Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2003, 23:36
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik zit nou effe op de duitse rtl de duitse versie van idols te kijken. Is best wel grappig om dat te zien. HEt is alleen echt ongeorganiseerd zeg. Dat publiek begind te klappen op de verkeerde momenten en als er juist geklapt moet worden, beginnen ze een paar seconden later opeens voorzichtig met klappen.
Naja, dat viel me even op. Zal wel niet altijd zo zijn.
Dit si de uitslag show zeg maar. Er zijn nu nog 5 mensen over. En ik weet niet of bij alle idols programma's over heel de wereld alle thema's per week het zelfde zijn, maar zij moesten deze kker Jazz nummers zingen. Tenminste....het waren allemaal van die ouderwetse Jazzy achtige nummers. OOk allemaal op zo'n manier gekleed.

Dus ik ben benieuwd of wij dat ook nog gaan krijgen.

Maar wat ik wilde vragen; Zijn er meer mensen die dat wel is kijken op de duitse rtl???
Er zit trouwens echt een rare gast in die show!!!!! Er is nu net iemand weg gestemd, en op dat moment werd Daniel (zo heet ie dus) echt helemaal gek! Hij zakte helemaal op de grond, barste in tranen uit en was aan het schreeuwen, NEE, NEE, dat kan toch niet waar zijn.
Het was echt raar om te zien. Misschien komt het volgende week wel in het backstage programma van de nederlandse idols.
Ik hoop het wel, want dat moet je gewoon effe zien
Oud 01-02-2003, 23:49
Shibby
Shibby is offline
Ik dacht eerst ff dat Daniel Danielle was ziet er echt heeeel vaag uit en echt niet als een Idol... eerder de nerd die schuin voor je zit bij wiskunde B2 ofzo. Maar er werd heel veel in geluld dus zapte ik maar weer verder
Oud 01-02-2003, 23:57
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Ik dacht eerst ff dat Daniel Danielle was ziet er echt heeeel vaag uit en echt niet als een Idol... eerder de nerd die schuin voor je zit bij wiskunde B2 ofzo. Maar er werd heel veel in geluld dus zapte ik maar weer verder
hahaha, ja ik had precies het zelfde idee. Maar dat ie zo ging janken heb je dus niet meer gezien?
Oud 02-02-2003, 09:41
Verwijderd
hoe laat welke dag weke zender ???
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 10:06
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
hahaha, ja ik had precies het zelfde idee. Maar dat ie zo ging janken heb je dus niet meer gezien?
nee jammer eigenlijk.. haha

hoe laat en welke zender? volgens mij begint het gelijk met Idols.. of 21.30u en het duurt veeeel langer.. oh ja op RTL
Oud 02-02-2003, 11:31
Toet0r
Toet0r is offline
ik heb gister oook een heel klein stukje gezien...echt vaag :\
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 11:37
G.T.C.
G.T.C. is offline
het begind inderdaad rond dezelfde tijd als idols. Die uitzend tijden zijn natuurlijk allemaal voorgekauwd door de bedenker. Het is zeker een amerikaans product of niet??? Hte is allemaal met zoveel glamour enzo. Ik vind het iig behoorlijk amerikaans aandoen allemaal.

Maar ik kijk die echt show en de performances van de duitse artiesten ook niet hoor. Maar na idols was ik even aan het zappen en toen was dus op rtl de uitslag show bezig. Die begind trouwens veel later. Je hebt dan nog een paar andere shows ertussen (die trouwens heel grappig waren ) en dan om half 1 begind geloof ik die uitslag show. Maar die kleine fragmenten van om te kijken op wie je wil stemmen duren daar ook veel langer, dus je kan dan toch een beetje bekijken hoe ze het in duitsland er van af brengen.
Ik ga voortaan die ook gewoon even kijken. Is best grappig. En helemaal met die freak erin. Ik ben een beetje nieuwschierig geworden naar het verhaal achter die gozer.
Oud 02-02-2003, 12:06
AirRaid
AirRaid is offline
en ergste is nog dat die Daniel een van de grote favorieten is, die is echt heel populair bij de duiste fans
Oud 02-02-2003, 12:44
freakieflower
freakieflower is offline
het is van engelse afkomst....
Oud 02-02-2003, 13:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik heb net nog even op de website de nieuws berichten gelezen, en dat meisje (garcia) die er uitgestemd is, was blijkbaar de hartsvriendin van Daniel geworden. Ze komen allebei uit Bayern en waren gewoon hele dikke maatjes.

Ik had zoiets ook wel verwacht, maar als je zag hoe die Daniel reageerde zou je bijna denken dat er iemand dood was gegaan. Hij zakt helemaal op de grond en was echt helemaal van de wereld!!
Reageren

Regels voor berichten