Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2001, 15:08
Verwijderd
Deze kan volgens mij snel dicht, maar ik moet gewoon ff m'n gal spuien, is dat geoorloofd?

Gisteravond gezellig uit geweest met wat vrienden en vriendinnen...kom ik om ongeveer kwart over 2 de disco uit, blijkt m'n fiets weg te zijn. Ik had 'm op slot gezet tegen de zijmuur van het gebouw, waar een heleboel fietsen staan. Niks aan de hand, denk ik, soms zetten mensen die fietsen aan de andere kant van de weg omdat ze erlangs moeten o.i.d.

Maar dit keer dus niet. Een vriend van me en ik hebben ongeveer een half uur lopen zoeken voordat we erachter kwamen wat er was gebeurd: een stel grapjassen had 6 á 7 fietsen gewoon over het hek in een stuk water gedonderd (met een vrij steile oever ook nog. Bummer). Dus wij naar beneden, bleek dat mijn fiets helemaal onderop lag!! Godverdomme! Moet ik met m'n Dockers en Polo naar beneden om de rotzooi die een stel dronken K**KERleiers heeft gemaakt op te ruimen!!

Nou is dus m'n stuur verbogen (en 3 weken geleden hebben ze er een nieuw opgezet!!) en allerlei andere dingen aan m'n fiets zijn naar de terror...zijn wij ook nog zo vriendelijk geweest om die andere fietsen ook allemaal uit de plomp te trekken. Op zo'n moment vraag je je echt af: wie doet nou zoiets? Wat is er nu leuk aan om een stel fietsen over de brug te pleuren? Ik kan er echt niet bij...je zíet de gezichten van de eigenaars niet eens, dus van leedvermaak is ook geen sprake...

Ik moest mezelf nog inhouden om niet met een grote tak op de dichtsbijzijnde dronken gozer in te gaan slaan, zo kwaad was ik !!

Dat ze dat stelletje nonvaleurs allemaal maar de kogel mogen geven! Stelletje dronken, laagopgeleide, good-for-nothing teringboeren!
Advertentie
Oud 27-05-2001, 16:43
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Citaat:
nare man schreef:
met m'n Dockers en Polo
Oud 27-05-2001, 18:10
yin
yin is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ik moest mezelf nog inhouden om niet met een grote tak op de dichtsbijzijnde dronken gozer in te gaan slaan, zo kwaad was ik !!
Ik snap dat je pissig bent maar niet alle bezopen lui zijn erg hoor dus dat vind ik noggal radicaal.
Citaat:
nare man schreef:

Dat ze dat stelletje nonvaleurs allemaal maar de kogel mogen geven! Stelletje dronken, laagopgeleide, good-for-nothing teringboeren!

Pissig oke maar waarom leg je de link naar boeren ? en naar laagopgeleide? Ik ken genoeg laagopgeleide boeren die heel relaxed zijn en genoeg hoogopgeleide stadsmensen die dat niet zijn. Dat je pissig bent oke maar ik geloof niet dat je opleidingsniveau en beroep in verband staat met vandalistische bezigheden.

Verder vind ik het heel kut voor je.

Liefs yin

[Dit bericht is aangepast door yin (27-05-2001).]
Oud 27-05-2001, 23:53
Judici0us
Judici0us is offline
alleen het kijken naar deze text maak me al moe... sorry lees het misschien wel een ander x-tje
Oud 28-05-2001, 09:08
Verwijderd
haha lekker voor je ! !!!

Oud 28-05-2001, 11:40
Xtreem
Xtreem is offline
stelletje stakkers.....

in de berkel neem ik aan?

schoppen die lui...
Ik heb een paar keer een paar lui fietsen in de ijssel zien leggen... en een lol dattie lui hadden... dat snap je toch niet??????

Oud 28-05-2001, 11:53
rabecca
rabecca is offline
héél begrijpelijk dat je errug kwaad bent ja
Oud 28-05-2001, 13:40
Prins
Prins is offline
is inderdaad zwaar kut.
gewoon afschieten die mafkezen.
Oud 28-05-2001, 14:30
Light
Light is offline
wat maakt het nou uit als er een fiets van een kakker als jij onderop ligt?
het is je eigen schuld dat je zo materialistisch bent. dan gaan mensen ooit met je bezittingen kloten weet je.
Oud 28-05-2001, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Light schreef:
het is je eigen schuld dat je zo materialistisch bent. dan gaan mensen ooit met je bezittingen kloten weet je.
Hm, dat slaat natuurlijk nergens op, want aan iemands fiets kun je niet zien of-ie kakker/rijk of whatever is, en dat weet je zelf ook wel.

Verder voelt een alto/skater/gothic/armoedzaaier/whatever zich net zo klote als een kakker wanneer z'n fiets in de plomp ligt, dus met materialistisch ingesteld zijn heeft dit niks te maken.

Tabee.
Oud 28-05-2001, 16:03
Christiaan's Soul
Christiaan's Soul is offline
Citaat:
Light schreef:
Damn wat een achterlijke opmerking.
Dus als iets van iemand is (ookal is het een kakker enz) En het is duur dan mag je ermee kloten? maar als het goedkoop is moet je er met je poten vanaf blijven? flikker een eind op

Oud 29-05-2001, 22:42
M@TRIX
M@TRIX is offline
ag die gasten zijn hersenloos..
kunne ze nie helpe

mijn fiets klauwe ze steeds weg bij de bieb
steeds als ik me doorgeknipte slot opraap beginne der van die vrouwtjes te mekkere wat ik tusse die fietse doe
dan wordje pas link
Oud 31-05-2001, 11:42
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
yin schreef:
Ik snap dat je pissig bent maar niet alle bezopen lui zijn erg hoor dus dat vind ik noggal radicaal.

(..)

Pissig oke maar waarom leg je de link naar boeren ? en naar laagopgeleide? Ik ken genoeg laagopgeleide boeren die heel relaxed zijn en genoeg hoogopgeleide stadsmensen die dat niet zijn. Dat je pissig bent oke maar ik geloof niet dat je opleidingsniveau en beroep in verband staat met vandalistische bezigheden.

Verder vind ik het heel kut voor je.

Liefs yin

hier ben ik het nogal mee eens jah!
Oud 02-06-2001, 16:49
Verwijderd
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
teringboeren

kut op man
Hij heeft het niet over alle boeren, alleen over de dronken, laagopgeleide, good-for-nothing teringboeren!

Als hij "gekken" had gezegd, dan had je waarschijnlijk niet zo gereageerd, terwijl zeker niet alle gekken zich misdragen.

Oud 08-06-2001, 23:50
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
"Moet ik met m'n Dockers en Polo..."

Ohyeah...Errug joh, straks worden ze nog vies ook....

Inderdaad kut voor je, maar ik moest wel heel erg lachen om dat zinnetje.
Oud 09-06-2001, 00:09
dystopia
dystopia is offline
Gebruik de volgende keer 2 sloten en bind em om lantarenpalen heen
Oud 10-06-2001, 00:00
Verwijderd
sjaaaaaaaaaah aaaaaaachhhhh
de mijne worden altijd gejat....daarom fiets ik nou op zo'n brik...die wor nie gejat
wel fucking balen issut jah en goedkoop
dat van je dockers en je polo had je er misschien toch ff niet neer moeten zettten

kuzziess
Oud 10-06-2001, 12:05
stylo girl
stylo girl is offline
lekkere asociale teringboeren .....
ik begrijp echt wel dat jullie heel erg kwaad waren!!!
Oud 10-06-2001, 23:05
eden6
eden6 is offline
Citaat:
stylo girl schreef:
lekkere asociale teringboeren .....
En dit vind ik nou zo generaliserend!!! Wat versta je dan onder boeren?! Mensen die uit een klein dorpje komen waar een aantal boerderijen staan?

Alsof al die mensen asociaal zijn ingesteld en zich bezig houden met nutteloze zaken als vandalisme...

Enne, Nare Man, rot voor je! Ik zou ook balen... hoe kwam je er eigenolijk achter dat je fiets in de plomp lag??!
Oud 11-06-2001, 09:50
Xtreem
Xtreem is offline
Als je de fiets daar hebt staan en hij's weg ligtie daar standaard......

