Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Typische mentaliteit daar. Sta je een beetje te kleffen, moet IEDEREEN d'r kommentaar op geven. "Goh, bin 'ie oal brommers wezn kiekn?" Ga met je klompen spelen, sukkel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dieka is geen slechte naam vinnik en oke wie de naam Groothuis noemt bedoelt: boeren.
Groothuis was vroeger btw een cafe dat zo heette en de vorige eigenaren (van dat cafe dus) wilden dat het de naam Groothuis bleef houden. Mja Groothuis is dicht. Wat ik een slechte naam vind? DE NUL, tjo he
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Tijs vind ik ook wel een vage naam. "Ik ga naar Tijs toe vanavond!" *"Welke Tijs????" ![]() [Dit bericht is aangepast door Kezmanian Devil (07-07-2001).]
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is het enige wat we hier hebben ![]() Ik wil nog altijd een keer naar Hengelo, naar New York. Maar ik had een vriendin die ik alleen in het weekend zag en die niet naar New York mocht(vage ouders ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Offûh, De Schoof ![]() ![]() ![]() ![]() Ennuh... Malle Babbe.. dat klinkt toch wel zó weird ![]() ------------------ If that's how it's gonna stand, when you know you've been depending on, the one you're leaving now, the one you're leaving out [Dit bericht is aangepast door MeCute1983 (06-10-2001).]
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Is waterpijp even slecht als roken? borstenvooruit | 33 | 18-11-2010 12:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |