend dat ik met deze foto's nergens aan de bak zou komen .. maar dat maakt me ook niet uit ,, ik doe het voor de hobby , en ik vind het wel stoer dat ik probeer zo dicht mogelijk tot een profecionele foto te komen met m,n camera van de aldi ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() noem niet te snel iets professioneel... en dat meen ik echt. echt professioneel is ZOOOOOO MOOOOOOOOOOOOI!!!!
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
had ik dat maar.... Citaat:
ik denk erover om een prof. foto-opleiding te gaan doen. maarja, eerst maar even hbo afmaken ofzo.
|
|