Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2003, 19:46
framboosje
framboosje is offline
wat moet je doen als je echt smoorverliefd bent (al ene tijdje) op iemand die het net vandaag heeft uitgemaakt met zijn vriendin?? er is mss ergens wel een héél klein kansje dat hij ook iets voor mij voelt, maar dat weet ik niet zeker...

ik wil dat meisje ook niet nog meer kwetsen, en als het mss iets zou worden doe ik dat toch, omdat ze het wel zal zijn aangeizen ze bij ons op school zit...

wat denken jullie??? moet ik er nu voor gaan, of wacht ik beter nog een tijdje??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2003, 19:48
snoopy
snoopy is offline
ik zou nog even wachten. Niet alleen om dat meisje niet te kwetsen, maar het is ook voor die jongen (en dus voor jullie eventuele relatie!) beter als hij eventjes geen vriendin heeft. Maar ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is. Je bent al een tijdje verliefd op 'm, nou is-ie eindelijk vrij, kun je nog niets doen! Maar lijkt me wel beter.

Edit: Ontzettend coole sig! (is mijn lijfspreuk!!)
Oud 28-01-2003, 20:44
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
De jongen waar ik al een lange tijd verliefd op ben, is net weer 1,5 week vrijgezel na 8 maanden een vriendin te hebben. We vinden elkaar leuk en hebben paar dagen geleden gezoend. We willen elkaar vaker gaan zien, gaat ook helemaal goed komen. Precies hetzelfde probleem dus. Ik wil hem echt beter leren kennen en we kunnen het ontzettend goed vinden. Ik geef het nog even de tijd. Het is namelijk niet een slimme zet van hem om na 1,5 week weer een nieuwe vriendin te hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 20:55
igfy
igfy is offline
hmmm.... ik heb dit ook alleen dan andersom.... ik heb mijn relatie net beeindigd...

maar ik zou er denk ik nog even mee wachten, want die jongen is er waarschijnlijk nog niet mee bezig een nieuwe vriendin te willen.
Reageren

Regels voor berichten