Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 14:10
Anne
Anne is offline
In't duister werd ik wakker
ben naar jou toe gekomen.
Donker vormde om tot licht
en wij maar samen dromen.

Alles wat ik in mij zocht
heb jij me nu gegegeven.
Alles wat ik zeggen wil
is dat ik nu wil leven!

De mensen zien ons lopen,
zeggen hard: "dat is een nicht."
Het kan mij echt niets schelen,
ik blijf jouw flikkerlicht.

OPMERKING: neem dit gedicht niet te serieus!

Oud 03-02-2003, 15:14
Secreet
Secreet is offline
bwah vond je begin zo mooi....en dan eindigt het zo
Njah zal vast wel komisch bedoeld zijn maar toch vind ik het jammer
Oud 03-02-2003, 15:46
InsaneClown
InsaneClown is offline
vond het einde het beste van het gedicht. Het begin loopt niet hoor. Blegh! maar 'k vond het ut wachten...eehhh een beetje..waard!

of heb ik al een gedicht gemist ?
onder deze naam ?

Als ik dit herschrijf wil ik vooral regel 2 herschrijven, dat ben ik... is lelijk, maar dat kan niet. Kan ik niet in ieder geval, ik kom uit op: kom ik naar je toe. en dat is ook logischer, maar wat moet ik dan met dat...dromen ? hoe het donker zich vormde tot licht, ja, het werd dus een hele nacht doorneuken zeg maar. Bij strofe twee denk ik maar niet aan wat er dan wel niet "in je zit" want dan gaat het me te ver denk ik

ktwijfel ook over hoe ze het zeggen: "dat is een nicht" is wel erg cru. zo van: wijzen en dan: zeggen ? ja? doen ze dat ? o jee! niet naar mij dan. gelukkie. bij een dinges.

Doeidoei
Oud 03-02-2003, 18:28
Anne
Anne is offline
Citaat:
InsaneClown schreef:
vond het einde het beste van het gedicht. Het begin loopt niet hoor. Blegh! maar 'k vond het ut wachten...eehhh een beetje..waard!

ktwijfel ook over hoe ze het zeggen: "dat is een nicht" is wel erg cru. zo van: wijzen en dan: zeggen ? ja? doen ze dat ? o jee! niet naar mij dan. gelukkie. bij een dinges.

Doeidoei
Ik hou wel van zulke (warrige) reply's. Ja, je hebt één gedicht gemist onder deze naam, van vorige week geloof ik, maar ik weet niet eens meer waar het over ging.
Ik ben zelf echt niet tevreden over dit gedicht, het lijkt wel alsof ik echt niets meer kan op dit moment.
Het einde had ik al maanden in mijn hoofd zitten, de rest heb ik er bij verzonnen, maar daar ben ik niet blij mee, het past niet echt bij elkaar.
Nee, ze zeggen zoiets niet op straat. Ik heb het sowieso ook nog nooit meegemaakt, wel heb ik vrienden die het echt niet zullen goedkeuren (geloof enzo).
Maar vergeet dit gedicht maar ofzo.
Oud 04-02-2003, 08:40
InsaneClown
InsaneClown is offline
Kheb het ook vaak, dat een strofe wel in mijn hoofd zit. Ik heb zelfs een keer (bij wat ik dan noem: een van mijn beste gedichten) een boek gepakt en voorbeelden gezocht van hoe ik er iets onder zou kunnen schrijven. Iets voor dan. Ja, het einde is toch ook waar het hier om draait. Mja, verder zie ik het niet, 't is een gedicht, misschien een one-timer: 't begin is niet zo mooi en soepel. Schrijven is k*t hé? ik kan het ook niet meer (op het moment) soms komen er nog kleine strofe's maar verder.....

Misschien heb je je muze ofzo verloren. Schijnt nog echt iets te kunnen zijn ook. Ik denk wel dat het je als Mens gelukkiger maakt

anyway: keep up het ehh proberen ??
Reageren

Regels voor berichten