Ach, als je op een camping zit, of bij een thuisfeestje je helemaal klem zuipt, en dan lekker gaat slapen (vraag me niet waar soms want ik heb lui zien slapen op heeeeeel vreemde plaatsen

), is er nix aan de hand.
Maar lui die naar de kroeg/discotheek gaan, zich daar helemaal klem zuipen, en dan vervolgens anderen lastig vallen, glazen kapot maken en zo, daar heb ik wel een hekel aan!
Als voorbeeld, 3 weken geleden was ik met 3 vrienden te stappen. Ik stond rustig bij de bar te praten met een vriend van me (vlakbij de uitgang), word ik ineens van achteren vastgepakt en weggetrokken. Bleek dat het een vriend van me was, die een ruzie zag aankomen tussen twee dronken boeren. En idd, nog geen 5 seconden later, die boeren hadden ruzie. Portier ertussen, vragen of ze de tent wouden verlaten, wouden ze niet en een van die 2 begon op de portier in te slaan, hij sloeg met z'n vuist, portier wend af met links, slaat met rechts terug echt vol op z'n vreet!! Die gast klapte achteruit, werd door 2 portiers naar buiten geflikkerd en die andere gast erachter aan. Wat heb ik een hekel aan dat soort lui!!! Als ik er niet tussen uit was gegaan, had ik ook klappen gehad, want omstanders hadden er ook last van wat die boeren deden