Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 12:59
Magic Girly
Magic Girly is offline
Yo, ik ben best wel frustrated, want ik wil gwoon lekker leuk uitgaan, maar dat kan dus niet. Mijn ouders vinden namelijk 2 uur al veel te laat, maar goed, dat mag dan nog net. Alleen ik wil later! Iedereen gaat daar altijd om 3 uur/half4 of later weg, en ik ben echt de enige (met een vriendin dan) die om 2 uur weg gaat. Dan voel je je zo voor lul staan.
Weet iemand pleeeeeeaaaaaazzzzz hoe je dit soort ouders aan moet pakken. Ik heb al geprobeert om heel redelijk met ze te praten, over waarom ik tot 3 uur uit wil, dat het heeeelemaal niet minder veilig op straat is om 3 uur als om 2 uur, blabla bla, het enige wat ze dan zeggen is dat het gewoon niet later mag.
Hoe krijg ik het nou voor elkaar? Ze helemaal doodzwijgen lijkt me ook niet echt een goed plan...dussuuh, ik weet ut niet.
Hoe hebben anderen dat voor elkaar gekregen?
Iemand....??
Advertentie
Oud 13-01-2002, 13:28
Bram
Bram is offline
zeg meisje alles op zijn tijd!Je bent 16 jaar!Ok toen mocht ik misschien tot 3u,maar elke ouders hebben zo regels en stap bij stap zul je steeds meer mogen totdat je ,zonder dat je het eigenlijk beseft, geen uur maar zal hebben!Nog wat geduld!
Oud 20-01-2002, 09:33
Druppel
Druppel is offline
Citaat:
Bram schreef:
zeg meisje alles op zijn tijd!Je bent 16 jaar!Ok toen mocht ik misschien tot 3u,maar elke ouders hebben zo regels en stap bij stap zul je steeds meer mogen totdat je ,zonder dat je het eigenlijk beseft, geen uur maar zal hebben!Nog wat geduld!
precies, wou ik net zeggen. Je moet het gewoon rustig aanpakken, er niet teveel over zeuren en op een gegeven moment mag je echt wel later uit. En dat moment komt sneller dan je denkt hoor. Ik mocht eerst maar tot half 1 uit, kun je nagaan, dat is nog veel erger. Maar ik had me er bij neergelegd en langzaam werd het steeds later en nu mag ik gewoon zelf bepalen hoe laat ik thuis ben

Xx~Druppel~xX
Oud 20-01-2002, 14:24
Verwijderd
toen ik 15 was moest ik om 2 uur thuis zijn. in een jaar tijd gewoon om de zoveel tijd een kwartiertje der aan vast lullen.
nu is het half 5...
Oud 20-01-2002, 19:52
Magic Girly
Magic Girly is offline
Citaat:
Naojan schreef:
toen ik 15 was moest ik om 2 uur thuis zijn. in een jaar tijd gewoon om de zoveel tijd een kwartiertje der aan vast lullen.
nu is het half 5...

Ja maar daar heeft mn vader dan weer iets op. Als ik 17 word (over een maand) dan mag ik tot half 3, en dan als ik 18 ben tot 3 uur en ik heb dus niet echt zo'n vooruitzicht dat het snel beter word. Jullie hebben natuurlijk allemaal wel gelijk, maar gwoon het feit dat ik denk dat het nog heel lang gaat duren totdat ik wel laat uit mag, vind ik zwaar klote!
Advertentie

Regels voor berichten