Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waar stem je op? -NCPN Waarom? -Ik vind het wat anders dan normaal. Niet dat ik weet waar ze voor staan... *verhaaltje* Je bent dus voor een communistisch Nederland? -Nee, want ik weet niet waar ze voor staan... OMG |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Deze peilingen zijn over het algemeen een goede vooruitblik,
alleen in het echt is het allemaal wat meer gematigt.. de winnaar zal PvdA zijn, en er zal minder over blijven van cda en VVD... LPF zal zo te zien ook nog een paar zetels halen, en misschien wel een zetel voor de partij van de toekomst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hadden van mij niet gehoeven, maar sommige vragen waren wel leuk bv: Meneer Zalm, als het land vol is, waarom wil u dan nog meer wegen aanleggen? En volgens mij kozen bijna al die kinderen voor de PVDA of SP, en maar 1 of 2 voor de VVD ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 06:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Actuele zaken die tijdens de verkiezingen ter sprake komen DruidessI | 0 | 21-02-2002 15:07 |