Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Onze natuurkunde leraar, kan heel goed uitleggen, maar praat meestal zó oninteressant dat hij de aandacht van de klas verliest, is wel btje jammer, hij is op zich een hele goed leraar
|
![]() |
wuahahahahahaha DiT Is echt wat voor mij!!!!!
mij natuurkunde leraar is ongelofelijk duf!!! HIJ HEEFT ECHT EEN SUPERHEKEL AAN ME OMDAT IK ALTIJD DUBBEL OM HEM LIG. IK KAN MEZELF NOOIT INHOUDEN EN JULLIE BEGRIJPEN ZELF VAST WEL WAT DAT VOOR GEVOLGEN KAN HEBBEN!!!ELKE DAG NAAR MIJN COORDINATOR!!NATUURKUNDE LERAAR IS ZOO KINDERACHTIG!HIJ HEEFT ELKE LES EEN KNUFFEL MEE(EEN GIRAFFE NOG WEL) EN HIJ HEEFT ALTIJD EEN BORSTEL MEE OM ZIJN KAPSEL IN VORM TE HOUDEN(HIJ HEEFT NIET EENS HAAR)MAAR GOED DAT WAS MIJN NATUURKUNDE LERAAR DUS!!!
|
![]() |
die van bij mij geeft pas sinds dit jaar les. ge kunt er echt massa's mee rondrijden! wel cool! en da gast zijn zus zit in mijn jaar, als die dan voorbeelden moet geven van die idiote prikkels ofsoow, dan ga da der altijd over da da kind verliefd is of naar k3 luiser ofsoow, wel nog tof, mo die praat veel te zangerig en valt in herhaling
|
![]() |
||
Haha YES INDEED WHAHAHAHAHHAHAHA, EN HIJ SCHELDT ZICHZELF UIT WHAAHAHA. HIJ IS ECHT VREEMD
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Brandeis-Bardin (19-12-2001).] |
![]() |
|
die van ons is raaaaaaaaaaaaaar! eg heeel vreemd, begint ie op een gegeven moment heel hoog te gille (=aaaauw aan je ore)
of dan ramtie met het klassenboek keihard op de tafel zodat je je helemaal wezenloos schrikt. of dan begintie weer s over ze tante olijfje in australie en weet ik veel wat voor vage verhalen die nog meer heeft hij kan wel aardig zijn, maar meestal issie toch een klootzak... ![]() |
![]() |
|
|