Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
stelletje stakkers.....
![]() in de berkel neem ik aan? schoppen die lui... Ik heb een paar keer een paar lui fietsen in de ijssel zien leggen... en een lol dattie lui hadden... dat snap je toch niet??????
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder voelt een alto/skater/gothic/armoedzaaier/whatever zich net zo klote als een kakker wanneer z'n fiets in de plomp ligt, dus met materialistisch ingesteld zijn heeft dit niks te maken. Tabee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus als iets van iemand is (ookal is het een kakker enz) En het is duur dan mag je ermee kloten? maar als het goedkoop is moet je er met je poten vanaf blijven? flikker een eind op |
![]() |
|
ag die gasten zijn hersenloos..
kunne ze nie helpe mijn fiets klauwe ze steeds weg bij de bieb steeds als ik me doorgeknipte slot opraap beginne der van die vrouwtjes te mekkere wat ik tusse die fietse doe dan wordje pas link ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als hij "gekken" had gezegd, dan had je waarschijnlijk niet zo gereageerd, terwijl zeker niet alle gekken zich misdragen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alsof al die mensen asociaal zijn ingesteld en zich bezig houden met nutteloze zaken als vandalisme... ![]() ![]() Enne, Nare Man, rot voor je! Ik zou ook balen... hoe kwam je er eigenolijk achter dat je fiets in de plomp lag??!
|
![]() |
Als je de fiets daar hebt staan en hij's weg ligtie daar standaard......
![]() Die van mij gelukkig no nie... alleen 2x banden lekgestoken (nee, DAT is humor) en vervolgens bezopen 10 km mogen lopen ![]()
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Seriously though...ik heb nu een extreem slot gekocht wat 3x om het frame gewikkeld kan worden...en dan ook nog een keer gewoon op slot zetten, én achter een zootje andere fietsen...knappe jongen die 'm nu nog in de sloot ketst ![]() 't Probleem is nu wel dat als ik bezopen ben, het een halfuur duurt voor ik al die sloten open heb met m'n zatte kop ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hehehehehe Mzzls kerl... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alex |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hiero zoeken vooral die sneue kereltjes ruzie die bij wijze van spreke nog steeds hun bomberjack aan hebben...
|
Waarom krijgen de boeren hier aldoor de schuld en de laagopgeleide!?!?!
Ik bedoel die motherfuckers bij het koor(in delft!!) Zijn "hoog" opgeleid maar zijn zo zielig als de pest en die ?!?#@** zijn eerder in staat voor zulke LAGE acties. Of ze rossen met z'n allen gewoon een groentje in mekaar!?!?! |
![]() |
|
![]() |
Hmmz, ik had zoiets.
Was uit, met mn vriendin.. Die zit altijd met gozers te flirten, om ze daarna keihard te dissen, best humor.. Maargoed, een aangeschoten gozer zat onder het dansen aan haar borsten.. en dat vind ik niet kunnen. Dus ik zeg er wat van, gaattie door. Ik trek haar weg, en zeg tegen die gozer dattie op moet rotten. Paktie net voordat ze wegloopt haar weer bij haar borsten.. toen ging ik door het lint.. En hij ging neer.. en terecht, de megool.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toegegeven, sommige studenten en corpsballen hebben inderdaad wel een kwade dronk over zich...maar over het algemeen kun je die beter hebben dan 'boeren' (tenminste wel wanneer je zelf student bent natuurlijk) |
![]() |
|
![]() |
Ik bedoel het koor. En jij bent volgens mij erg zwak!!
Als ik het geod begrijp trek jij met mensen op omdat ze dan achter je staan. En die zijn wat gevaarlijker als die boeren!?!? Wat the f$ck heb jij tegen boeren. Ik bedoel volgens mij ben jij echt een gigantische loser. Die een beetje stoere praat roept en als her er op aankomt achter die zogenaamde vriendjes gaat staan!!! motherfucker!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want ik snap nou nog steeds niet helemaal waarom je "lomp dom en heel erg" zou zijn. Als je toevallig ergens op het platteland woont. yin |
![]() |
|
![]() |
echt lullig voor je! Ja ik moet zeggen komt toch meer voor in boeren land. Daar komen veel mensen uit dorpen die helemaal uit hun dak gaan en dan zoveel drinken dat ze echt hele rare dingen gaan doen. Ik zou echt zo boos worden... jammer dat je niet weet wie het gedaan heeft dat was nog eens leuk geweest....nou ja dan was je waarschijnlijk nog linker geworden.
Misschien een tip voor volgende keer om je fiets ergens aan vast te zetten. Maar ik vind het wel zielig als je fietsen ergens gaat neergooien, zowiezo vind ik dat je van spullen van anderen af moet blijven. ik was vorig weekend op hockeytoernooi, nou dan denk je van ik kan mijn stick hier wel neerleggen want ik kom zo toch weer terug. Kwam ik dus na half uur terug, stick weg! Op een hockeytoernooi een stick stelen ook zo zielg, gelukkig had ik dief nog gesnapt en mijn hockeystick nog terug gekregen had alleen die gozer wel helemaal onder willen schelden!!!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, ik geef toe, ik verlies het in één tegen één gevechten altijd van boeren, omdat zij brute spieren krijgen van het hooivorkwerpen, stierworstelen en trekkerwielslingeren ![]() |
![]() |
|
*houdt zo lang mogelijk haar lach in*
jongen jongen jongen toch, hoe kwam je op dat moment in jouw toestand op het geniale idee om zoveel moeite te doen voor 1 fiets?! oke tis kut als t je gebeurt, maar ik zou voor een fiets echt niet mn "dockers en mn polo bevuilen hoor" (sorry dat was gwoon zo'n grappige zin, moest hem ff gebruiken) volgende keer "leen" je gewoon een fiets van iemand anders, makkelijk zat! kijk als t nou een gouwe fiets was oke, maar anderrs...neh ohja en dit heb ik ook al in een ander topic tegen je gezegd: strooi es ff nie zoveel rond met die vooroordelen van je en denk eerst es ff na wat je nou eigenlijk zegt, want je wordt er zo nie geliefder op K.G. |
![]() |
|
![]() |
een maat van mij had laatst ook al zoiets. Kwamen we uit de disco, weg was zijn fiets. Wij zoeken en zoeken en we hebben hem nog steeds niet gevonden... Sindsdien bind ik m'n fiets maar aan de boom vast, dan kan hij tenminste nooit ver weg lopen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
En wat er mis is met dom? Nou, het is niet slim..Een dom niemand zegt over het algemeen niet zoveel nuttige dingen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|