Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
yee... ik voel me even heel geoorloofd hierop te reageren
![]() en ik ga lekker nbamen noemen ![]() ik heb ruim een jaar lang een vriend gehad, Dennis. In die tijd was mijn klasgenoot Theodoor al verliefd op me, dit heeft hij toen niet gezegd maar ik 'voelde' het wel en voelde me ook aangetrokken tot hem. Maarja, ik had Dennis al, en ik hield van Dennis, dus ik deed niets. Toen het uitging met Dennis was ik eigenlijk net begonnen om bevriend te raken met Theodoor, ik voelde me nog steeds tot hem aangetrokken maar in het begin was hij vooral een aangename afleiding... later werden we steeds betere vrienden, 'naderden' elkaar steeds meer, en ik werd verliefd op hem... we hebben nu ruim anderhalve maand iets met elkaar, nog niet lang, maar het wordt nog wel lang... en ik ben vrij verlegen... jouw situatie is ongeveer hetzelfde als die van Theodoor was... heb geduld met haar, niets overhaasten, geef haar de tijd om over haar ex-vriend heen te komen... maar laat haar merken dat je haar graag mag... ik heb zo het idee dat dan alles wel goed komt ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind het eigenlijk best wel simpel:
jij zei haar dat je dr leuk vond, zij reageerde er niet zo op omdat ze al een vriend had. wat nogal begrijpelijk is als je een vriend hebt. dit betekent niet dat ze niets voor je kon voelen of wat dan ook, ze had gewoon een vriend die ze op dat moment niet kwijt wou! nu is het uit. ze denkt weer aan jou en beseft dat je eigenlijk best leuk bent. nu is ze ook nog eens vrijgezel en is ze dus vrij om te doen wat ze wilt. dus als je haar nu smst reageert ze wel omdat ze niets heeft om zich schuldig over te voelen. tja, dit lijkt mij het meest logische ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Auto kopen: nieuw of tweedehands Verwijderd | 110 | 29-08-2010 16:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kleine vraagjes over geloven topic T_ID | 501 | 29-06-2006 23:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |