Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2002, 15:48
shagadelic
shagadelic is offline
Kerel, die kleren van mevrouw peters lijken wel van het leger des Heils, zo verrot zijn ze!!!! Heb jij ook leraren waarvan je hun kleding wel bij het grof vuil wil zetten??? Hier kun je het allemaal kwijt!!!

Kuszjeszzz Lady Seudussa
Oud 05-01-2002, 17:07
~Miracle~
~Miracle~ is offline
Je gelooft het toch niet, maar er is een leraar bij ons op school die 1 jaar dezelfde broek heeft gedragen. Ja, je leest het goed...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 17:20
Verwijderd
Misschien had-ie er gewoon twintig van? Je weet maar nooit.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 20:12
Verwijderd
Een leraar bij ons, wiens naam ik om priveredenen niet zal noemen (*fluistert Sikkema*), draagt al weken dezelfde broek. 'T is een prachtig ding, als je van vreselijk houdt. Het is een donkergroene golfbroek (geruit dus). Hij is bovendien ook nog te kort, waardoor je een stuk van z'n onderbeen ziet als 'ie z'n benen over elkaar doet. Hij is omennabij de 70, dus dat is niet bijster smakelijk...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 20:31
girldog*
girldog* is offline
een leraar bij ons liep een half jaar in dezelfde broek en dezelfde trui
toen we er wat van hadden gezegd had hij een nieuwe trui en nieuwe broek maar die had ie ook een halfjaar aan...
Oud 06-01-2002, 10:11
shagadelic
shagadelic is offline
[QUOTE]DutchECK schreef:
[B]Een leraar bij ons, wiens naam ik om priveredenen niet zal noemen (*fluistert Sikkema*), draagt al weken dezelfde broek. 'T is een prachtig ding, als je van vreselijk houdt. Het is een donkergroene golfbroek (geruit dus). Hij is bovendien ook nog te kort, waardoor je een stuk van z'n onderbeen ziet als 'ie z'n benen over elkaar doet. Hij is omennabij de 70, dus dat is niet bijster smakelijk...

GAVDEREDAMME WAT EEN SMERIGE KEREL IS DAT!!! EN ZELFS OP ZIJN 70-TIGSTE WEET IE NOG NIET WAT VAN FATSOEN!!! (We zouden er zomaar een trauma van krijgen

Oud 06-01-2002, 10:59
~Miracle~
~Miracle~ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Misschien had-ie er gewoon twintig van? Je weet maar nooit.

Dat dacht ik eerst ook, maar twee andere leraressen zeiden ook dat ie altijd hetzelfde droeg. Jaja, het is echt waar: sommige leraren zijn zulke gore wezens...

Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 11:37
Verwijderd
Citaat:
shagadelic schreef:
GAVDEREDAMME WAT EEN SMERIGE KEREL IS DAT!!! EN ZELFS OP ZIJN 70-TIGSTE WEET IE NOG NIET WAT VAN FATSOEN!!! (We zouden er zomaar een trauma van krijgen

En daar heb ik 3 keer in de week les van...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 16:34
Cute Angel
Cute Angel is offline
Mijn mentor (tevens mij aller aller aller beste vriend NOT!) Draagt toch wel zn rooie (knalrooie) trui 1 week! en daarna gaat ie is over op zn groene trui, en dan weer is de rooie, groene, rooie....volgens mij heeft ie nie meer truien....smerig hoor
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 18:45
kleinedraak
Nou ja bij ons lopen er ook van die garen rond. Maar sommige hebben ook super te gekke kleren aan. ik wil later ook les gaan geven op de middelbare maar dat is dus een van de dingen waar ik echt op gaan letten FATSOENDELIJK KLEREN!!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 21:07
shagadelic
shagadelic is offline
Maarjah, ik heb ook gemerkt dat er ook wel leraren zijn dië niet alleen de zelfde kleding het hele jaar door aan doen, maar er ook nog eens zo lekker in zweten...Je zou er zelfs niet eens een vraag aan durven stellen, want als ie dan 'uitleg' komt geven dan val je haast flauw...

Kiszesz
Oud 06-01-2002, 21:49
Ilona1
Ilona1 is offline
Wij hebben een leraar die altijd krijt heeft zitten over zijn hele trui, ook charmant
xxx
Oud 07-01-2002, 08:49
C'est moi!
C'est moi! is offline
De meeste van mijn leraren zien d'r wel vrij normaal uit. Alleen eentje heeft wel altijd van de verschrikkelijke kreukels in z'n broek zitten.......zo lelijk...klinkt nu alsof ik mieren neuk, maar je moet het echt ff zien...
Oud 07-01-2002, 13:43
Susan
Susan is offline
Nah je kent het wel.. zo'n super sjiekkk pak wat je alleen naar bruiloften ofsow aan doet.. en toch zie je Mr. DH (is afk. ) er minstens 1 keer in de 2 weken in verschijnen...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 20:20
Verwijderd
Een leraar bij mij op school heeft een nieuwe jas, die ik ook bijna had gekocht. Ik had hem alleen niet gekocht omdat hij niet in mijn maat was. Achteraf was ik wel blij dat ik die jas niet gekocht heb. Niet omdat ik die leraar niet mag ofzo, ik vind het ook niet leuk als een leerling of iemand anders hetzelfde als mij draagt...

[Dit bericht is aangepast door bertbart (07-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:13
minerva
minerva is offline
Mijn mentor heeft altijd ardennenweek-truien aan, echt heel hip! (niet dus)
Oud 08-01-2002, 18:38
Josh-Hartnett lover
Josh-Hartnett lover is offline
Ik zal het je nog sterker vertellen, wij hebben een natuurkunde leraar, die als hij zijn trui uittrekt, je een heel stuk van ze onderbroek ziet. woehaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

En dan als de hele klas lacht, dat ie zich dan nog afvraagt waarom wij lachen. (overigens, als hij zijn trui uittrekt, staat ze haar ook altijd rechtopm en toen ie een keer ging praten, kwam er zo'n hele slijmbal uit ze mond. Woehaaaaaaaaaaaaaaa
Oud 08-01-2002, 18:46
2efasehatertje
2efasehatertje is offline
Nou dit moet ik toch ff kwijt hoor! Leraren hebben echt geen smaak voor kleding! Daar komt mevrouw Simons in haar "prachtige" blauw met geel geruite rok aan dartelen. Zo Fout! van het aantal leraren is het percentage dat zich goed of redelijk kleed zeer gering zo'n 0,01 procent.
Dus leraren als jullie dit lezen (zal wel niet maareja) doe er dan wat aan. De wereld zal gelijk een betere plaats zijn (het is ook beter voor het welzijn van de scholieren). AUB

Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 14:39
Heelduh
Heelduh is offline
Sommige leraren zijn inderdaad wel heel fout, kerriegele broek met een iets lichter geel overhemd....
Mevrouw de Koning had wel erg bijzondere dingen aan: enorm wijde broeken en bloezen, of een fel oranje soort van mantelpakje...

Maar sommigen zijn ook wel heel goed gekleed, mijn economie leraar bijvoorbeeld, altijd keurig in pak, altijd verzorgd
Of t Hart van Nederlands, meestal heel hip! (soms ook vreselijk fout in een heel strak blauw oranje gebreide trui
Oud 11-01-2002, 15:46
Gwenniej
Gwenniej is offline
tsja onze ak leraar loopt altijd in t knal geel
Oud 11-01-2002, 15:50
Gwenniej
Gwenniej is offline
we hadden ook een lerares frans en uhh die liep met grote hoeden van stro en dan had ze bijv ene keer alles in t geel en dan had ze knal gele pumps en knal gele oorbellen en had ze een ketting waarmee je een olifant mee kon ophangen

en dan had ze dus een gele jurk aan echt zon spaans achtige jurk weet je wel echt nie normaal en dan soms had ze zon doek dr overheen ofzo en ging ze zo mee zwaaien alsof ze vliegde ofzow ma jah

we pestte dr altijd mee en toen werd ze overspannen, vind je t gek met zulke kleding
Oud 11-01-2002, 19:16
Nessie
Nessie is offline
Mijn tekenlerares heeft af en toe de vreselijkste creaties aan, van paars met geel tot groen met oranje!Dan heb ik nog een Frans leraar en die draagt ook alleen maar van die armoedige dingen.Voor de rest vin ik het nog wel meevallen.
Oud 11-01-2002, 20:27
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
vind ik niet echt bijzonder boeiend, heb wel meer te doen dan op kleren van leraren te letten
Oud 12-01-2002, 00:27
DoPeDoG
DoPeDoG is offline
Alle leraren hebbe fuck kleding, daarvoor heten ze ook leraar!
Oud 12-01-2002, 16:04
Black Reina
Black Reina is offline
1 leraar loopt dag in dag uit (ja ook in de winter) op sandalen! armoedzaaier...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2002, 19:10
fliebertje
fliebertje is offline
Mijn leraar economie heeft elke les weer dezelfde slobberbroek aan, met dezelfde trui en dezelfde ruitjescolbert...
Met de rest van de leraren hier is het ook al slecht gesteld. De enige die er goed uitziet is onze lerares Frans, de rest draagt of elke keer hetzelfde, of hele foute kleding...
Oud 13-01-2002, 19:49
DrPain
DrPain is offline
Wat gaaf is, ik doe dus leraaropleiding, en nou zitten bij mij in de klas en wat mensen van biologie en wiskunde, dat zijn (nog) normale mensen, met normale kleren (ja echt waar). Maar ik kwam laatst iemand tegen, die deed leraaropleiding Nederlands. Mensen kinderen die zag er uit. Die was 18 en had een ribbroek aan (waar KOOP je die dingen nog??? haddie vast van zijn opa) en de rest, zo'n geruiten vest. Mensen kinderen, ik hoop dattie het niet haalt, want dan staan alle leraren van mijn generatie voor lul
Oud 14-01-2002, 18:03
Moira
Moira is offline
Wij hebben op school ook een lerares NL met een reet van hier tot tokio. En dan heeft ze ook nog eens een niet al te lang t-shirt oid aan... en als ze dan wat aan je buurman/buurvrouw of je voorbuur gaat uitleggen zit je gezellig tegen die kont aan te kijken.. trek eens een lange blouse aan ofzo...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 18:17
TransparenT
TransparenT is offline
Wij hebben een leraar die altijd een afgezakte broek heeft. Als we aan hem vragen of hij alsjeblieft zijn broek op wil trekken, zegt hij dat dat niet aan de orde is en gaat hij verder met de les. Het ziet er echt niet uit. En bovendien stinkt hij ook vreselijk, want hij is tegen het gebruik van deodorant. Dat vind hij onnatuurlijk zegt ie. Ze geven hem elk jaar deo voor zijn verjaardag, met valentijnsdag en met nog wat gelegenheden, maar hij stinkt nog steeds.
Lekker om tegenaan te kijken 3 uur in de week...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 11:06
biemond
biemond is offline
Onze lerares van wiskunde heeft altijd kleren aan waarvan het wel lijkt alsof ze rechtstreeks uit Afghanistan komen. En onze Engelse lerares ziet er altijd uit alsof ze gelijk na school naar de begrafenis moet. En onze Aardrijkskunde lerares heeft altijd hele wijde kleren aan omdat ze zo dik is maar dat helpt niet want haar buik sleept nog zowat over de grond
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 12:36
PrackaH
PrackaH is offline
Ik heb een leraar gezien (ik heb 'm gelukkig niet) met een Lee-Towers-achtige-bril, een geruite wollen trui en zo'n bege broek die veels te kort is en dan van die witte sokken met een streepje erin...bleeehhh...
Maar ik heb wel een leraar en die ziet er altijd heel hip uit...en das ook gek, want leraren horen niet hip te zijn
Oud 16-01-2002, 12:47
Gitty
Gitty is offline
ik had een lerares nederlands en die spaarde panty's, ze liep dus ook elke dag met een andere panty aan: met vlinders, bloemen, knal groene, of oranje je kunt het zo gek niet bedenken of zij had ze wel aan(ze had er in de 1e, dus zo'n dikke 6 jaar terug, al meer dan 500 en voor een jaar terug had ze er al meer als 800)
en haar man spaarde stropdassen
Oud 16-01-2002, 14:26
scara
scara is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
1 leraar loopt dag in dag uit (ja ook in de winter) op sandalen! armoedzaaier...
klinkt bekend

Oud 16-01-2002, 15:15
just.a.girl
just.a.girl is offline
jah,een juffrouw van wiskunde,echt erg,zijn gewoon echt vodden
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 18:38
renske_old
renske_old is offline
onze lerares nederlands loopt altijd in rokken. de ene week hangen ze nog als gordijnen in het lokaal en de andere week heft ze ze aan. vorig jaar hadden we een leraar nederlands en die droeg altijd dezelfde kleren, geen gezicht. een blauw overhemd, met het onderste knoopje open en een strakke spijkerbroek (hij was dus homo) met knoopjes waarvan de bovenste openstond. Mijn lerares engels had een keigrote bril met daaronder 2 verschillende kleuren oogschaduw, die je altijd rook als ze langs liep en van die broeken die veels te klein waren en t-shirt of truien die helemaal niet bij haar broek paste. Die van verzorging had altijd veels te korte truitjes aan, en ze had nogal dikke tieten dus dat stopte gewoon ergens halverwege. nee egt.....ze kunnen zich gewoon niet kleden
rare wezens,......die leraren!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 13:37
angely
angely is offline
Bij mij op school is er een leraar met een onwijs goede kledingsmaak!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 18:08
Petra_temp
Petra_temp is offline
Citaat:
shagadelic schreef:
Maarjah, ik heb ook gemerkt dat er ook wel leraren zijn dië niet alleen de zelfde kleding het hele jaar door aan doen, maar er ook nog eens zo lekker in zweten...Je zou er zelfs niet eens een vraag aan durven stellen, want als ie dan 'uitleg' komt geven dan val je haast flauw...

Kiszesz
zo hebben wij er een die altijd vreselijk uit zn mond stinkt, echt walgelijk, hoop dat het niet opvalt dat ik altijd mn hand voor me neus hou als hij iets komt uitleggen, maar hier ging de topic nie over he

Wij hebben twee leraren, man en vrouw van elkaar, en doe hebben altijd kleren aan die de zelfde kleur hebben (vrouw roze rok, man roze stropdas, vrow gele trui, man geel overhemd, You Know...) en das van die vreselijk ouderwetse kleding, die er echt niet uitziet... en dan die make up erbij, echt een schilderij is zei BEZIENSWAARDIGHEID interesse? €5,-
Oud 18-01-2002, 18:09
Petra_temp
Petra_temp is offline
Citaat:
scara schreef:
Citaat:
Black Reina schreef:
klinkt bekend

klinkt mij ook zeer bekend heetie Pijnacker???

[Dit bericht is aangepast door petra (18-01-2002).]
Oud 18-01-2002, 19:26
Brandeis-Bardin
Brandeis-Bardin is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
Haha !
(Met zelfgebreide geitenwollen sokken zeker )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten