ik heb ongeveer een halve week geleden een tongpiercing late zetten. heb verder helemaal nerges last van kan ook gewoon vast eten eten enzo. ik heb alleen sinds een dag of 2 echt een soort van aanslag op me tong... en me moeder zei dat t kwam door die soort listirine ofzo die ik van de piercer heb gehad. t ziet er echt niet fris uit ofzo.
heeft iemand anders dit ook gehad of iets wat er op lijkt..
wil wel graag wete of dit vaker voorkomt ofzo..
thnx
DarkCat schreef: Ik was er zelfs voor gewaarschuwd door de piercer, maar ik heb er geen last van gehad.. maar het komt dus vaak voor, en het beste wat je dan kan doen, is na het tandepoetsen ook even je tong poetsen
hehe ja vreemd genoeg deed ik dat al omdat ik dacht dat dat wel een btje zou helpen maar t werkte niet echt.
weetje toevallig ook hoe t komt ?
*wil altijd alles weten *
je kan het beste groine listerine bij de drogist halen en na elke maaltijd je mond 30 sec. spoelen zo heb ik dat gedaan en niet die shit van de piercer gebruiken is beter van de drogist ik hoop dat het helpt!