Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat geldt dus.... voor een enkele docent. Zulke docenten zijn toch (redelijk) zeldzaam, en dus is het vrijwel zeker dat als die man erachter komt dat je iets voor 'm voelt, dat hij je dan gaat negeren. Dat kwest heel erg, dus dan kan je het beter voor je houden inplaats van het hem te vertellen. Ripper
|
Ik zou 't doen!~Ik bedoel... je moet wel ff inschatten hoe hij zou reageren..... als je 't goed met hem kan vinden moet je 't gewoon (tactisch) vertellen.
gewoon zeggen: mr. ik wil u iets vertellen wat ik heel moeilijk vind en ik hoop dat u niet raar zal reageren... en dat u daardoor mij ook niet anders gaat behandelen zoiets heb ik ook gedaan (ik had 'n brief geschreven maar wel op die manier) dus jah... ik ben ook verliefd op 'n docent.... en er veranderde nix door... je kan me trouwens altijd mailen! xxx dianne
|
![]() |
Ik ben nooit verliefd geweest, maar heb wel een keer een docent leuk gevonden...
Ik zou het nooit durven zeggen, zeker niet als hij een relatie heeft (in mijn geval zelfs een kind)... je schiet er niks mee op, en bovendien is het wettelijk niet eens toegestaan (als je minderjarig bent) Je moet je gevoelens zien te verwerken, en dat kan best even duren, maar dit werkt gewoon niet...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leraar verliefd op mij? popje2000 | 25 | 20-11-2020 21:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk van mijn verhaal one_of_the_lost | 4 | 28-07-2005 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar Silvia19 | 25 | 01-05-2004 16:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag meisje niemand.... HELP! flipkip | 2 | 13-06-2003 08:41 |