Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 16:10
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
Stel: je hebt al bijna 2 jaar verkering. Af en toe kleine ruzies, maar niet om je druk over te maken. Maar toch voelt het niet helemaal goed. Dit komt vooral omdat je dan met jezelf in de knup zit. Verders zie je de toekomst met hem samen wel zitten, zal goed gaan. Maar toch zijn er telkens die twijfels als je negatief aan het denken bent doordat je niet zo lekker in je vel zit.

Weet dus eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee moet. Iemand tips??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 16:18
Verwijderd
als ik t heb doe ik er niks mee want meestal is dat als ik me down voel en dan hoeft er maar iets verkeerd te gaan en dan twijfel ik aan alles....

Ik zou afwachten of t gevoel weg gaat en anders met je vriend erover proberen te praten met wat hij voelt enz
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 16:22
Jordana
Jordana is offline
Eventueel (als dit te lang blijft duren, dat gevoel) tegen je vriend zeggen dat je even wat tijd voor jezelf nodig hebt en eerst je eigen zaken regelen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 17:47
logisch
logisch is offline
is bij mij ook gewoon als ik me klote voel..... dan ga ik alles negatief bekijken, onze relatie dus ook. gaat bij mij vanzelf over als ik iets leuks ga doen. ik zit mezelf dan eigenlijk gewoon van alles wijs te maken. trek me er nix van aan, want ik weet dat het allemaal goed zit. en tssjaa.... ik ben nogsteeds stapelverliefd duss....!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 18:41
Verwijderd
Ten eerste eventjes, gelieve volgende keer wat duidelijkere topictitel te geven..

Verder heb ik dit ook gehad bij mn ex, ja ex.. oftewel ik heb het uiteindelijk uitgemaakt (6 maanden geleden) en ik sta nog steeds achter die beslissing
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten