Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Chello gaat thuisnetwerk toestaan vanwege Xbox-deal
Door Kevin Levie - woensdag 12 maart 2003 - 22:13 - Bron: Chello Underground - Submitter: Rene.info Chello Underground meldt dat het aansluiten van een thuisnetwerk op Chello binnenkort toegestaan zal zijn. De reden hiervoor is de deal die het bedrijf onlangs sloot met Microsoft om Xbox-live via het Chello-netwerk mogelijk te maken. De Xbox kan niet direct op Chello aangesloten worden, dus het toestaan van meerdere apparaten op de Chello-verbinding wordt noodzakelijk. UPC zal daarom binnenkort zijn algemene voorwaarden veranderen zodat een thuisnetwerk voortaan niet alleen wordt gedoogd, maar ook officieel toegestaan wordt: Zoals u in diverse persberichten heeft gelezen is UPC/chello X-box-live compatibel. Het aansluiten van een X-box is mogelijk via een home-network (via ICS) achter een EuroDocsis modem. Het direct aansluiten van een originele X-box aan het netwerk is niet mogelijk. (...) UPC/chello zal de algemene voorwaarden veranderen zodat een home-network officieel is toegestaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk eens goed. er zit een code bij voor 12 maand lang xbox live. je MOET een credit card nummer invullen voor levels die je wilt downloaden enzow. dus je kan NIET zonder CC spelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jammer , ik had het op xboxworld gelezen een gast die met MS had gesproken . Maarja , Dan moet ik maar aan een CC zien tekomen .
|
En juist door die CC zal het niet zo groot worden.
Omdat het "normale" volk geen CC heeft of er geen wil aanvragen. Daarbij moet je zowieso 18 zijn en genoeg geld hebben iedere maand. Dus zal de CC al van pappie of mammie moeten komen. Op een pc'tje heb je al die shit niet nodig. Via de je video card een kabeltje naar je tv. Zo'n gamepad dinges aan je usb poort en je hebt net zoveel fun als met je console ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
X-box live roelt vet meer als die nIntendo shit. Alleen het aansluiten bij die Nintendodoos kostte me al veel te veel tijd...
Creditcard gezeik heb ik nie... Gebruik die van mijn pappie... En wat betreft die games... Nintendo moet is wat gaan ondernemen of die kubus gaat eruit... Wat een lamme spellen komen er uit zeg... Ik hou het gewoon op x-box live en mijn PS2 wil ik nie on-line want zoveel geld heb ik nu ook weer nie... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ikzelf gebruik de E-Go creditcard van de Postbank. -- Check gewoon je bank wat voor CC's ze daar aanbieden en voor welke jij in aanmerking komt. Als je dan echt aan 't kortste strootje trekt (in verband met inkomensbeperkingen) kun je toch je ouders lief aankijken? Ik zie 't probleem niet zo. |
![]() |
|
wat loopt iedereen nou te lullen over pc. De meeste hier hebben een console EN een pc hoe komen ze anders op het forum.....
maarja hou ff op met dat zielige gezeur. Als je geen console wilt dan niet, maar ga niet hier onnozel lopen blaten hoeveel beter een pc is, want we hebben er allemaal eentje!!!! Deze thread gaat over Xbox Live punt!!
||
Citaat:
Daarbij zijn er nogal wat mensen hier in NL die niet genoeg verdienen voor een CC. De rest die overblijft heeft de helft geen behoefte aan een CC. en wat dan nog overblijft is nog maar de vraag of die een CC aanvragen alleen omdat zoonlief wil gamen. |
![]() |
|
![]() |
het is ook suf, want met een console doe je wel minstens 3 jaar en de spellen worden steeds mooier, wil je met een pc bijblijven betaal je je ook helemaal blauw.
ik heb live en damn de shit werkt echt uitstekend! Vooral moto gp is een uitblinker over hoe relaxt het allemaal wordt. Geen of nauwelijks lag met de races, hosten is geen probleem. Xbox heeft hier een grote troef in handen , maar dat zag ik al geruime tijd aankomen. Degenen die denken dat ze mooi meekunnen doen met relaxt online gamen zonder Xbox (wijzend naar de andere 2) komt bedrogen uit. Ze hebben beide een grote achterstand in te halen op de vooruitdenkende manier waarop microsoft de (online)console-markt binnen is gekomen. Hm ik ga mn tijd op mugello 1.36:48 maar even proberen te verbeteren, peace out
|
|