![]() |
|
Heb jij het al eens gehad dan?
Enne - Die waterpokken zijn - voor zover ik weet - niet plaatselijk besmettelijk, dus als jij het zou krijgen, heb je de waterpokken niet alleen in 'je doos' zitten maar over je hele lichaam. Dus ook op je borsten, je kont, je buik, je stevige kuiten, je dijen, je nek en ga zo maar rrrrrrrr |
![]() |
|
![]() |
Als je de waterpokken nog niet hebt gehad nou doe het dan maar wel
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik meen mij te herinneren dat waterpokken erg vermoeiend en pijnlijk zijn... heeft je vriend dan wel zin in sex? dat kan ik me namelijk niet echt voorstellen met al dat gejeuk overal en het slaapgevoel steeds
![]() waterpokken kun je als het goed is maar één keer krijgen, tenzij je de eerste keer zó snel bent genezen door medicijnen dat je lichaam zelf niets hoefde te doen en dus nog geen antistoffen had aangemaakt... (overkwam mijn zus, ze heeft twee keer waterpokken gehad) als je sex hebt dan is de kans dat je besmet wordt natuurlijk groter, maar als je al een keer serieus waterpokken hebt gehad, dan wordt je niet ziek van die besmetting als je ziek wordt heb je ze trouwens wel overal, en niet alleen 'in je doos', zoals Evito al zei, maar dan zonder 'rrrrr' |
![]() |
|
|