Die van mij gelukkig no nie... alleen 2x banden lekgestoken (nee, DAT is humor) en vervolgens bezopen 10 km mogen lopen
Oud 11-06-2001, 14:09
-^Cut-Slash^-
-^Cut-Slash^- is offline
waarom neem je niet een super gekope fiets
de kans is klein dat ze die jatten
en als ze em jatten
jat jij gewoon weer een nieuwe bij het station
Oud 11-06-2001, 15:18
Verwijderd
Dan vraag ik in Nijmegen op het CS wel aan een junk of ik voor 35 piek een nieuwe mountainbike kan kopen

Seriously though...ik heb nu een extreem slot gekocht wat 3x om het frame gewikkeld kan worden...en dan ook nog een keer gewoon op slot zetten, én achter een zootje andere fietsen...knappe jongen die 'm nu nog in de sloot ketst

't Probleem is nu wel dat als ik bezopen ben, het een halfuur duurt voor ik al die sloten open heb met m'n zatte kop
Oud 11-06-2001, 20:31
eden6
eden6 is offline
Citaat:
nare man schreef:
't Probleem is nu wel dat als ik bezopen ben, het een halfuur duurt voor ik al die sloten open heb met m'n zatte kop
Duurt nog altijd minder lang dan je fiets uit de sloot vissen (vooral als je dronken bent én je fiets onderop ligt ).

Oud 12-06-2001, 21:57
The Untouchable
The Untouchable is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dan vraag ik in Nijmegen op het CS wel aan een junk of ik voor 35 piek een nieuwe mountainbike kan kopen

Seriously though...ik heb nu een extreem slot gekocht wat 3x om het frame gewikkeld kan worden...en dan ook nog een keer gewoon op slot zetten, én achter een zootje andere fietsen...knappe jongen die 'm nu nog in de sloot ketst

ik zal het wel proberen kerl... wat krijg ik als het me lukt???

hehehehehe

Mzzls kerl...

Oud 13-06-2001, 20:44
julian?!
julian?! is offline
typisch boeren, problemen met uitgaan in a'dam, standaard dat het boeren zijn.

Advertentie
Oud 13-06-2001, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
"Moet ik met m'n Dockers en Polo..."

Ohyeah...Errug joh, straks worden ze nog vies ook....

Inderdaad kut voor je, maar ik moest wel heel erg lachen om dat zinnetje.
Ja duh.. er zijn mensen die wel geven om mooie kleding... als het iemand toch niet boeit hoe hij eruit ziet.. dan maakt het toch ook niet uit dat die zwerverkleren vies worden?

Alex
Oud 14-06-2001, 08:10
Xtreem
Xtreem is offline
Citaat:
julian?! schreef:
typisch boeren, problemen met uitgaan in a'dam, standaard dat het boeren zijn.

Wat zijn dan volgens jou boeren????

Hiero zoeken vooral die sneue kereltjes ruzie die bij wijze van spreke nog steeds hun bomberjack aan hebben...
Oud 17-06-2001, 10:18
E-MAN
Waarom krijgen de boeren hier aldoor de schuld en de laagopgeleide!?!?!

Ik bedoel die motherfuckers bij het koor(in delft!!) Zijn "hoog" opgeleid maar zijn zo zielig als de pest en die ?!?#@** zijn eerder in staat voor zulke LAGE acties. Of ze rossen met z'n allen gewoon een groentje in mekaar!?!?!
Oud 17-06-2001, 12:00
MoJo
MoJo is offline
Hmmz, ik had zoiets.

Was uit, met mn vriendin..

Die zit altijd met gozers te flirten, om ze daarna keihard te dissen, best humor..

Maargoed, een aangeschoten gozer zat onder het dansen aan haar borsten.. en dat vind ik niet kunnen. Dus ik zeg er wat van, gaattie door. Ik trek haar weg, en zeg tegen die gozer dattie op moet rotten.

Paktie net voordat ze wegloopt haar weer bij haar borsten.. toen ging ik door het lint..

En hij ging neer.. en terecht, de megool.

Oud 17-06-2001, 12:26
Verwijderd
Citaat:
E-MAN schreef:

Ik bedoel die motherfuckers bij het koor(in delft!!) Zijn "hoog" opgeleid maar zijn zo zielig als de pest en die ?!?#@** zijn eerder in staat voor zulke LAGE acties. Of ze rossen met z'n allen gewoon een groentje in mekaar!?!?!
Je bedoelt het corps...

En toegegeven, sommige studenten en corpsballen hebben inderdaad wel een kwade dronk over zich...maar over het algemeen kun je die beter hebben dan 'boeren' (tenminste wel wanneer je zelf student bent natuurlijk)

Oud 18-06-2001, 11:01
Kaboon
Kaboon is offline
Ik bedoel het koor. En jij bent volgens mij erg zwak!!

Als ik het geod begrijp trek jij met mensen op omdat ze dan achter je staan. En die zijn wat gevaarlijker als die boeren!?!?

Wat the f$ck heb jij tegen boeren. Ik bedoel volgens mij ben jij echt een gigantische loser. Die een beetje stoere praat roept en als her er op aankomt achter die zogenaamde vriendjes gaat staan!!!

motherfucker!!
Oud 18-06-2001, 11:06
E-MAN
Citaat:
Die zit altijd met gozers te flirten, om ze daarna keihard te dissen, best humor..
Dus.......en dan vind je z'n reactie op den duur gek???? Wat verwacht je dan? Ik keur die actie trouwens niet goed van die gozer, maar dat gedrag van je vriendin ook niet!!!!!

mssl!
Oud 18-06-2001, 13:43
yin
yin is offline
Citaat:
nare man schreef:
..maar over het algemeen kun je die beter hebben dan 'boeren' (tenminste wel wanneer je zelf student bent natuurlijk)

En boeren die studeren wat zijn dat dan volgens jou? (die zijn er genoeg)
Want ik snap nou nog steeds niet helemaal waarom je "lomp dom en heel erg" zou zijn. Als je toevallig ergens op het platteland woont.

yin
Oud 18-06-2001, 13:53
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
echt lullig voor je! Ja ik moet zeggen komt toch meer voor in boeren land. Daar komen veel mensen uit dorpen die helemaal uit hun dak gaan en dan zoveel drinken dat ze echt hele rare dingen gaan doen. Ik zou echt zo boos worden... jammer dat je niet weet wie het gedaan heeft dat was nog eens leuk geweest....nou ja dan was je waarschijnlijk nog linker geworden.

Misschien een tip voor volgende keer om je fiets ergens aan vast te zetten. Maar ik vind het wel zielig als je fietsen ergens gaat neergooien, zowiezo vind ik dat je van spullen van anderen af moet blijven. ik was vorig weekend op hockeytoernooi, nou dan denk je van ik kan mijn stick hier wel neerleggen want ik kom zo toch weer terug. Kwam ik dus na half uur terug, stick weg! Op een hockeytoernooi een stick stelen ook zo zielg, gelukkig had ik dief nog gesnapt en mijn hockeystick nog terug gekregen had alleen die gozer wel helemaal onder willen schelden!!!!!!!
Oud 18-06-2001, 15:58
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
en ten tweede ik ben niep lomp of acosiaal en heb niet de tering nare man
Oud 18-06-2001, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Kaboon schreef:
Wat the f$ck heb jij tegen boeren. Ik bedoel volgens mij ben jij echt een gigantische loser. Die een beetje stoere praat roept en als her er op aankomt achter die zogenaamde vriendjes gaat staan!!!

motherfucker!!
Oei

En ja, ik geef toe, ik verlies het in één tegen één gevechten altijd van boeren, omdat zij brute spieren krijgen van het hooivorkwerpen, stierworstelen en trekkerwielslingeren
Oud 18-06-2001, 21:36
Verwijderd
I love a good flame
Oud 21-06-2001, 16:33
Li
Li is offline
heb het zelf nog nooit gehad, lijkt me trouwens erg klote, en echt errug laag als je zo'n suffe streek uithaalt. Oja nare man ik kan wél begrijpen dat je nie met je dockers en polo in de sloot wil!!!!
Oud 28-06-2001, 16:22
Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef:
Oei

En ja, ik geef toe, ik verlies het in één tegen één gevechten altijd van boeren, omdat zij brute spieren krijgen van het hooivorkwerpen, stierworstelen en trekkerwielslingeren

Oud 28-06-2001, 16:24
Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je bedoelt het corps...

vraag 1:wat is het corps?
vraag 2:woon jij toevallig ook in Nijmegen?
Oud 02-07-2001, 22:30
BoOzZzZ
BoOzZzZ is offline
Ik vind t echt kut voor je.

maar waarom moet je er nou weer bij zeggen dat je in je DOCKERS EN POLO t water in moest. Als je nou in G-STAR droeg was t wat anders maarja....
Oud 11-07-2001, 13:45
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
*houdt zo lang mogelijk haar lach in*

jongen jongen jongen toch, hoe kwam je op dat moment in jouw toestand op het geniale idee om zoveel moeite te doen voor 1 fiets?! oke tis kut als t je gebeurt, maar ik zou voor een fiets echt niet mn "dockers en mn polo bevuilen hoor" (sorry dat was gwoon zo'n grappige zin, moest hem ff gebruiken) volgende keer "leen" je gewoon een fiets van iemand anders, makkelijk zat! kijk als t nou een gouwe fiets was oke, maar anderrs...neh
ohja en dit heb ik ook al in een ander topic tegen je gezegd: strooi es ff nie zoveel rond met die vooroordelen van je en denk eerst es ff na wat je nou eigenlijk zegt, want je wordt er zo nie geliefder op

K.G.
Oud 11-07-2001, 19:27
Revenant
Revenant is offline
een maat van mij had laatst ook al zoiets. Kwamen we uit de disco, weg was zijn fiets. Wij zoeken en zoeken en we hebben hem nog steeds niet gevonden... Sindsdien bind ik m'n fiets maar aan de boom vast, dan kan hij tenminste nooit ver weg lopen.
Oud 12-07-2001, 10:58
Aniken
Aniken is offline
Citaat:
nare man schreef:
Stelletje dronken, laagopgeleide, good-for-nothing teringboeren!
AAAAARGHHHHHHHHHH.
ik haat dit...laagopgeleide...
wat is DAAR nou weer mis mee???

Oud 18-07-2001, 20:12
Laurie
Laurie is offline
Het corps is een type studentenvereniging, wat je uitspreekt als koor!
Je moet eerst een zware ontgroening doorstaan, waar je helemaal niet blij van wordt en heel slecht is voor je ego!
Voor de rest brallen ze een beetje, brassen ze, bieren ze en praten ze bekakt.
Oud 18-07-2001, 22:14
Li
Li is offline
Citaat:
Laurie schreef:
Het corps is een type studentenvereniging, wat je uitspreekt als koor!
Je moet eerst een zware ontgroening doorstaan, waar je helemaal niet blij van wordt en heel slecht is voor je ego!
Voor de rest brallen ze een beetje, brassen ze, bieren ze en praten ze bekakt.
so what?!!! Als ze dat nou fijn vinden, kan me niet druk maken om deze mensen.

Oud 18-07-2001, 22:16
cybahgurl
cybahgurl is offline
Citaat:
kaatje in da house schreef:

jongen jongen jongen toch, hoe kwam je op dat moment in jouw toestand op het geniale idee om zoveel moeite te doen voor 1 fiets?! oke tis kut als t je gebeurt, maar ik zou voor een fiets echt niet mn "dockers en mn polo bevuilen hoor" (sorry dat was gwoon zo'n grappige zin, moest hem ff gebruiken) volgende keer "leen" je gewoon een fiets van iemand anders, makkelijk zat! kijk als t nou een gouwe fiets was oke, maar anderrs...neh
ohja en dit heb ik ook al in een ander topic tegen je gezegd: strooi es ff nie zoveel rond met die vooroordelen van je en denk eerst es ff na wat je nou eigenlijk zegt, want je wordt er zo nie geliefder op

K.G.
niets aan toe te voegen
Oud 19-07-2001, 12:42
Revenant
Revenant is offline
Citaat:
AnneM schreef:
Citaat:
nare man schreef:
Stelletje dronken, laagopgeleide, good-for-nothing teringboeren!
AAAAARGHHHHHHHHHH.
ik haat dit...laagopgeleide...
wat is DAAR nou weer mis mee???

laagopgeleid = duur woord voor dom

En wat er mis is met dom? Nou, het is niet slim..Een dom niemand zegt over het algemeen niet zoveel nuttige dingen
Oud 19-07-2001, 21:47
Verwijderd
Citaat:
kaatje in da house schreef:

K.G.
jOu FieTs TraP iK een keer de sloot in!
Oud 19-07-2001, 22:47
Aniken
Aniken is offline
Citaat:
Revenant schreef:
laagopgeleid = duur woord voor dom

En wat er mis is met dom? Nou, het is niet slim..Een dom niemand zegt over het algemeen niet zoveel nuttige dingen
onzin. laagopgeleid hoeft absoluut niet gelijk te zijn aan dom. daar kan ik me dus ook enorm kwaad om maken...

Advertentie

Regels voor berichten