Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Gelukkig krijg ik als het goed Donderdag Kabel(als het goed is he, want tja, het blijft UPC) en dan zoek ik ze wel op internet op Kazee ![]() Ik hoop dat ze ook een keer de film uitzenden want dat ik wat mij betreft de beste en vetste tekenFILM ooit. Sowiezo koop ik hem wel op dvd of download ik hem, maar toch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sodeju, kheb hem gezien. Niet te zuinig wat slecht zeg.
Enigzins ben ik zwaar pissed over hoe ze de grote Transformers zo kunnen verkrachten, maar aan de andere kant hoef ik nu niet bang te zijn dat ik iets goeds mis door mijn werk. De tekenstijl is oerlelijk en volgens mij gemaakt door de zelfde studio als een van de andere semi-manga stijl tekenfilm op fox. Zo veel dingen waar ik pissed over ben. Bijvoorbeeld de zogenaamde humor: In het origineel zat zowat geen humor bijna alleen pure actie en verhaal. De originele tekenstijl was mooi en je zag ook echt dat die robots voertuigen werden. Hier zien ze er gewoon uit als zo'n goedkope robot die je voor een paar euro koopt, maar dan met wat extra plankjes zodat het een auto lijkt. Verder heb ik me bij Beast Wars ook als boos gemaakt over het feit dat er zo vertiefd weinig zijn, al is dat in dit geval juist goed, want dan worden er een hele hoop robots een glorieloze rol bespaart. En dan die Predacons, TERING. De originele Decepticons waren BRUUT, met geweldige lui als Starscream, een coole megatron, de Constructicons etc. Hier is het gewoon een zooitje met een IQ die nog niet eens op een basisschool toegelaten zou worden. Ik vind dit echt een duidelijke vorm van zinloos geweld, want ik weet zeker dat ik niet de enige hier ben die er vroeger met zoveel plezier naar keek, en het zelfs nog steeds een coole serie vindt. Toen ik naar deze serie keek voelde ik gewoon een stukje van mezelf doodgaan. Daarom vindt ik dat de makers het verdienen om een gigantische rechtzaak aan hun broek te krijgen. Ik zweer bij de geweldige Unicron dat ik deze serie zal mijden als de pest. Gegroet. |
![]() |
|
![]() |
Dat gedoe rond oude en nieuwe afleveringen versta ik niet hoor. Het gaat hier toch gewoon over een tekenfilm van vroeger, waarom zo'n heisa rond maken??Ik herinner mij van vroeger dat de 'baas' van de goede robots een rode was met blauw in zijn gezicht en de 'baas' vd slechte was een witte.Dat zijn de enige zaken die ik me herinner, keek overigens vaak nr Transformers vroeger.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens komen in Transformers Armada de Decepticons wel in voor, ten minste, starscream zit er bij dus ik vermoed dat het Decepticons zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dammit... wanneer gaan ze nu eens de volgende cartoons herhalen?!
-GIJOE ![]() -Ring Raiders ![]() *van GIJOE wordt momenteel een Computer Generated Version gemaakt!* (check www.gijoe.com daarvoor)
|
Boohoo....
![]() En het is ze weer gelukt de oude serie kompleet te verkrachten. Wou dat ze weer eens de originele series uitzonden. *zou ook heel graag weer eens wat afleveringen van He-Man willen zien* ![]()
|
echt jammer dat het een nieuwe serie is
![]() anyways, ik zou de troetelbeertjes, my little pony en Jam and the Holograms wel weer terug willen. O ja, GI Joe natuurlijk ook, die waren cool (GI Joe, international heroes, GI Joe is thehehere.....)
|
Dr was wel een witte straal jager, die heeft maar in 1 aflevering gezeten.
Het was een maatje van starscream en die storte es neer op een planeet met ijs. En toen werd ie later door de decepticons gevonden en later offerde die zn leven op voor de autobots en toen lag ie weer in het ijs. THE END ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij komt btw later nog een keer in een aflevering voor. |
![]() |
||
Citaat:
ringraiders ![]() dat was pas geweldig!! ![]() en thundercats vond ik ook cool ![]() ![]() ![]() van gi joe heb ik nog een film gedownload ![]()
|
Verwijderd
|
HEH, kzit nu de film ff te kijken(hij staat nu op pauze,dûh).
Ik ben nu net op het punt dat Optimus dood gaat. Daniel:´Prime, you can´t die!´ Optimus:´Do not grieve. Soon I shall be one with the Matrix.´ Schitterend. Zeg eens eerlijk wie moest er hier als klein kind niet een traan(of meer) wegpinken toen bij Optimus Prime voorgoed de lichten uitgingen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Kheb hem net afgekeken. Schitterende tekenfilm. Met o zo foute maar ook o zo lekkere ´80s Glamrock soundtrack. Veel vette actei. Veel doden aan de kant van de Autobots.(die van de Decepticons worden gerecycled, dus dat noem ik geen dodental).
PS. ik herrinerde dat in die tekenfilm RID(BAH, vies woord opeens) de bad guys de Predacons waren, net als bij Beast Wars. Maar ik zit nu de hele tijd met het idee in mijn kop dat in de seizoenen na de film ook een soort predacons waren. Dit waren 5 robots van de Decepticons die samen weer 1 grote konden worden. Ik weet alleen nog dat er een Leeuw(het middendeel van de grote robot) met een gele kop en zwart lichaam was, een Neushoorn, een gier of zoiets en nog twee andere beesten. Waren dat ook predacons of heetten die weer anders? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jeugd sentiment ]{ing | 500 | 05-02-2005 23:09 | |
Films, TV & Radio |
Waar wordt jij altijd blij van als t op tv komt? RetraceTheWorld | 121 | 12-12-2004 01:34 | |
De Kantine |
Wat is voor jou jeugdsentiment? Phileine | 38 | 29-06-2003 13:28 | |
Films, TV & Radio |
Thunder...Thunder..Thunder... Lakini's Juice | 6 | 15-05-2002 22:43 |