Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2003, 20:10
Josey
Josey is offline
Verliefd zijn kan een groot dilemma zijn, he?! Helemaal als je m nie durft te zeggen dat je m leuk vind omdat je bang bent voor zijn reactie en je nie weet wat hij wil... Stel nou dat ie tijdens een gezellige logeerpartij in je oor fluistert dat je lief bent en opeens wel heel vaak langs komt, betekend dat dan iets of doen jongens dat ook gewoon omdat het gewoon leuk is? Ik snap er niks meer van, dus ik wil meningen, voorbeelden, HELP!!! Dankjewel, wie weet dat er na al jullie antwoorden actie in mijn zaak komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2003, 20:10
Verwijderd
hij is luv. geloof mij
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:11
Tom
Tom is offline
door het ons te vragen kom je er in ieder geval NIET achter
bel em op en spreek wat af.
Oud 28-05-2003, 20:12
Gwinnie
Gwinnie is offline
alsie verder niet bekend staat als player kan je wel denken dattie wat voelt ja....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:18
o0osweetyo0o
o0osweetyo0o is offline
Tsjah...misschien moet je gewoon keertje afspreken joh!! gusellie tog? maar wel uitkijken.. wordt hij als player aangesien ofniej?
je merkt het eigenlijk vanzelf denk ik ook wel.. als hij je belt off smst steeds maar weer zal hij denk wel in luv zijjn or !!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:25
hajo
hajo is offline
als ie bij je logeert en alleen maar zegd dat je lief bent... zou ik er niet vanuit gaan dat ie je meer dan lief vind. Ligd er ook aan hoe je relatie is, ik kan dit namelijk ook gewoon tegen mijn vriendin zeggen als ik bij haar logeer, en dan is er niks meer dan een grote vriendschappelijke bedoeling die er achter schuilgaat.
Dus inderdada t enige om er achter te komen is het gewoon vragen, of een beetje uit proberen. Vraag voor de lol gewoon of hij met je zou zoenen als ie de kans zou krijgen, altijd leuk dat soort vragen.
Oud 29-05-2003, 10:04
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat is voor ons natuurlijk moeilijk te oordelen he. Het ligt er ook een beetje aan wat voor 'type' hij is: misschien is hij verliefd op je, misschien bedoelt hij er helemaal niks mee verder.
Je moet het hem gewoon vragen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Oud 29-05-2003, 18:21
Verwijderd
ga ervoor en vertel het hem! je hebt niets te verliezen en je weet meteen waar je *en hij ook* aan toe is

succes!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wacht af, je komt er vanzelf achter als hij je echt leuk vindt. maar laat hem wel merken dat je hem ook wel ziet zitten, je moet alleen nu niet als een hondje achter hem aan lopen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:38
Verwijderd
De kat uit de boom kijken. Als hij je leuk vindt zal je dat vast volledig duidelijk worden.
Or... Just ask!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:47
LilDushi
LilDushi is offline
hij moet wel in luv zijn! n boy die komt niet OPEENSZ vaak naar je toe
YOU GO GIRL !!!
Maarjah ff serieusz volgensz mij isz ie in luv
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten