Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 23:21
Six4Eight
Six4Eight is offline
N.a.v. de topic over Dance Valley.

Wie zijn er nog meer van plan om te gaan? Ik ben in ieder geval wel erg nieuwschierig geworden, en speel dan ook met de gedachte om 2-4 augustus richting Duitsland te vertrekken
Oud 07-03-2002, 06:49
MLK18
MLK18 is offline
Ik zat er ook aan te denken nu Dance Valley zo commercieel is geworden (3 maanden van tevoren kaarten bestellen). Ik twijfel nu tussen een paar "buitenfeesten": Mysteryland, Extrama en Nature One. Nature One lijkt me heel gaaf, omdat het drie dagen met overnachting op camping is (toch?)en de lokatie, een verlate raketbasis, is gewoon schitterend. Er is alleen nog geen line-up, dus weet ik niet zeker of ik heen ga.
Oud 07-03-2002, 10:01
Boogie
Boogie is offline
nog meer dance valley topics http://forum.scholieren.com/Forum36/HTML/001856.html
Oud 07-03-2002, 11:30
Gonzo
Gonzo is offline
Effe mijn stukje hierheen gekopďeerd voor mensen met intresse.

Citaat:
OH YES.

Vorig jaar mijn eerste Nature One beleefd. Mensen ik zeg jullie één ding vooraf: Mysteryland & Dance Valley kunnen er niet aan tippen.

Wat leuke details van vorig jaar:

- De tickets van vorig jaar kosten 89 DM (ongeveer 100 piek) voor de Vrijdag & Zaterdag samen inclusief een campingplaats. We hadden de tickets gekocht hier vlak over de grens bij een voorverkoopadres. Er waren echter ook kaarten te koop "aan de deur". Deze kosten 99 DM. En dat voor 2 brute nachten!
Voor meer info's & reserveringen over de tickets moet je of effe www.nature-one.de in de gaten houden of bellen naar dit nummer: 0049-261-85230

- Wij zijn vorig jaar per openbaar vervoer naar Nature One gereden. Vanaf Köln Hbf is het één uur rijden naar Koblenz Hbf. Vanaf Koblenz Hbf rijden pendelbussen naar het festivalterrein in Kastellaun Hunsrück (8 DM). Op deze snelle manier omzeil je veel files!

- De camping gaat al op donderdag open. Vanaf 12.00 uur was iedereen welkom, en het is dan al meteen feest. Ongelooflijk. Op donderdagavond is tevens Warm-Up-Party en geloof me, dat is echt chill.

- Het festivalterrein bestond vorig jaar uit 4 Main Area's & 16 Club Area's. Bij die 16 Club Area's waren oa. I Love Techno (B), Renaissance (UK), Thunderdome (NL), Energy (CH), Tresor (D), Warehouse (D) en nog vele anderen aanwezig.

- Het programma duurde vorig jaar op de vrijdag van 20.00 uur - 06.00 uur en op de zaterdag van 18.00 uur - open einde (ik moet eerlijk zijn dat ik niet meer wist hoe laat alles geëindigd was )

- Enkele DJ's die ik vorig jaar heb gezien op Nature One: Westbam, Mauro Picotto, DJ Rush, Danny Howells, Blank & Jones, Bad Boy Bill, Richie Hawtin, Umek, Technasia, RMB, Cristan Vogel, Chris Liebing, Mark Spoon, Adam Beyer, Marusha, Dr. Motte, Phats & Small, Toni Rios, Taucher, Speedy J., Jack de Marseille, Tillmann Uhrmacher, Luke Slater, Johannes Heil, Marco Bailey, Jay Denham, Pavo, Dana, Panic en nog vele vele meer

- Het festival is btw megagroot. Alles zit erbij: een drink & foodvillage, Bungee Jumping, 3D bioscoop enz.

- Nog één tip: ga op tijd met je mama kapotjes halen. Die zul je hier meer dan nodig hebben .

Nou - Ik hoop duidelijk te hebben gemaakt waarom Nature One alles is en Dance Valley een lachertje.
Oud 07-03-2002, 13:59
GinnyPig
GinnyPig is offline
Mystery Land raad ik af. De plannen voor dit jaar dat het een meerdaags festival zou worden, zijn van de baan. Daar komt ook nog eens bij dat de hardcore tent van Mystery Land verdwijnt (bron: ID-T Magazine van vorig jaar). Als klap op de vuurpijl vindt het festival ook nog alleen overdag plaats. Het is dus eigenlijk gewoon een verkleinde versie van Dance Valley geworden.

Mijn plannen voor een mogelijke vakantie in augustus krijgen nu enige vorm. Ff kijken wie ik mee kan slepen .
Oud 07-03-2002, 14:46
FDL
FDL is offline
Tzou super zijn als id-t busreizen regelt. Vooral omdat ik van steeds meer mensen hoor dat ze naar NO1 Willen. Hier alvast wat namen voor 2002
Main:
Mauro Picotto
Paul van Dyk
Tiesto
Miss Yetti

Renaissance:
Dave Seamann
Sebb Fontaine
Paul Oakenfold

Century Circus:
Sven Väth
Dave Clarke
Rush
Speedy J
Richie Hawtin

Thunderdome Bunker:
Pavo
Dana
Promo
Stunned Guys

Club:
Phats & Small
Erick-E
Oud 07-03-2002, 15:46
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
FDL schreef:
Tzou super zijn als id-t busreizen regelt. Vooral omdat ik van steeds meer mensen hoor dat ze naar NO1 Willen. Hier alvast wat namen voor 2002
Main:
Mauro Picotto
Paul van Dyk
Tiesto
Miss Yetti

Renaissance:
Dave Seamann
Sebb Fontaine
Paul Oakenfold

Century Circus:
Sven Väth
Dave Clarke
Rush
Speedy J
Richie Hawtin

Thunderdome Bunker:
Pavo
Dana
Promo
Stunned Guys

Club:
Phats & Small
Erick-E

Is dit je verlanglijstje?

Oud 07-03-2002, 16:07
FDL
FDL is offline
Die zijn al confirmed
Oud 07-03-2002, 16:21
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
FDL schreef:
Die zijn al confirmed

Bronnen a.u.b.

Oud 07-03-2002, 21:40
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
FDL schreef:
Century Circus:
Sven Väth
Dave Clarke
Rush
Speedy J
Richie Hawtin

daar wil ik sterven
Oud 07-03-2002, 21:41
FDL
FDL is offline
Hier report van vorig jaar van PartyNight.nl
http://www.partynight.nl/fotopages/NatureOne/onder.htm
Oud 08-03-2002, 07:52
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
FDL schreef:
http://home.student.uva.nl/joost.hilberdink/nature_one_2001/Preview_2002/preview_2002.html
Hm - Ik geloof het pas als het op de site zelf wordt bekend gemaakt. Want zelfs op de betrouwbaarste Duitse partysite's staat nog niets.

Maar is deze studentenpage wel betrouwbaar?

Stiekem hoop ik al dat je gelijk hebt .

Oud 08-03-2002, 09:24
slisje
slisje is offline
Als Lucien Foort komt & Nick Warren dan ga ik in elk geval zeker...

Dave Seamann
Seb Fontaine
Paul Oakenfold
Dave Clarke
Richie Hawtin
Sven Väth (al vind ik die wat te grof beuken)
Paul van Dyk
Tiesto

Mhhh misschien moet ik ook maar gaan
Deze trekken me ook wel

Oud 08-03-2002, 21:17
FDL
FDL is offline
Jah ik hoop ook dat dit klopt. Want dit is best een line up voor een stijve plasser :-P
Advertentie

Regels voor berichten