Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2002, 19:38
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
En dat al een hele lange tijd. Zou je het aan diegene vertellen of hou je het voor altijd voor je?
Oud 12-01-2002, 19:58
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Ik denk dah laatste.

Wat zou die docent ermee opschieten als ie 't wist?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 19:59
basje!
basje! is offline
dat laatste zeker wel...anders gaat hij/zij alleen met je praten van get over it en dat is dat.
Oud 12-01-2002, 22:13
Severus
Severus is offline
Het hangt er natuurlijk ook van af wat voor een persoon die docent is.... maar toch lijkt het me verstandiger om daar niet over te gaan praten met de docent in kwestie. De kans dat hij hetzelfde voelt is vrijwel nihil, en als je dan je liefde bekent en hij laat weten dat hij zich niet zo voelt, sta je nogal voor lul en zul je je zeker doodschamen en vernederd voelen. Tenminste, zo zou het bij mij wel zijn. Ik zou dan willen doodvallen.

Ripper
Oud 13-01-2002, 15:36
Missy83
Missy83 is offline
Ik uhmmm... vind het moeilijk. Ik zou er heel lang over na moeten denken. Het ligt er ook aan hoe jou 'realatie' is met die betreffende docent(e). Kun je goed met hem/haar praten, kun je het misschien voorzichtig op het woord gooien als je met hem/haar in gesprek bent. Maar dat kun je natuurlijk ook niet zomaar doen, daar moet dan wel de gelegenheid voor zijn.

Wat ik al eerder zei, het is moeilijk. Als je er zelf echt niet meer uitkomt en het wordt alleen maar erger, zou ik het wel zeggen, misschien kun je dan samen een oplossing zoeken. Want ik denk dat die docent(e) je ook best wel zou willen helpen. En anders vertel je het eerst aan je mentrix (als je daar goed mee kunt praten en je durft het zelf niet te zeggen) of vertrouwenspersoon.
Succes!

Kuzzz
Oud 13-01-2002, 18:06
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Het hangt er natuurlijk ook van af wat voor een persoon die docent is.... maar toch lijkt het me verstandiger om daar niet over te gaan praten met de docent in kwestie. De kans dat hij hetzelfde voelt is vrijwel nihil, en als je dan je liefde bekent en hij laat weten dat hij zich niet zo voelt, sta je nogal voor lul en zul je je zeker doodschamen en vernederd voelen. Tenminste, zo zou het bij mij wel zijn. Ik zou dan willen doodvallen.

Ripper
Het gaat er niet zo zeer om dat als ik het vertel dat er misschien een kans inzit dat de docent hetzelfde voor mij voelt. ik weet zelf voor 100% zeker dat ik zelf nooit een relatie zou beginnen als ik verliefd was op een docent en hij op mij.

Maar daar gaat het nu even niet om. Op een gegeven moment loop je zolang met die gevoelens en weet je gewoon niet meer wat je ermee aanmoet. En dan vraag ik me dus af of het wel zo handig is als die docent wist over jou gevoelens. En hoe zou die docent wel niet reageren? Dalijk wordt het alleen maar erger, doordat die docent je ineens gaat negeren en geen contact meer met je wilt hebben...
Oud 14-01-2002, 08:02
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
SoMeBoDy schreef:
Het gaat er niet zo zeer om dat als ik het vertel dat er misschien een kans inzit dat de docent hetzelfde voor mij voelt. ik weet zelf voor 100% zeker dat ik zelf nooit een relatie zou beginnen als ik verliefd was op een docent en hij op mij.

Maar daar gaat het nu even niet om. Op een gegeven moment loop je zolang met die gevoelens en weet je gewoon niet meer wat je ermee aanmoet. En dan vraag ik me dus af of het wel zo handig is als die docent wist over jou gevoelens. En hoe zou die docent wel niet reageren? Dalijk wordt het alleen maar erger, doordat die docent je ineens gaat negeren en geen contact meer met je wilt hebben...

Idd, ik denk dat je er beter met een goeie vriendin over kan praten; iemand waarvan je gewoon zeker weet dat ie je serieus neemt en niet meteen de reactie heeft van 'IEEUWW'.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 09:31
Severus
Severus is offline
Citaat:
SoMeBoDy schreef:

Daarom juist. De kans dat die docent je gaat negeren en geen contact meer wil zoeken, is erg groot. Er is maar een enkele docent die er weinig problemen mee heeft en er mee om kan gaan; die heeft dan meer begrip voor jouw situatie en zal een goed gesprek met jou beginnen. Ook zal hij op een aardigere manier - inplaats van te negeren - duidelijk maken dat hij niets voor je voelt.

Dat geldt dus.... voor een enkele docent. Zulke docenten zijn toch (redelijk) zeldzaam, en dus is het vrijwel zeker dat als die man erachter komt dat je iets voor 'm voelt, dat hij je dan gaat negeren. Dat kwest heel erg, dus dan kan je het beter voor je houden inplaats van het hem te vertellen.

Ripper
Oud 15-01-2002, 19:39
Koetjeboo
Koetjeboo is offline
Ik zou 't doen!~Ik bedoel... je moet wel ff inschatten hoe hij zou reageren..... als je 't goed met hem kan vinden moet je 't gewoon (tactisch) vertellen.

gewoon zeggen: mr. ik wil u iets vertellen wat ik heel moeilijk vind en ik hoop dat u niet raar zal reageren... en dat u daardoor mij ook niet anders gaat behandelen

zoiets heb ik ook gedaan (ik had 'n brief geschreven maar wel op die manier) dus jah... ik ben ook verliefd op 'n docent....
en er veranderde nix door...
je kan me trouwens altijd mailen!
xxx
dianne
Oud 15-01-2002, 22:03
Heelduh
Heelduh is offline
Ik ben nooit verliefd geweest, maar heb wel een keer een docent leuk gevonden...

Ik zou het nooit durven zeggen, zeker niet als hij een relatie heeft (in mijn geval zelfs een kind)... je schiet er niks mee op, en bovendien is het wettelijk niet eens toegestaan (als je minderjarig bent)

Je moet je gevoelens zien te verwerken, en dat kan best even duren, maar dit werkt gewoon niet...
Oud 16-01-2002, 09:37
angely
angely is offline
Ik denk ook het laatste. Stel dat je goed met die man/vrouw kan opschieten en je vertelt dat je verliefd op hem/haar bent, dan zal hij/zij nooit meer met je willen spreken...

Zeg...ben jij verliefd op een leraar...somebody???

[Dit bericht is aangepast door angely (17-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 11:46
shania
shania is offline
Het verstandigste is toch om het hem/haar te vertellen en dan kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken.
*knuf* Shania
Oud 16-01-2002, 16:34
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
angely schreef:
Ik denk ook het latste. Stel dat je goed met die man/vrouw kan opschieten en je vertelt dat je verliefd op hem/haar bent, dan zal hij/zij nooit meer met je willen spreken...

Zeg...ben jij verliefd op een leraar...somebody???
Nee, ik ben niet verliefd op een leraar
Reageren

Regels voor berichten