![]() |
|
haha je moet wat
![]() Nee ik denk gewoon niet te lang zitten. Als het niet nodig is. Als je ergens mee bezig bent gewoon ff de benen strekken ![]() Tsja.. je zou tegen reuma toch iets van pijnstiller in kunnen nemen?
|
Lang zitten moet soms wel (school, huiswerk, werken, enz). Zo nu en dan even m'n benen strekken doe ik ook wel...maar even m'n benen strekken is dan vaak niet genoeg, ik moet dat echt een hele tijd liggen ofzo voordat het wat beter gaat... En pijnstillers innemen doe ik al wel eens, maar teveel is vast ook niet goed.
|
Als het aan de reuma ligt kan je bij je arts vast wel iets anders krijgen als gewoon paracetemol of wat voor pijnstiller je dan ook slikt. Die zullen daar vast en zeker beter helpen. Je kan het altijd proberen, baat het niet dan schaad het niet. Heb je het iig geprobeerd!
En onder het huiswerk kan je wel voor langere tijd staan. En waar werk je? In een grotere supermarkt kan je toch wel iets van de mandjes doen of iets dergelijks? Zodat je ff kan lopen en niet hoeft te zitten..
|
|