![]() |
|
![]() Artikel:One year, two sequels—and a revolution in moviemaking. An exclusive look behind the scenes of 2003’s hottest flicks Behind the scenes: DivX ![]() Teaser: http://www.apple.com/trailers/wb/matrix_reloaded.html Trailer: komt weekend van 16 januarie uit (superbowl weekend), evenals de THE HULK trailer Plot: Neo and the rebel leaders estimate that they have 72 hours until 250,000 probes discover Zion and destroy it and its inhabitants. During this, Neo must decide how he can save Trinity from a dark fate in his dreams. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Nieuwe daredevil trailer: http://www.apple.com/trailers/fox/daredevil/
|
![]() |
||
Citaat:
|
Geplaatst: 28-01-2003 (10:37)
Keanu offert zich op Het begon er bijna op te lijken dat de twee vervolgdelen op The Matrix niet door zouden gaan. De kosten van de special effects blijken zo hoog te zijn, dat de opbrengsten niet genoeg tegen de kosten opwegen. Keanu Reeves heeft daarom besloten geen aanspraak te maken op een bedrag van 38 miljoen dollar waar hij eigenlijk recht op heeft. Hij zou het geld krijgen voor de opbrengsten van de filmkaartjes. In Hollywood is er met grote verbazing op zijn gebaar gereageerd. Het is het meest royale gebaar in de geschiedenis. Een woordvoerder van Warner: "De special effects zijn niet te geloven, maar waanzinnig duur. Er was een grote kans dat het hele project daardoor afgeblazen zou worden, totdat Keanu zijn voorstel deed..." |
![]() |
||
Citaat:
Of de scene met de 100 agents vs Neo, allemaal digitaal waaronder waarschijnlijk NEo. Zon scene KOST wat ![]() |
![]() |
|
volgens mij heeft die scene wel wat echte acteurs, ik kan me herinneren van de matrix revisited dat keanu reaves tegen een groep van ongeveer 10 personen aan het oefenen was. die andere 90 pleuren ze er dan digitaal bij
kan natuurlijk ook dat ze alles gemotion captured hebben
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb nu eeeen heeeeeeel brandende vraag: er komen nog 2 matrixen maar in de "Break Out!" stond dat ze allebei(!!!) nog in 2003 uitkomen, toch niet 2 films in 1 jaar (mei en november ofzo)... dat lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk!!!!
|
Ach, uiteindelijk zal ik 'm wel een keer kijken, maar ik heb er absoluut geen haast bij.
The Matrix was leuk, vanwege het concept. De uitwerking resulteerde in niets meer dan een gewone actiefilm, met een goeie acteur (Lawrence Fishburn). Ik hou niet van special effects. Dus ik weet niet wat 2 voor mij interessant maakt.
||
Citaat:
||
Citaat:
De actrice die the Oracle vertolke is ool overleden, zij had haar tijd er gelukkig al opzitten (hoewel ik dit voor revolutions niet zeker weet).. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 't (Matrix) had allemaal heel cool kunnen zijn maar het werd grondig verpest door een aantal elementen die zoooooo fucking kornie waren. Maar ja misschien is dat nodig om een groot publiek aan te spreken. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Matrix DVD-Box! Daangerous | 35 | 19-08-2004 11:55 | |
Films, TV & Radio |
speculaties over The Matrix Revolutions ( 3) Optima | 23 | 24-07-2003 22:37 | |
Films, TV & Radio |
foutjes in the matrix reloaded THE ICEMAN! | 4 | 07-06-2003 12:01 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Matrix:reloaded en Terminator 3 nieuws TAFKAB | 25 | 05-01-2003 14:47 | |
Films, TV & Radio |
THE MATRIX 2: Reloaded Optima | 3 | 18-12-2002 22:17 | |
Films, TV & Radio |
The MATRIX II: reloaded Optima | 7 | 26-05-2002 20:05 |