Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mensen moeten niet denken dat het HBO en universiteit gelijkwaardig worden door de invoer van het BaMa-systeem. Veel bedrijven zullen het op prijs stellen als je zowel je bachelor als je master aan een universiteit hebt gehaald. En ook zou ik eens overwegen of je de universiteit wel aankunt. Dat je wordt toegelaten met een hbo propedeuse wil niet zeggen dat je ook geschikt bent. Een HBO propedeuse geeft geen voorbereiding voor de universiteit en veel overstappers rennen na 2 maanden gillend terug naar de HBO.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Sorry maar ik kan het nu fftjes niet laten offtopic te gaan: Ik snap niet waarom iedereen zichzelf zo nodig moet bewijzen...fijn voor je als je universiteit doet of hbo..lekker boeiend, zolang je het zelf maar kunt en boeiend genoeg vind.. Net alsof je gelijk jezus bent ofzo als je rechten a/d universiteit studeert? Amen
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vat trouwens niet dat als je op de middelbare school tussen havo en vwo moet kiezen (mavo e.d. buiten beschouwing gelaten) en vervolgens met beide evenveel kunt. HBO gelijk stellen aan de universiteit met die Bachelor-regeling vind ik een slecht idee... Er is nu een verschil, en dat moet ook blijven.
||
![]() |
Citaat:
Dat hele stelsel is onzin en alleen maar goed voor de bedrijven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nog ff ontopic.. Ik vind het wel een goed idee. Het is toch goed dat je zo in de gelegenheid wordt gesteld om je verder te ontwikkelen. Bovendien, je hóeft er toch zeker geen gebruik van te maken, het kán, en dat vind ik wel een mooi idee. En dat HAVO/VWO verschil wat sommigen hier als argument geven vind ik bullshit! Na je HAVO kun je toch zeker ook doorstromen naar VWO?! Waarom zou je dat naar je HBO niet naar de Uni kunnen?! Ik bedoel, ik doe nu VWO maar ik ga volgend jaar wel naar een HBO. Waarom zou ik naar mijn HBO-opleiding dan niet meer naar de Uni mogen gaan? Of mag ik het dan wel omdat ik nu toevallig VWO doe? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik lees de NRC, en verder elsevier, hp de tijd, vrij nederland. Redelijk intelligent dacht ik zo.
||
![]() |
Citaat:
![]() Propedeuse HBO Software Engineer heb ik btw ook... Het bedrijfsleven heeft trouwens alle recht ertoe zich in te mengen in het opleidingssysteem... Waarvoor doe jij anders je opleiding?!? Om later het bedrijfsleven in te gaan toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wat een geblaat van die universiteitesmensen, die denken dus echt dat ze alles zijn,omdat ze in hun ogen zoveel slimmer zijn dan HBO en "het hoogste" zijn wat ze kenne halen ![]() |
![]() |
|
|