Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 09:08
X-Warrior
X-Warrior is offline
hey,

Het zit zoi k ben verliefde geweest op meisje , en ze wist het ook .Maar ze zei altijd van ja ik wil u wel als vriend maar NU niets meer ,ze had namelijk al een vriend.

Maar nu: het is namelijk uit met haar vriend en ze begint helemaal anders te gedragen tegen mij , ze is spontaner enz. nu ook weer niet echt hard verandert maar het valt me wel op.
Het was namelijk een fuif en ik had haar een sms'je gestuurd van kom je vanavond en normaal belt ze nooit terug of sms'te niet terug . Ze heeft altijd wel een smoes ja mijn geld was op ofzo, ik geloof ze meestal wel maar een uur later nadat ik deze sms verzonden had belde ze me ineens op. Nu ik weet het is maar een gewoon telefoontje maar ik vindt dit raar omdat ze dat anders nooit doet en het was gewoon om ja te zeggen dat ze belde.

Ik ben er waarschijnlijk weer te veel achter aan het zoeken enz. maar ik wou toch eens julie mening

cya

thx for reading
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2003, 09:21
X-Warrior
X-Warrior is offline
moet er ook nog bij zeggen dat het meisje heel verlegen is
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 09:22
Evito
Evito is offline
Het kan heel goed zijn dat de relatie met haar ex haar eerst tegenhield een relatie met jou te ontwikkelen, dat heb ik zelf ook deels meegemaakt. Een meisje dat mij zichtbaar leuk vond, maar al 2 jaar iemand had en daardoor nogal afstand bewaarde en het maar tot een spelletje maakt. TOen dat met haar vriend uitging, zocht ze wel opeens toenadering, maar toen heb ik haar maar op een afstand gehouden. Ik denk niet dat je er teveel achter zoekt, ik denk dat het best wel zo zou kunnen zijn dat ze jou ook leuk vindt!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 10:51
X-Warrior
X-Warrior is offline
ik hoop het
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:37
Commondude
Commondude is offline
Ze vindt jou sowieso erg leuk, dat is ongetwijfeld.

Er zijn nu een paar mogelijkheden:

1. Ze is verliefd op je
Ze was verliefd op je maar wilde niets ondernemen omdat ze al een vriend had, maar ze is verliefd op je daarom gaat ze weer met je om

2. Ze heeft behoefte aan gezelschap
Ze was niet verliefd op je maar nu het uit is heeft ze behoefte aan gezelschap en daarom gaat ze weer met je om (gewoon omdat ze zich verveelt en wil kunnen praten)

3. Ze ziet je als potentiele kandidaat
Ze we was niet verliefd op je maar nu het uit is beseft ze dat jij veel leuker bent en nu is ze wel verliefd op je en wil ze met je omgaan (ze ziet je als potentiele kandidaat)

4. Ze geeft je een kans om verliefd op jou te worden
Ze ziet je wel zitten, maar is nog niet verliefd op je. Daarom gaat ze vaker met je om in de hoop dit wel te worden.

Vrouwenregel nr #1: Vrouwen vereisen verliefdheid om een relatie te beginnen.

Ga maar vanuit van punt 2 want dit is 999 van de 1000 keer het geval (althans bij mij).
'k Weet niet of je groot en breed gebouwd bent, anders lijkt me dit het meest waarschijnlijke.

Of het punt 3 of punt 4 is kom je dan vanzelf achter.

Ga in iedergeval wel op haar aanbod in.

Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 14:40.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:39
Evito
Evito is offline
5. She is on the rebound
6. Ze wil haar ego opkrikken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:41
Commondude
Commondude is offline
Citaat:
Evito schreef:
6. Ze wil haar ego opkrikken.
Dit is een hele goede zesde punt!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:50
Evito
Evito is offline
Citaat:
Commondude schreef:
Dit is een hele goede zesde punt!
God knows girls have used mé for that for years
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:51
Commondude
Commondude is offline
Citaat:
Evito schreef:
God knows girls have used mé for that for years
Vertel mij wat, dan ben je niet de enigste...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:54
Evito
Evito is offline
Citaat:
Commondude schreef:
Vertel mij wat, dan ben je niet de enigste...
Hoe zou je zoiets kunnen herkennen?
Ik denk dat meisjes vooral snel afstand bewaren en onduidelijk overkomen als dit het geval is. Ze zullen niet te ver willen gaan...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:05
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Je moet aan haar vragen wat ze nou eigenlijk wilt
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:18
moenbase
moenbase is offline
't is toch leuk dat ze mee wilt/gaat naar die fuif, of zie ik dat verkeerd? Misschien kun je haar voorstellen om haar te halen enzo?

