Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb hem in de bios gezien... hahaha hij was echt super... gewoon... humor eigenlijk, met een beetje spannend sfeertje dat ze erbij wilde gieten zeg maar...
![]() ![]()
|
Hmm.. I must say there are worse things to look at. I'm talking about Johnny here of course
![]() Neej, leuke film, kschrok me rot bij dat stukje dat die burgemeester-of-zo'n-iemand in eens uit een kast kwam toen Johnny naar um toe ging (ehh.. ja, duidelijk weer). Is helemaal niet schrikachtig maar ik schrok echt heeeeel hardop in de bios als enige. Erg leuk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en het is idd wel ee leuke film ![]()
|
Burton maakte er weer een waar feest van. Goede film met de klassieke Burton ingrediënten: de donkere sfeer, weinig kleur, de muziek van Danny Elfman, het spel van Depp, de steeds flauwvallende mensen, de make-up van Walken; da vond ik het beste gedeelte.
Het is alleen wel zo, dat het spel van Depp op een gegeven moment een beetje begint te irriteren... |
![]() |
|
Ik heb echt in spanning zitten kijken. Heb ik niet snel met horrors. Maar dit is nog echt zo'n ouderwetse zeg maar
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben het er wel mee eens, ik vond de film niet echt eng, maar wel heel erg mooi, ik ben ook 1 keer geschrokken, bij wat bloem beschreef. Dat Johnny Depp naar die kast toeloopt en dat dan ineens die notaris eruit komt. |
![]() |
||
Citaat:
Horrorfilms zijn films als The Shining, The Thing etc.; gericht op angst. Thrillers zijn films gericht op spanning, waar ook H20 onder valt. Maar het gaat er vooral om, dat Shibby zei horrorfilms niet snel spannend te vinden, en H20 als voorbeeld noemde, een moderne tienerslasher, een genre dat door veel horrorfans gehaat wordt.
||
![]() |
Citaat:
het is geen van beiden! het is gewoon humor..ben blij gemerkt te hebben dat ik niet de enige ben die hem gewoon grappig vind! heb hem dit weekend met mijn vriendje gekeken..die vonnet volgensmij nogal raar dat ik elke keer moest lachen...het is echt wel een leuke film..maar komop zeg..die kun je toch niet serieus nemen?!? vooral dat van als die stiefmama tegen christina ricci zegt: 'Watch your head' ![]() geniaal!
||
Citaat:
Lieve film. ![]()
|
![]() |
|
|