Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoop commentaar...
![]() 1. Ze heeft een erg laag voorhoofd, vind ik. 2. Haar gezicht is a-symmetrisch (iemand al gezegd, geloof ik). 3. Haar oor is een beetje vreemd. Het zit ook een beetje vreemd tegen het hoofd 'aangeplakt'. (onderkant van het oor is btw wel goed, volgens mij) 4. Haar haar is bovenop aan de (voor de kijker) rechterkant wat te bol. 5. De nek is wat te breed en dan voornamelijk aan de (voor de kijker) rechterkant. 6. Volgens mij klopt de schaduw die over haar neus/voorhoofd loopt niet helemaal. 7. Ze heeft idd geen pupillen. Ook bij mensen met heel donkere ogen zie je volgens mij nog wel iets van een pupil. 8. Het midden van de boven- en onderlip zitten niet boven elkaar. 9. De ogen zijn niet symmetrisch. De irissen nog minder. 10. Idd niet zoveel vegen. 't is nu te duidelijk dat je geveegd hebt, 't wordt er een beetje viezig door. 11. De omlijning van haar gezicht is wat te dik. 't is maar een mening, neem alleen mee waar je het mee eens bent ![]() 'k vind het btw een alles behalve een slechte tekening ('k denk dat ik het daarom de moeite vind om uitgebreid te reageren). ![]() |
![]() |
|
Ze heeft een rare schedel, net of iemand er met een hamer op heeft geslagen. Schedels zijn rond (tip: teken eerst de schedel en dan het haar), verder zijn de onderste oogleden te ver gebogen en de ogen zitten te hoog (ogen horen in het midden van het gezicht) verder is 'ie wel aardig
|
vind het heel mooi
maar de ogen hebben geen iris en het is nogal gelijk gekleurd een oog glanst probeer eens iets met licht en donkerder dat komt mooier uit in de ogen xxxxxxxxxxxxx
|
Anne/ Miss-fat-booty < Hallo Hallo >
Ik vind het wel een mooie tekening, -vind linkeroog een btje raar. -de neus,mond,haar,wenkbrauwen zijn heel mooi gedaan. -schouder te laag. < spreek je wel weer >
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Eindexamens 2003 |
HAVO Tekenen examen = krankzinnig!! D@mien | 19 | 07-05-2003 20:30 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
2 tekeningen Inemine | 34 | 12-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |