Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
p chez: het origineel komt inderdaad van een foto gedeeltelijk. maar wist niet dat er een programmatje voor was. heeft me nog wel heel wat uurtjes werk gekost. heb m ook heel groot gemaakt, bedoeld eigenlijk om later met spuitbus op een muur te maken, en voor uitvergroten van dingen is illustrator perfect!
Keldon |
![]() |
|
oh ja... en dat van andere hosting is wel goed idee. Deze was trouwens www.web1000.com. niet naartoe gaan dus
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja, als je dingen traced met streamline kan 't ook vet zijn, maar dat vind ik vaak een beetje erg één-druk-op-de-knop-werk, wat het met streamline ook is, eigenlijk.
|
![]() |
Yo vette shit man!!! Jouwn topic mag van mij blijven staan, hopen dat dat van ekki ook mag, want ze heeft de mijne gesloten verdorie! Maak ik eindelijk eens een topic, word die geblokt in dezelfde tijd als in ik mijn mooie tekening heb gemaakt! (wel terecht hoor Ekki)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Marokkaanse mannen betere minnaars dan Negers en Blanke Mannen. Kev25 | 23 | 19-11-2015 19:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nijmegen gaat leerlingen beter spreiden Verwijderd | 72 | 14-02-2009 20:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse efixer | 31 | 08-06-2004 13:22 |