Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook met nieuwjaarsnacht (31 december - 1 januari): we gingen naar een vriend van ons, en ik was zo in paniek... ik had op het gegeven moment het idee dat ik te weinig lucht binnen zou krijgen. Overal datzelfde grote groepje mensen, maar dit keer met strijkers en dergelijke... Ik weet het niet, maar ik zal blij wezen als ik ergens anders woon (na mn vwo), want dit kan ik eigenlijk niet echt aan... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hallo zeg, klinkt hard maar sommigen zijn bijna parnoia
![]() ik was vroeger, heel vroeger, op me 13e, ook vrij ontwijkend uitgevallen. je moet je gewoon beseffen dat zij net zo "sterfelijk" zijn als jij, dus je meot gewoon zoiets hebben als: jij kan mij pijn doen, maar ik kan jou net zo goed pijn doen" mijn kennen en kunnen van verschillende vechtsporten en militaire zelfverdediging heeft dit beeld alleen nog meer aangescherpt bij mij, voor zover ik weet kan ik iedereen aan die mij wat wil doen. hoewel het ook zo is dat ik redlijk beschermend ben voor vrienden enzo, was op vakantie met een vriend en een vriendin, toen kregen we mot met 2 gasten die duidelijk uitwaren op een gevecht, toen heb ik mijn 2 kenissen naar de camping gestuurd om daar ff te waarschuwen wat er aan de hand was. het is wel goed voor je zelfvertrouwen als je 2 gasten kan verslaan en zelf met slechts een bloedneus weg te komen ![]() wat je ook doet; niet laten zien dat je bang bent, maar geloof me; dat je wel bang bent is normaal, gewoon rechtop staan en ze recht in de ogen kijken, je ziet wel wat ze willen doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 09:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aanval op Amerikaanse homo-activist in Amsterdam 770 | 116 | 09-05-2005 13:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Palestijnse staat LJ Flem | 342 | 21-05-2003 10:43 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 |