Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
gedicht straalt op zich macht uit....machtig weas het woord wat in me opkwam...
|
Verwijderd
|
Hoi kimry,
Je gedicht is een goed gedicht omdat je dingen gebruikt die je voelt. Daarom hoeft het zoals jij al schreef niet persee mooi te zijn, maar ik vind het ook niet lelijk. ik vind dat je sterk begint maar de laatste drie zinnen bouwen het gedicht weer een beetje af. Verder nog even NIET over je gedicht. (dit is geen persoonlijke aanval of zo hoor... ![]() ![]() Ik wilde even kwijt dat je best onsympathiek overkomt. Niet dat je geen negatief comm mag leveren hoor!!! Ik stel het erg opprijs als iemand dat doet, maar toch zou je iets minder iemand moeten aanvallen. (en NIET alleen bij mij, ook bij andere mensen...) ps. dat laatste is mijn mening... (heb NIETS tegen je absoluut niet) maar je kunt mensen ook adviesen geven over wat ze WEL kunnen doen IPV wat ze NIET moeten doen volgens jou... snappie? Groetjes Vera |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus als ik een gedicht niets vind dan zeg ik dat ook, maar ik probeer er ook gelijk altijd bij te zeggen waarom en niet alleen dat ik het vind.... Eigenlijk ben ik een heel lief meisje hoor ![]() Liefs Kimry |
![]() |
|
Verwijderd
|
hihi dat geloof ik best! En het is prima dat je gewoon zegt wat je vind, dat doe ik ook. En het is goed voor mensen als ze kritiek krijgen dan kunnen ze gaan nadenken maar dat is juist wat ik vind dat je bij dichten NIET moet doen
![]() Je gevoelens moet je voelen en natuurlijk ook tot een mooi geheel brengen: en daar moet je wel bij nadenken.... maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel en waar ik op doel. Ik vind dat je goed kan dichten en dat je goed zegt wat je wil zeggen!!! Echt waar... En toch blijf ik erbij dat ik kritiek wil leveren om mensen te zeggen wat ze doen, en niet mensen te zeggen wat ze moeten doen, want je kunt ze toch niet veranderen. Daarom Vind ik iedereen die zo goed is om hier op dit forum te staan, even mooi en even goed. er zijn sommige die hier boven uit blinken, maar die moet ik eerlijk gezegt nog vinden.... hihihi: LET AUB FF NIET OP MIJ, IK BEN VANDAAG EN BEETJE DOOR DE WAR.... ps: ik ben ook een lief meisje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() groetjes Vera |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn dichtbundel Dingaantouwtje | 20 | 22-08-2009 19:26 | |
Lifestyle |
schoon schip met de lente Verwijderd | 47 | 08-05-2006 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Brieven aan ____ (I) Verwijderd | 4 | 02-01-2006 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De mannen van steen. Ieke | 0 | 11-04-2005 17:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Mijn muze Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:03 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |