Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2002, 20:07
Vos
Vos is offline
Tja..Zie de topictitel..Zelf ben ik echt nog nooit in een disco geweest, maar ik begin hier toch wel steeds meer zin in te krijgen..

Ik hoor wel vaak verhalen dat er allemaal vechtpartijen, aanrandingen en vervelende personen in een discotheek zijn..Maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe JULLIE een bezoek aan een discotheek ervaren..(wat je dus allemaal doet, hoe de binnenkomst gaat, etc.)

Dit is serieus
Advertentie
Oud 13-01-2002, 23:33
PV
PV is offline
k ben alleen in kleine disco's geweest.. naja je gaat naar binnen, hangt je jas weg, gaat ff ergens staan, wat drinken en zo, en dan ga je dansen er alleen heengaan en niet dansen vind ik nix... kan je net zo goed thuisblijven.
er zijn wel es vervelende personen en vechtpartijen, maar niet vaker dan in café's...
Oud 14-01-2002, 12:26
Verwijderd
Met een groepje heen gaan, ouwehoeren, drinken, dansen, tis echt heel leuk.

Ach, overal gebeuren wel van dat soort dingen, ik zou me er nix van aantrekken!
Oud 14-01-2002, 16:19
cybahgurl
cybahgurl is offline
Nee precies!!
Het is gewoon hoe je jezelf opstelt, mijn broer heeft best vaak ruzie, maar dat is zijn eigen schuld want hij lokt het zelf gewoon uit! Ik heb echt nog nooit een conflict of iets gehad.
Nou meestal sta je eerst ff in de rij, als je binnekomt moet je dokken en dan jas ophangen, munten halen en dan : PARTYYYY
Oud 24-01-2002, 10:02
The Bachelor
The Bachelor is offline
week veel, ben altijd lazerus! kan niet op mijn benen staan en kots de barman onder!

nee sorry, nix bijzonders, veel dansende mensen in een zaaltje die wel lekker wil drinken
Oud 25-01-2002, 11:32
tiburon
tiburon is offline
Als je binnen ben, eerst beetje rond kijken of er nog leuke meiden zijn (ondertussen drankje halen)! Beetje ouwehoeren met wie je ben! Als het dan wat drukker wordt, dan ga je vanzelf wel meedoen met iedereen!
Advertentie

Regels voor berichten