Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt thuis best een glasvezelnetwerk aanleggen, alleen dan moeten de netwerkkaarten en hubs/switches er ook voor geschikt zijn. En dat is waarschijlnijk niet en die NIC''s zijn volgens mij nog steeds vrij duur..
Je chello word er iig niet snellervan.. Chello is max. 150kb/s En je netwerk is minimaal 10mb/s maar waarschijnlijk 100mb/s (draadloos heb je waarschijnlijk 11 mb/s) (let op de verschillen dussn kb en mb) |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
trouwens henri kan jij vragen dat het kan: Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Moet je met ISP's gaan regelen. In verschillende grote steden lopen nu tests met snellere verbindingen dan het traditionele van kabel/adsl.
|
Kort samengevat.
Het maakt geen ene flikker uit of je een glasvezel netwerk aanlegt of een utp netwerk. Je internet verbinding wordt er NIET sneller van! Het enigste voordeel van een glasvezelkabel is, is dat het meer verkeer aankan.(om het maar simpel te zeggen) Meestal is een 100Mbit netwerk genoeg voor een thuisnetwerk (lees: MEER dan genoeg) oftewel: Neem gewoon een UTP thuisnetwerk. Goedkoper, Simpeler, en minder moeite. [edit]Je vraag was of het mogelijk was om een glasvezel netwerk aanteleggen was voor thuis : Ja dat is mogelijk, maar in de meeste gevallen vrij zinloos. [\edit]
|
Verwijderd
|
AAAAAARGH!
Ik zit hier dit topic te lezen en ik word ziek van de mensen die toch iets toevoegen terwijl ze niets in te brengen hebben. Waarom wil je een glasvezel kabel door je huis trekken? Interressant doen op het forum??? JEHEBTERGEENFUCKAAN! Als je dan toch sneller wilt kun je net zo goed een gbit netwerk kaartje kopen. Voordelen tov 10/100 mbit: Hogesnelheid voor bestands overdracht binnen netwerk Dvd kijken op een andere pc dan de dvd-speler inzit Voor gamers is dit niet echt interessant Nadelen tov 10/100mbit: Duur En laat die gasten van chello gewoon lekker als het je te langzaam gaat en neem daarnaast een dsl-t1 abbo bij kpn oid of kost dat dan weer teveel?? heb je ook nog iets aan je glasvezel kabel... |
![]() |
||
Citaat:
je hebt zekker ook niks beters te doen........*zucht*
|
|