Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Je ziet, ik heb meerdere bieders nu ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor 2 euro neem ik 'm
![]() Heb je toevallig een idee van hoeveel de verzendkosten zijn? Ohja, en wat voor beestje is het eigenlijk? Want je hebt ook hele stomme star-wars-robot-tamagotchi's, en die zijn niet leuk. (en ik kan het weten want m'n broertje had een robot, en het ding deed niets anders dan staan en zeiken om machineolie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het wordt ook helemaal geen veiling, hij heeft er drie, waarvan de eerste is geclaimed door Soozmeis en de derde door mij, dus de tweede is nog vrij.. Parallel, eat your heart out
![]() Btw, als er in eens heel veel mensen komen waardoor Sooz-de-starter-van-dit-draadje niet meer aan een tamagochi kan komen dan mag ze de mijne hebben, anders is het niet eerlijk.. Maar tot zo ver is ie voor mij, voor twee euro want dat heeft perseus gezegd. Zo. *kijkt arrogant* [edit] En ik wil oook weten hoe ze er uit zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee. Ik ben het niet met je eens. Als er maar 1 over is, word het ons kindje, en wisselt hij van ouder bij elke meeting ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is goed meis ![]() En dan mag jij de eerste helft van de naam verzinnen en ik de tweede *steekt duim op* Dat 'ie ook twee namen kan hebben doet er even niet toe. ![]() Maar er blijft er idd geen 1 over. *plakt naambriefjes met "Marijke" en "Masj" op twee van de drie perseus-tamagochi's* |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Okee nou ehm .. wat is die andere dan voor kleur? groen? jaaa! roze? jaaaa! wit? jaaa! Ik wil de donkerblauwe iig niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, en, doet hij het nog? Als in: de battarijen enzo? Misschien dat ik dan heeeeel stiekem overloop, omdat ik ook liever geen donkerblauwe wil.. Hoewel het ook weer niet zo rampzalig is als ik 'm wel krijg, maar het gaat om het idee enzo. |
![]() |
||
Citaat:
Hey het is een vogel, kleur is groen en paars. Hij doet het nog, batterij zit er nog in. prijs weet ik niet. groetjes |
![]() |
||
Citaat:
achteraan aansluiten aub sorry had even een vaag doe aanval ![]()
||
Citaat:
![]() doet lief, kerst, kerst kerst, lalala, lala.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind je het echt niet erg als ik 'm neem? Het blijft nog altijd jouw topic.. Maar zo niet, Lientjuh86, ook twee euro+verzendkosten dan? Standaard prijs, enzo. Zeg het maar. Whiee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() MAAR DE REST IS GEWAARSCHUWD: DE TWEEDE KOELE KLEUR IS VAN MIJ! oke? *kijkt lief*
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Gezocht: huisdier. Rodion | 30 | 02-02-2006 22:11 | |
Muziek |
Gitaar spelen zonder les Munky-2nd | 84 | 17-08-2004 17:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
op je 15de een kind anoniempieee | 171 | 10-06-2004 14:13 |