Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2003, 09:42
Iotje
Iotje is offline
Euhhh..dit is me twee keer gebeurt met een tussenpoos van ong. twee maanden. (is wel alweer langer dan jaar geledn, maar 'k vroeg het me toch af).

Het begin met een beetje zeurderige hoofdpijn, daarna duizeligheid en warmte aanvallen. Daarna begon ik wazig te zien. Allebei de keren was ik binnen 5 minuten stekeblind. Ik zag geen licht, helemaal niks! Het ging na een paar uur over allebei de keren.

Ik heb zeker weten geen slechte ogen oid. 'k heb ze laten testen en ze zijn heel goed. Alleen vraag ik me nu wel af wat dit kon zijn geweest!
Oud 30-01-2003, 09:45
Lindansje
Lindansje is offline
Migraine heeft dat soort bijverschijnselen.
Oud 30-01-2003, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
Migraine heeft dat soort bijverschijnselen.
Lijkt mij ook migraine jah...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:29
Verwijderd
Migraine, lijkt me...
==>Huisarts?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:57
TeSs@1986
TeSs@1986 is offline
Ja lijkt mij ook migraine., maar ik zou toch maar naar de huisarts gaan. Heb ik ook gedaan. ik kreeg ook opeens iets vreemd. ik zat huiswerk te maken. En toen begon mijn arm opeens te tintelen en toen mijn tong. En toen wou ik dingen zeggen , maar dat kon ik helemaan niet meer. Mijn moeder vroeg mij van hoe heet de huisarts. ik wist het wel, maar kon het gewoon niet zeggen. Ik vond het wel lache, maar mijn moeder helemaal in paniek!!! Ik ben toen naar de huisarts gegaan en toen moest ik naar het ziekenhuis. Ben helemaal onderzocht, was toen niets meer aan de hand. Later moest ik terug komen voor een egc ofzo krijg je van die plakker op j hoofd. Toen kwam er uit dat het migraine was.

Succes Tessa
Oud 30-01-2003, 23:15
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
TeSs@1986 schreef:
Ja lijkt mij ook migraine., maar ik zou toch maar naar de huisarts gaan. Heb ik ook gedaan. ik kreeg ook opeens iets vreemd. ik zat huiswerk te maken. En toen begon mijn arm opeens te tintelen en toen mijn tong. En toen wou ik dingen zeggen , maar dat kon ik helemaan niet meer. Mijn moeder vroeg mij van hoe heet de huisarts. ik wist het wel, maar kon het gewoon niet zeggen. Ik vond het wel lache, maar mijn moeder helemaal in paniek!!! Ik ben toen naar de huisarts gegaan en toen moest ik naar het ziekenhuis. Ben helemaal onderzocht, was toen niets meer aan de hand. Later moest ik terug komen voor een egc ofzo krijg je van die plakker op j hoofd. Toen kwam er uit dat het migraine was.

Succes Tessa
Ik ben naar huisarts geweest! Het enige wat 'ie kon vinden was spanningshoofdpijn!
Oud 30-01-2003, 23:29
ekki
ekki is offline
hoe kan je eigenlijk weten dat iemand migraine heeft? kan je dat in het bloed vinden ofzo? *weet eigenlijk niets van migraine*
Oud 31-01-2003, 12:16
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Ik ben naar huisarts geweest! Het enige wat 'ie kon vinden was spanningshoofdpijn!
dat is onzin volgens mij. echt zo'n advies 'om er maar vanaf te zijn'
ik weet niet wat het kan zijn naast migraine maar dat is het imo niet
Oud 31-01-2003, 12:59
Fiek
Fiek is offline
Stress......????
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 13:08
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Datura?
Oud 31-01-2003, 13:24
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik denk idd ook niet dat het migraine is. ik krijg dan alleen maar hele erge koppijn misselijkheid en kan dan geen licht en geluid verdragen.

maar niks meer zien niet hoor :/
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 13:41
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef:
ik denk idd ook niet dat het migraine is. ik krijg dan alleen maar hele erge koppijn misselijkheid en kan dan geen licht en geluid verdragen.

maar niks meer zien niet hoor :/
Mijn vader heeft ook migraine, hij wordt eerst heel misselijk en vervolgens ziet hij een tijd lang heel slecht of soms zelfs niets.. Daarna kan hij hoofdpijn krijgen, meestal wel, soms niet.. Dus 't kan goed hoor...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 13:46
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Mijn vader heeft ook migraine, hij wordt eerst heel misselijk en vervolgens ziet hij een tijd lang heel slecht of soms zelfs niets.. Daarna kan hij hoofdpijn krijgen, meestal wel, soms niet.. Dus 't kan goed hoor...
oei, ja twas ook een beetje een stomme redenatie van me. het hoeft natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde te zijn
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 21:21
Balance
Balance is offline
Vriendin van me heeft dat ook al enkele malen gehad, maar niet zo lang als jij en zij is dan ook ernstig ziek geweest. Toch zou ze nu voor een groot deel moeten zijn genezen, maar heeft ze er last van. Zij heeft heel erg veel stress enzo, dus zou dat 't kunnen zijn? Dat is de enige overeenkomst die ik zo kan verzinnen, maar goed, zoiets kan natuurlijk ook meerdere oorzaken hebben.

Regels voor berichten