Ben er een keertje geweest!! het beviel me egt niet! het was ook kleiner dan ik had verwacht! en er was bijna niemand... Alleen hele vieze mannetjes die meteen achter je aan kwamen! Dus daar zijn we niet lang gebleven!
Wel leuke muziek af en toe...
Maar ik vin de rumours dan echt veeel beter... en de lounge vin ik ook leuk! en de bubbles... daar ben ik 1 x geweest... beviel ook wel!
ik woon er zelf ook
maar vindt het niet echt leuk uitgaan...
alhoewel, misschien is het nu wel weer leuk? ben er al een paar maandjes niet meer geweest... kwam eerder regelmatig in de kars, rumours, lounge, en af en toe in de bubbles
MaakUt schreef: ik zit in amersfoort op school.. ik woon 50 minuten met de trein van amersfoort vandaan (klote hogeschool) maar amersfoort is echt een sneue stad
het is idd geen studentenstad nee...
en als het aan die kut gemeente ligt, zal het dat ook nooit worden
Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest, ga eigenlijk altijd naar de Karseboom. En soms naar de Rumours. Maar ik ga dit weekend wel even kijken hoe het is in Timeless.
Joli schreef: Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest, ga eigenlijk altijd naar de Karseboom. En soms naar de Rumours. Maar ik ga dit weekend wel even kijken hoe het is in Timeless.