Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 22:26
TAFKAB
TAFKAB is offline

Artikel:One year, two sequels—and a revolution in moviemaking. An exclusive look behind the scenes of 2003’s hottest flicks
Behind the scenes: DivX
Teaser: http://www.apple.com/trailers/wb/matrix_reloaded.html
Trailer: komt weekend van 16 januarie uit (superbowl weekend), evenals de THE HULK trailer
Plot: Neo and the rebel leaders estimate that they have 72 hours until 250,000 probes discover Zion and destroy it and its inhabitants. During this, Neo must decide how he can save Trinity from a dark fate in his dreams.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2003, 10:42
TAFKAB
TAFKAB is offline
Nieuwe daredevil trailer: http://www.apple.com/trailers/fox/daredevil/
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 10:54
Verwijderd
matrix, hulk, woei kan niet wachten

Daredeviltrailer ziet er stukken beter uit dan de vorige. Maar Ben Affleck is nog steeds Ben Affleck en niet daredevil in die trailers. Trouwens ook te veel shots van hem zonder masker, hoop dat dat niet representatief is voor de film. Michael Clark Duncan ziet er nogal...saai uit. En Bullseye, zucht. Jonge Murdock is trouwens best gaaf in die trailer.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:11
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Had giser nog gesprek met enkele mensen die deel 1 nog niet eens hadden gezien, woei.
Oud 10-01-2003, 13:18
Boogie
Boogie is offline
Music: Avril Lavrige

Die wil ik echt wel zien dus... Lijkt me geweldig, hoewel een tweede deel in de meeste gevallen het eerste niet overtreft volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:56
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Had giser nog gesprek met enkele mensen die deel 1 nog niet eens hadden gezien, woei.
hier is er nog een
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:20
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Boogie schreef:

Die wil ik echt wel zien dus... Lijkt me geweldig, hoewel een tweede deel in de meeste gevallen het eerste niet overtreft volgens mij...
Nou deze wel!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 15:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Geef mij dan maar de vorige, met music: Rage against the Machine.
Oud 10-01-2003, 17:29
Toet0r
Toet0r is offline
hugo weaving speelde tcoh in de 1e matrix?? speelt ie ook in deze>>
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:15
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
hugo weaving speelde tcoh in de 1e matrix?? speelt ie ook in deze>>
Ja.
Agent Smith.

Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 08:58
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Ja.
Agent Smith.

koel hugo is gaaf!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 09:40
owlbeer
owlbeer is offline
Ja gaat deze film toch maar zien. En een stuk sneller dan jullie waarschijnlijk, thuis!
Oud 14-01-2003, 10:29
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
Ja gaat deze film toch maar zien. En een stuk sneller dan jullie waarschijnlijk, thuis!
LOL!
Wedden dat ik em eerder zie!
Beetje cool doen, jongen download jij je telesyncjes van kazaa?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
TAFKAB schreef:
LOL!
nee, jij bent cool!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:13
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
triple-X schreef:
nee, jij bent cool!!
Hou je smoel
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 18:38
Thomas
Thomas is offline
Matrix 2 wil ik zeker zien, als hij uit is ga ik er zeker naar toe.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:30
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Matrix 2 wil ik zeker zien, als hij uit is ga ik er zeker naar toe.
Echt wel.
Als je een echte fan bent, ga je erheen. Niet zo lame downloaden.
Om de hele ervaring al!
*kwijlt*
Matrix rules.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 08:23
TAFKAB
TAFKAB is offline
Details mbt het superbowl weekend:
Citaat:
"The Hulk" (Universal Pictures): Variety has confirmed that the Marvel Comics character will be fully unveiled during a 30-second teaser during the Super Bowl. Previously, the studio had released a teaser in May that only showed star Eric Bana transforming into The Hulk, but refrains from showing his alter ego. The picture seems to be following a strategy similar to "Spider-Man," although the image of that superhero was unveiled long before its own Super Bowl ad. The first official print image comes in the form of an oversized banner that features the Hulk reaching toward viewers that debuted this month, although it looks more like artwork than an actual shot of the character. The banner was placed in several highly trafficked multiplexes on Dec. 20.

"Terminator 3: Rise of the Machines" (Warner Bros.): Studio sources have confirmed to FilmJerk.com that a 30-second advertising placement for the next installment of the "Terminator" franchise will be unveiled here, and different from that currently in theaters-no further comment from the studio on what will be seen, but most likely more action shots.

“The Matrix: Reloaded” (Warner Bros.): Studio sources have confirmed to FilmJerk.com that a 30-second teaser for the next installment of “The Matrix” franchise will premiere at this year’s Super Bowl. When the original teaser debuted at the 1999 event, it was heralded as the break-out winner among the films competing—no one had heard of it before that time. Look for the teaser here to ratchet up awareness as well, and stroke a fervent fanbase.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 16:34
ABrules
ABrules is offline
woohoooow hij is vettttt.... ik kan niet wachten tot ie komt... deel 1 was gewoon al geweldig... en nu ZWAARDEN YEAH!!!!
Oud 19-01-2003, 11:13
TAFKAB
TAFKAB is offline

Japanse teaser: mpeg

OMG
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:26
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
LOL!
K down helemaal nikz (langzame isdn verbinding) maar nou heb ik een zwager die weet wat allemaal doet en regelt. K ga hem dan ook bij hem kijken, in de thuisbios!
Oud 27-01-2003, 00:22
TAFKAB
TAFKAB is offline
nieuwe trailer!
dit ziet er ONGELOVELIJK UIT!
http://progressive.stream.aol.com/wb...iler640_dl.mov
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 01:48
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
chris zegt:

OMG
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 08:21
Vice
Vice is offline
lijkt me wel een -film
Oud 27-01-2003, 08:35
Anonymous John
Anonymous John is offline
Oud 27-01-2003, 15:35
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 16:19
TAFKAB
TAFKAB is offline
Ik had het al eerder over Neo's gevecht met de 100 agent Smith's (1 echt rest digitaal), ziet er echt gaaf uit.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 09:14
TAFKAB
TAFKAB is offline
Behind the scenes: mms://a212.m.akastream.net/7/212/30/v001/etonline.download.akamai.com/30/Windows/Video/2003/01/11840.wmv
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 11:48
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
waah ik wil er echt heen!!! hoop dat het geen flop is op deel 1...
Oud 28-01-2003, 22:24
Marcade
Marcade is offline
Geplaatst: 28-01-2003 (10:37)

Keanu offert zich op

Het begon er bijna op te lijken dat de twee vervolgdelen op The Matrix niet door zouden gaan. De kosten van de special effects blijken zo hoog te zijn, dat de opbrengsten niet genoeg tegen de kosten opwegen. Keanu Reeves heeft daarom besloten geen aanspraak te maken op een bedrag van 38 miljoen dollar waar hij eigenlijk recht op heeft.
Hij zou het geld krijgen voor de opbrengsten van de filmkaartjes. In Hollywood is er met grote verbazing op zijn gebaar gereageerd. Het is het meest royale gebaar in de geschiedenis. Een woordvoerder van Warner: "De special effects zijn niet te geloven, maar waanzinnig duur. Er was een grote kans dat het hele project daardoor afgeblazen zou worden, totdat Keanu zijn voorstel deed..."
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 08:13
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Geplaatst: 28-01-2003 (10:37)

Keanu offert zich op

Het begon er bijna op te lijken dat de twee vervolgdelen op The Matrix niet door zouden gaan. De kosten van de special effects blijken zo hoog te zijn, dat de opbrengsten niet genoeg tegen de kosten opwegen. Keanu Reeves heeft daarom besloten geen aanspraak te maken op een bedrag van 38 miljoen dollar waar hij eigenlijk recht op heeft.
Hij zou het geld krijgen voor de opbrengsten van de filmkaartjes. In Hollywood is er met grote verbazing op zijn gebaar gereageerd. Het is het meest royale gebaar in de geschiedenis. Een woordvoerder van Warner: "De special effects zijn niet te geloven, maar waanzinnig duur. Er was een grote kans dat het hele project daardoor afgeblazen zou worden, totdat Keanu zijn voorstel deed..."
Ja...een sequence in de film koste 1/3 van het project..ik weet iig dat de speciaal voor the matrix aangelegde snelweg "maar" ongeveer 60,000 dollar koste...en daarna finaal werd vernield.
Of de scene met de 100 agents vs Neo, allemaal digitaal waaronder waarschijnlijk NEo. Zon scene KOST wat
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 13:23
Carn
Carn is offline
volgens mij heeft die scene wel wat echte acteurs, ik kan me herinneren van de matrix revisited dat keanu reaves tegen een groep van ongeveer 10 personen aan het oefenen was. die andere 90 pleuren ze er dan digitaal bij

kan natuurlijk ook dat ze alles gemotion captured hebben
Oud 29-01-2003, 16:35
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Carn schreef:
volgens mij heeft die scene wel wat echte acteurs, ik kan me herinneren van de matrix revisited dat keanu reaves tegen een groep van ongeveer 10 personen aan het oefenen was. die andere 90 pleuren ze er dan digitaal bij

kan natuurlijk ook dat ze alles gemotion captured hebben
1 agent is live-action de rest digitaal, zal idd een hoop mo-cap aan vast zitten.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:45
Retinite
Retinite is offline
ik heb nu eeeen heeeeeeel brandende vraag: er komen nog 2 matrixen maar in de "Break Out!" stond dat ze allebei(!!!) nog in 2003 uitkomen, toch niet 2 films in 1 jaar (mei en november ofzo)... dat lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk!!!!
Oud 29-01-2003, 18:55
Nate
Nate is offline
Ach, uiteindelijk zal ik 'm wel een keer kijken, maar ik heb er absoluut geen haast bij.

The Matrix was leuk, vanwege het concept. De uitwerking resulteerde in niets meer dan een gewone actiefilm, met een goeie acteur (Lawrence Fishburn). Ik hou niet van special effects. Dus ik weet niet wat 2 voor mij interessant maakt.
Oud 29-01-2003, 19:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Retinite schreef:
ik heb nu eeeen heeeeeeel brandende vraag: er komen nog 2 matrixen maar in de "Break Out!" stond dat ze allebei(!!!) nog in 2003 uitkomen, toch niet 2 films in 1 jaar (mei en november ofzo)... dat lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk!!!!
ze komen mei en november.
Oud 29-01-2003, 22:04
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
aaliyah zou in 2 mee spelen maar die is toen omgekomen met dat vliegtuig ongeluk dus....en ze waren toen al met de film bezig d8 ik......
Oud 29-01-2003, 22:22
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef:
aaliyah zou in 2 mee spelen maar die is toen omgekomen met dat vliegtuig ongeluk dus....en ze waren toen al met de film bezig d8 ik......
Jep...Nu speelt Jada PInket Smith , meen ik, haar rol.
De actrice die the Oracle vertolke is ool overleden, zij had haar tijd er gelukkig al opzitten (hoewel ik dit voor revolutions niet zeker weet)..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:
Ach, uiteindelijk zal ik 'm wel een keer kijken, maar ik heb er absoluut geen haast bij.

The Matrix was leuk, vanwege het concept. De uitwerking resulteerde in niets meer dan een gewone actiefilm, met een goeie acteur (Lawrence Fishburn). Ik hou niet van special effects. Dus ik weet niet wat 2 voor mij interessant maakt.
Met deze persoon ben ik het eens.

't (Matrix) had allemaal heel cool kunnen zijn maar het werd grondig verpest door een aantal elementen die zoooooo fucking kornie waren. Maar ja misschien is dat nodig om een groot publiek aan te spreken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:23
Retinite
Retinite is offline
Oh, zie net de trailer, klopt mei en nov... toch wel vreemd maar wel beter allebei zien! heb deel 1 nog maar 4 keer gezien... die eerst ook nog een paar keer
Oud 30-01-2003, 19:48
Carn
Carn is offline
wtf, deel 1 vier keer, en die eerste ook maar een paar keer?
Reageren

Regels voor berichten