Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 08:21
Yamyam
Yamyam is offline
Wat vinden jullie ervan dat connexion 8-personen busjes heeft laten opduiken inplaats van de gewone, om zogenaamd meer te kunnen rijden?
Ik vind het verschrikkelijk, want de kans is groot dat hij vol is, en dan moet je op de volgende wachten, en als de bliksem proberen naar binnen te komen, en daar krijg ik zowat een schuldgevoel van, om als eerste binnen te komen. Inplaats van samen op de bus te wachten, sta je met 5 concurenten om je heen.
Ik wil de normale bus terug!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 10:24
Quantes
Quantes is offline
Bij connexxion valt het nog wel mee! Moet je hier bij de BBA maar eens kijken. Langs Achtmaal (waar ik woon) rijdt alleen een buurtbus, een 8 persoons busje. Op sommige normale buslijnen rijden in het weekend of s avonds belbussen , dat zijn, afhankelijk van het aantal aangemelde mensen (minimaal een uur van te voren b bellen) taxi´s, taxibussen of gewone bussen. Dan heb je ook nog lijnen waar enkel belbussen ijden, zoals lijn 125 van Rijsbergen naar Etten-Leur. Dus connexxion vakl heus wel mee.
Oud 12-01-2003, 21:07
marlies
marlies is offline
Welke lijn/ tijd/ plaats?
Oud 13-01-2003, 15:07
NielZ
NielZ is offline
Het lijkt mij dat Connexxion daar wel over heeft nagedacht; ze zullen dat busje wel niet op een drukke scholieren-lijn hebben ingezet.
Het kán dan inderdaad een keer voorkomen dat je moet staan, maar als je allemaal kunt zitten, is er toch nix aan de hand?
Oud 13-01-2003, 16:14
marlies
marlies is offline
Citaat:
NielZ schreef:
Het lijkt mij dat Connexxion daar wel over heeft nagedacht; ze zullen dat busje wel niet op een drukke scholieren-lijn hebben ingezet.
Het kán dan inderdaad een keer voorkomen dat je moet staan, maar als je allemaal kunt zitten, is er toch nix aan de hand?
Volgens mij heeft ze het niet over niet kunnen zitten, maar niet meer in het busje meemogen.

Het lijkt mij wel dat het niet al te vaak voorkomt dat ze je voorbij moeten rijden, want al zou dat wel zo zijn dan zullen ze wel weer een grotere inzetten.
Oud 13-01-2003, 18:39
Isa
Isa is offline
is connexion soms net zoiets als novio ofzo? dat is mijn taxibedrijf.
ik moet elke ochtend opgehaald worden om 8 uur, en elke middag om 3 uur (maandag 4 uur) opgehaald worden.
ik rijd ook soms in grotere busjes. er gaat vana alles fout. nog nooit heb ik zolang op mijn taxi moeten wachten als vandaag.
hij moest om 4 uur komen, hij was er pas om 6, ja echt 6 uur. na 3 telefoontjes en 2 keer teruggebeld worden.

was ik gvd pas om half 7 thuis.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:45
*maai*
*maai* is offline
Ik zat pas met 19 andere mensen in zo'n busje voor 8 acht personen. Dan is de reis ook niet meer comfortabel te noemen...
Oud 19-01-2003, 20:57
marlies
marlies is offline
Citaat:
*maai* schreef:
Ik zat pas met 19 andere mensen in zo'n busje voor 8 acht personen. Dan is de reis ook niet meer comfortabel te noemen...
]

Dat is zeker te begrijpen. Als je nu eens contact opneemt met Rover (die reizigersorganisatie) ?
Oud 20-01-2003, 06:49
Isa
Isa is offline
Citaat:
*maai* schreef:
nou ff blijven staan is nog niet zo erg. wees blij dat je geen 2 uur hoefde te wachten zoals ik.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 08:20
Joop von Amsber
Joop von Amsber is offline
wat zijn nou acht busjes in heel nederland ? geen eens 200 mensen van de 16 miljoen !
Oud 20-01-2003, 10:46
Isa
Isa is offline
Citaat:
Joop von Amsber schreef:
wat zijn nou acht busjes in heel nederland ? geen eens 200 mensen van de 16 miljoen !
wat zijn nou die 3000 mensen die omkwmane bij het WTC.
geen eens een procent van die 5 miljard mensen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:32
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
zulke busjes zijn meestal toch voor ouderen bedoeld, er is toch ook gewoon openbaar vervoer?
Ik dacht dat die kleine busjes voor speciaal vervoer was.
Oud 22-01-2003, 18:18
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
zulke busjes zijn meestal toch voor ouderen bedoeld, er is toch ook gewoon openbaar vervoer?
Ik dacht dat die kleine busjes voor speciaal vervoer was.
Nee, die kleine busjes worden ingezet ipv grote bussen. Zo rijdt er vanuit mijn school naar het centraal station een lijn, waar 6x op een dag zo'n klein busje op komt dagen. Sta je daar met 10 mensen.. (ik heb wel een alternatief: deze lijn is streekvervoer, er zijn ook stadsbussen om bij het centraal te komen, dus bij mij is het probleem niet zo groot, maar irritant is het wel.. )
Reageren

Regels voor berichten