Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Is Senna in die race niet overleden aan de verwondingen die hij opliep van een klein voorwerp dat zich door de helm/vizier boorde en in het hoofd van Senna terecht kwam? (op foto's is dit gat (in de helm) duidelijk zichtbaar)
Ik heb beelden gezien van het ongeluk dat je het voorwerp (stukje metaal ofzo) ziet opvliegen en gelijk daarna valt het hoofd van Senna opzij en vliegt hij rechtuit de muur/bandenstapel in... Is de exacte doodsoorzaak eigenlijk wel bekend in deze zaak?
||
Citaat:
||
Citaat:
Iemand die mecanicien is bij een F1 team heeft wel wat ervaring en kent zijn vak echt wel. Hoe kan hij dan een stang verkeerd vast lassen?!? Als ik 1 les lassen neem kan ik het ook... En ik vind Senna ook de grootste ooit en hij leeft idd eeuwig door en juist daarom moet alles eraan gedaan worden om een eventuele schuldige te vinden en de juiste doodsoorzaak vast te stellen.
||
Citaat:
Hierdoor is die lasser dus onschuldig. Toch vind ik het zinloos dat het dossier is heropend, ook al zijn er mogelijk nieuwe bewijzen zijn gevonden. REIE
Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 16:12. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom vindt Reie het zinloos dat het dossier wordt geopend?
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
REIE zie ook: http://www.ayrton-senna.com/s-files/picsindx.html
||
Citaat:
Nr 1. Zo kan je alle raceongelukken wel laten vallen en de onderzoeken staken alleen omdat het geen echte misdaad is?!? Denk het niet, als dit idd een dood door schuld is dan is het net zo'n grote misdaad als alle anderen en om dat te bewijzen heb je een onderzoek nodig. Nr 2. Het onderzoeken van een dodelijk race ongeluk hoeft geen baat bij de sport te hebben. De familie van Senna, tja, als zij het niet willen mag het niet... Kom op... Bewijzen zijn bewijzen. Nr 3. Idd, ze waren vrijgesproken, maar als de aanklagers nieuwe bewijzen hebben en dus dichter in de buurt komen van de werkelijke oorzaak, waarom mogen de eerder vrijgesproken verdachten dan niet weer worden opgeroepen? Onschuldig tot schuld bewezen word ok, en als er dan nieuwe bewijzen komen kan men weer schuldig verklaard worden dus mogen ze ook weer verdacht en in het onderzoek betrokken worden. Reies reply: Metaal moeheid... kom nou, die dingen worden getest, nog eens getest en weer hertest... En waarschijnlijk ook elke race een nieuwe stang en heel chassis. Dus de kans op metaal moeheid.... ![]() Black out?? Een man die al 10 jaar in de F1 zat en talloze races heeft gereden en dan opeens in de moeilijkste bocht waarvoor 100% concentratie nodig is een black out krijgt? Not very likely... Stuurstang breekt niet zomaar af, daar moet iets mee aan de hand zijn.
Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 18:58. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|