Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2003, 19:04
urban-tiger
urban-tiger is offline
wie weet hier hoe je je 'ki' kan conrtolen (gebruiken enz) en hoe je die moet 'trainen' ?
Advertentie
Oud 10-01-2003, 21:09
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik ga geen 'critics' verhaal ophangen. Snel genoeg zullen er mensen komen die je erover gaan vertellen.

Een advies. Kijk kritisch en rationeel naar wat ze zeggen en naar wat je doet als je eraan begint, en probeer niet te kijken naar wat je wilt dat er gebeurt maar naar wat er werkelijk gebeurt.
Oud 10-01-2003, 21:39
SuperSanne
SuperSanne is offline
Waarom moet ik nou opeens aan DragonballZ denken?
Oud 19-01-2003, 20:03
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
moe je is aan Ki Fighter vrage die weet er kei veel van joh, ken ikke wel woont paar strate bij me verderop

nee maar hij weet er wel ut een en ander van dusse....grijp je kans

zou ik zeggen
Oud 19-01-2003, 20:50
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik ga geen 'critics' verhaal ophangen. Snel genoeg zullen er mensen komen die je erover gaan vertellen.

Een advies. Kijk kritisch en rationeel naar wat ze zeggen en naar wat je doet als je eraan begint, en probeer niet te kijken naar wat je wilt dat er gebeurt maar naar wat er werkelijk gebeurt.
Maar gaat het nou om het uiteindelijk effect of om de manier waarop je dat effect bereikt? (kan idd allebei ja)

Bij mij maakt het resultaat meer uit dan de manier waarop ik dat resultaat bereik.
Oud 19-01-2003, 21:02
Rerisen Phoenix
Citaat:
darthraver schreef:
Maar gaat het nou om het uiteindelijk effect of om de manier waarop je dat effect bereikt? (kan idd allebei ja)

Bij mij maakt het resultaat meer uit dan de manier waarop ik dat resultaat bereik.
het gaat erom dat je niet een effect ziet dat er niet is
Oud 19-01-2003, 21:23
The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
je bent arrogant genoeg om te beweren dat je precies weet hoe alles op de wereld en ver daarbuiten in elkaar steekt. Dan weten we ook hoe we tegen jou antwoorden moeten aankijken
Oud 20-01-2003, 18:15
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
The Chameleon schreef:
je bent arrogant genoeg om te beweren dat je precies weet hoe alles op de wereld en ver daarbuiten in elkaar steekt. Dan weten we ook hoe we tegen jou antwoorden moeten aankijken
En jij bent arrogant genoeg om te beweren dat wat hij beweert totaal niet klopt. Precies hetzelfde maar dan omgekeerd =]

Mja

Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
idd dat is wel waar ja, maar als dat effect er voor jou gevoel wel is, kan je dan niet zeggen dat hij er voor jou wel is? Dus stel, voor je gevoel ben je sterker, ga je je dan ook niet sterker gedragen, dus geloven dat je sterker bent, dus ben je ook sterker? (mensen gebruiken maar bep. aantal procent van je spieren, als je nou meer gaat gebruiken doordat je denkt dat je meer gebruikt, dan ben je toch in princiepe sterker geworden? )
Oud 20-01-2003, 20:19
Rerisen Phoenix
Citaat:
The Chameleon schreef:
heb ik het over een specifiek effect? - nee

ik ga alleen aanwijzigingen om te voorkomen dat je een effect ziet dat er niet is. Zoals jij waarschijnlijk niet zal hebben gemerkt in je flamebui doelde ik niet op een specifiek effect.

Citaat:
darthraver schreef:
idd dat is wel waar ja, maar als dat effect er voor jou gevoel wel is, kan je dan niet zeggen dat hij er voor jou wel is? Dus stel, voor je gevoel ben je sterker, ga je je dan ook niet sterker gedragen, dus geloven dat je sterker bent, dus ben je ook sterker? (mensen gebruiken maar bep. aantal procent van je spieren, als je nou meer gaat gebruiken doordat je denkt dat je meer gebruikt, dan ben je toch in princiepe sterker geworden? )
dan kan je zeggen dat hij er voor je is maar je zit met een groot levensprobleem. Je ziet dingen die er niet zijn, en om je grip op de realiteit, dus de macht over je eigen wereld, te behouden moet je voorkomen dat je dingen ziet die er niet zijn.

Dat tweede is inderdaad wel iets. Toen ik nog enige hoop koesterde dat deze mensen hier argumenten konden erkennen had ik ze er erg veel mee gebombardeerd. Ik post straks of morgen wel wat links ernaar.
Oud 21-01-2003, 16:00
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

dan kan je zeggen dat hij er voor je is maar je zit met een groot levensprobleem. Je ziet dingen die er niet zijn, en om je grip op de realiteit, dus de macht over je eigen wereld, te behouden moet je voorkomen dat je dingen ziet die er niet zijn.

Dat tweede is inderdaad wel iets. Toen ik nog enige hoop koesterde dat deze mensen hier argumenten konden erkennen had ik ze er erg veel mee gebombardeerd. Ik post straks of morgen wel wat links ernaar.
Nja, het ligt natuurlijk ook aan het soort effect. Als je denkt dat je kan vliegen maar je kan het niet is het nogal lullig maar iets als denken dat je sterker bent zal je ook meer kract geven lijkt mij... (nooit getest overigens)

(over die mensen hier, tja....)
Advertentie

Regels voor berichten