Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De toekomst ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind t overbodig om wapenaar te halen. Lobont is een uitstekende keeper, heeft nog wat moeite met hoge ballen, maar dat komt vanzelf wel. Bovendien is Stekelenburg eveneens een geweldige doelman (zelfde probleem als lobont? ) en Zwinkels een goeie voor de toekomst, kortom geen nieuwe keeper van 30 ofsow erbij
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Geen voetballer van mijn cluppie die naar Ajax gaat! (ok, voor hem isset natuurlijk wel relaxed, vooral omdat ie is wegbezuinigd.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En Touzani komt toch niet van Ajax?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent zeker vergeten dat Ajax zowel in de competitie als in de Champions League bijzonder knullige treffers heeft tegengekregen die 100% te wijten waren aan Van Damme. Ik dacht dat het tegen Valencia of Arsenal ook was. Bergdolmo presteert ook niet al te best de laatste tijd. O' Brien is gebleseerd. Mendes komt van Sparta, wat sowieso al een nadeel is - kijk maar naar Boukhari - maar hij kan onmogelijk nu al op een hoog niveau spelen. We moeten maar eens wat oud-ajacieden optrommelen als verdediger. Blind zou wel niet meer willen, maar Reiziger of een De Boertje?? Voorts heb ik meer vertrouwen in het weer dan in Van Damme. Chivu moet blijven!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En deze spelers zijn duur hoog salaris en ze kunnen niet meer groeien, en gebruiken Ajax dan waarschijnlijk als afbouw ploeg, nee doe mijn dan maar een jong talent.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Greetz
|
![]() |
|
Wapenaar naar Ajax.. mocht ie willen...bah.
Niet zodat wij ECHT goede keepers hebben, vind Lobont een beetjuh tjha hoe zeg k dat.. "raar" hij komt vaak onzeker over bij mij en vooral als er druk op hem staat.. maar goed neem het hem eens kwalijk de kerel moet zich bewijzen anders heeft hij drie andere keepers voor zich staan op het moment.. maar nee denk niet dat Wapenaar komt.. Lobont en Stekelenburg zijn goed genoeg.. en daar kan dan misschien nog wel een huurling bij next seizoen maar Wapenaar nee bedankt ![]() CIAO
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
Vrije tijd |
Voortuitblik, komend seizoen!! T-ijsje? | 31 | 26-06-2003 11:11 | |
Vrije tijd |
Marc Nygaard naar Excelsior - Stijn Vreven verlaat FC Utrecht - nog transfernieuws... Tofke_H | 36 | 01-04-2003 20:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Odysseus Tha Man | 21 | 19-04-2001 16:16 |