Aan de andere kant moet je natuurlijk wel genoegen nemen opdat je 2e keus bent...als ze ook echt iets wilt dan...
Oud 25-01-2003, 16:02
X-Warrior
X-Warrior is offline
mja ik heb haar al eens gaan ophalen voor een fuif enz. maar toen had ze haar vriend nog dus ja . Maar ik ga ook niet vragen hoe het nou juist zit want dat klinkt zo... Ik ga gewoon afwachten en zien hoe ze zich verder tegenover mij gedraagt want dit kan ook maar gewoon zijn he.Maar toch wie belt er nu gewoon om ja te zeggen als die anders nooit iets terug stuurt en zeker niet belt

ps: ik bnen toevallig groot ja 1m93 ma ni abnormaal breed
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:12
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
X-Warrior schreef:
1) mja ik heb haar al eens gaan ophalen voor een fuif enz. maar toen had ze haar vriend nog dus ja .
2) Maar toch wie belt er nu gewoon om ja te zeggen als die anders nooit iets terug stuurt en zeker niet belt

3) ps: ik bnen toevallig groot ja 1m93 ma ni abnormaal breed
1) Wow, een ex-vriendje die niet de verantwoordelijkheid voor z'n rekening neemt.

2) Misschien zoekt ze afleiding om haar ex-vriendje te 'vergeten'?

3) ???
Oud 25-01-2003, 16:52
X-Warrior
X-Warrior is offline
3 duid gewoon op wat iemand eerder had gezegd
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:34
X-Warrior
X-Warrior is offline
ik vindt dit toch een onduidelijke situatie
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 00:47
Verwijderd
yee... ik voel me even heel geoorloofd hierop te reageren
en ik ga lekker nbamen noemen
ik heb ruim een jaar lang een vriend gehad, Dennis. In die tijd was mijn klasgenoot Theodoor al verliefd op me, dit heeft hij toen niet gezegd maar ik 'voelde' het wel en voelde me ook aangetrokken tot hem. Maarja, ik had Dennis al, en ik hield van Dennis, dus ik deed niets.
Toen het uitging met Dennis was ik eigenlijk net begonnen om bevriend te raken met Theodoor, ik voelde me nog steeds tot hem aangetrokken maar in het begin was hij vooral een aangename afleiding... later werden we steeds betere vrienden, 'naderden' elkaar steeds meer, en ik werd verliefd op hem... we hebben nu ruim anderhalve maand iets met elkaar, nog niet lang, maar het wordt nog wel lang...
en ik ben vrij verlegen...

jouw situatie is ongeveer hetzelfde als die van Theodoor was... heb geduld met haar, niets overhaasten, geef haar de tijd om over haar ex-vriend heen te komen... maar laat haar merken dat je haar graag mag... ik heb zo het idee dat dan alles wel goed komt (maar ik ben een optimist)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:21
X-Warrior
X-Warrior is offline
hehe als het maar zo makelijk was maar dit meisje is echt raar soms maja
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 18:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik vind het eigenlijk best wel simpel:
jij zei haar dat je dr leuk vond, zij reageerde er niet zo op omdat ze al een vriend had. wat nogal begrijpelijk is als je een vriend hebt. dit betekent niet dat ze niets voor je kon voelen of wat dan ook, ze had gewoon een vriend die ze op dat moment niet kwijt wou!
nu is het uit. ze denkt weer aan jou en beseft dat je eigenlijk best leuk bent. nu is ze ook nog eens vrijgezel en is ze dus vrij om te doen wat ze wilt. dus als je haar nu smst reageert ze wel omdat ze niets heeft om zich schuldig over te voelen.

tja, dit lijkt mij het meest logische
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:11
Verwijderd
Citaat:
X-Warrior schreef:
hehe als het maar zo makelijk was maar dit meisje is echt raar soms maja
nog meer overeenkomst... ik ben ook echt raar soms
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:06
X-Warrior
X-Warrior is offline
ik heb gisrteren een sms gestuurd en daar antwoord ze dan weer totaal niet op maar ze lacht altijd vriendelijk naar me en zegt altij een goeie dag ,erlke keer als we elkaar paseren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten