Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm ik zie t op zich niet vaker om me heen, maar ik betrap mezelf er wel op. Ik zit nu ook gewoon een avondje lekker thuis, terwijl ik op zaterdagavond haast altijd ga stappen. Ik vind t juist wel rielekst om een beetje af te wisselen. Voor mij hoeft t niet zo nodig iedere week. Dan is t ook weer leuk als je wel gaat, dan heb ik er echt weer zin in zeg maar
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit meestal wel thuis in het weekend 's avonds. Ik hou heel erg van uitgaan ofzo, gezellig. Maar dan moet het wel kunnen en niet te moe zijn, en wel niet alleen na huis fietsen.
Ik heb eigenlijk ook me uitgaan tijd al wel gehad (klinkt net bejaard ![]() Ik slaap heel slecht, en heb geen kracht om echt uit te gaan. En nu me nicht bij ons in huis woont vin ik het net zo gezellig om met haar op zolder een filmpje te kijken. Bovendien ben ik 's nachts bang omdat ik al meerdere malen ben aangevallen 's nachts, dus als er niemand bij me blijf slapen durf ik gewoon niet. Mietje, jaja ik weet het ![]() |
![]() |
|
NIET CHATTEN.
Ik houd niet van uitgaan, de meeste vrienden van mij hebben een compleet andere muziek smaak dan ik ehb, en ik vind het niet leuk om ergens in een kroeg te zitten met klotemuziek. Dus idd meestal filmpje kijken ![]() Lifestyle ---> Afterparty
||
Citaat:
![]() Maar goed ik heb het ook weleens.. meestal is het een combinatie van moe zijn/geen zin/geldgebrek en dan blijf ik gewoon lekker thuis hangen. Bijkomend voordeel is dat je meestal voor elven al weer firs als een hoentje uit je bed stapt ![]() Of het een trend is? Geen idee. Overigens vind ik het hele weekend thuis hangen weer een beetje suf..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zeg niet dat dit hoeft hoor, als je er niet van houdt dan niet, met alle respect ik hoef zelf ook niet vaker dan 1 keer per week uit (en ooka f en toe een week helemaal niet) maar je gaat met niet vertellen dat je het uitgaan al ontgroeid bent als je 16 bent...kom op zeg...dan begint het net leuk te worden en kom je overal in ik vind dit echt zo'n uitsloverij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
thuis zitten is wel heel relaxed, maar wat ik merk, dat als je echt een paar keer week bij de zelfde mensen thuis zit, dat je alles op gegeven moment wel een beetje hebt doorgenomen, en ik ben niet iemand die dan maar gaat kaarten, dus ik vind af en toe dansen en niet te veel met elkaar praten heel prettig, en tapbier in een disco is ook net iets lekkerder dan een flesje van een gulden thuis
|
ik denk dat het Lounge idee bij veel mensen meespeeld,
lounge is erg relaxed, een beetje kletsen, muziek luisteren, en zoals je al zei blowtje ofzo iets erbij... Dit hoeft niet eens specefiek in een lounge ofoz, dit kan ook zeker de weten erg goed thuis! gewoon lekker kaarsjes aan, relaxte bank hebben, veel kussens ohh heerlijk!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
De Kantine |
Wie saait, zal oogsten: #1954 Verwijderd | 500 | 15-12-2016 23:25 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |